eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce70f771-2504-11ed-b8b2-9a321cc30829

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce70f771-2504-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu i montażu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322030/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieca konwekcyjno-parowego
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa pieca konwekcyjno-parowego iCombi Pro na 20 GN 20/1 typu Rational / gazowego- gaz ziemny/ wraz z wózkiem wjazdowym. Urządzenie kuchenne do automatycznego przyrządzania /tryb automatyczny/ mięsa, drobiu, ryb dodatków/warzyw/ potraw z jajek, deserów oraz automatycznego zakończenia oraz w pełni automatycznym systemem czyszcząco-pielęgnacyjnym .Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie ustawienie i zainstalowanie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego ,uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania urządzenia. W zakres dostawy wchodzi również przeszkolenie pracowników w zakresie: mycia, konserwacja, obsługa urządzenia.
2. Wymagania ogólne: Urządzenie fabrycznie nowe. Rok produkcji co najmniej 2021 r. Gwarancja min. 24 miesiące, przeglądy eksploatacyjne min.1 w roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 125000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa zmywarki do naczyń PT-M
1. Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa zmywarki typu PT-M
2. Wymagania: Urządzenie powinno być przystosowane do eksploatacji w warunkach wielogodzinnej pracy ciągłej, posiadać cykliczny proces technologiczny/dotyczący wszystkich cykli pracy urządzenia związanych z myciem, płukaniem/.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie, sprawdzenie poprawności funkcjonowania urządzenia. Urządzenie fabrycznie nowe -rok produkcji co najmniej 2021 rok. Gwarancja 24 miesiące, przeglądy eksploatacyjne co najmniej 1 w roku. Oferowane urządzenie musi posiadać znak „CE” ,deklarację zgodności CE, klasyfikację zgodnie z normą PN-90/A-55655, „Zmywarki i urządzenia pomocnicze w zakładach Żywienia zbiorowego” ,wykonane zgodnie z normą PN-91/A-55636 „ Zmywarki elektryczne do naczyń dla zakładów żywienia zbiorowego”, bezpieczeństwa użytkownika uzupełniającego zgodnie z normą PN-91/E-2562-03 „Zmywarki elektryczne do naczyń dla zakładów żywienia zbiorowego”,wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej min. OH 18 N9,PN-EN 10088-1:2014-12,,Stale odporne na korozję’

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa patelni elektrycznej, szafy mrożniczej i kuchni indukcyjnej
III. 1 Patelnia elektryczna
1. Przedmiot zamówienia: Patelnia elektryczna uchylna o pojemności 80 litrów.
2. Wymagania ogólne : Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2021 rok. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie i zainstalowanie w miejscu wskazanym prze pracownika zamawiającego, uruchomienie ,sprawdzenie poprawności działania urządzenie, przeszkolenie pracowników .Gwarancja 2min.24 miesiące, przeglądy eksploatacyjne min 2 w roku.
III.2 Szafa mrożnicza
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa szafy mroźniczej podwójnej na GN 2/1,dwudrzwiowa,klasa energetyczna C-do przechowywania mrożonych ryb.
2. Wymagania ogólne: Urządzenie nowe fabrycznie, rok produkcji co najmniej 2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek. wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika zamawiającego, zainstalowanie, sprawdzenie poprawności działania urządzenia. W zakres dostawy wchodzi również przeszkolenie pracowników w zakresie: mycie ,konserwacja, obsługa urządzenia
III.3 Kuchnia indukcyjna 4-płytowa
1. Przedmiot zamówienia : Kuchnia elektryczna indukcyjna 4 -płytowa wraz szafką
2. Wymagania ogólne: Urządzenie powinno być fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2021r.Przedmiot zamówienia obejmuję: dostawę, rozładunek ,wniesienie ,ustawienie i zainstalowanie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego ,uruchomienie ,sprawdzenie poprawności funkcjonowania urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

4.5.5.) Wartość części: 116000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150060 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157320,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GASTIMA" ZDZISŁAW MARKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770898967

7.3.3) Ulica: ul. prof. Adama Grucy 1A

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150060 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50184 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81070 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50184 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GASTIMA" ZDZISŁAW MARKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770898967

7.3.3) Ulica: ul. prof. Adama Grucy 1A

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50184 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84501 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105056,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84501 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221177026

7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 58

7.3.4) Miejscowość: Tuchom

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84501 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.