Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00328355/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00331947/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce70f771-2504-11ed-b8b2-9a321cc308291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce70f771-2504-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu i montażu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieca konwekcyjno-parowego1. Przedmiot zamówienia: Dostawa pieca konwekcyjno-parowego iCombi Pro na 20 GN 20/1 typu Rational / gazowego- gaz ziemny/ wraz z wózkiem wjazdowym. Urządzenie kuchenne do automatycznego przyrządzania /tryb automatyczny/ mięsa, drobiu, ryb dodatków/warzyw/ potraw z jajek, deserów oraz automatycznego zakończenia oraz w pełni automatycznym systemem czyszcząco-pielęgnacyjnym .Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie ustawienie i zainstalowanie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego ,uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania urządzenia. W zakres dostawy wchodzi również przeszkolenie pracowników w zakresie: mycia, konserwacja, obsługa urządzenia.
2. Wymagania ogólne: Urządzenie fabrycznie nowe. Rok produkcji co najmniej 2021 r. Gwarancja min. 24 miesiące, przeglądy eksploatacyjne min.1 w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 125000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa zmywarki do naczyń PT-M1. Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa zmywarki typu PT-M
2. Wymagania: Urządzenie powinno być przystosowane do eksploatacji w warunkach wielogodzinnej pracy ciągłej, posiadać cykliczny proces technologiczny/dotyczący wszystkich cykli pracy urządzenia związanych z myciem, płukaniem/.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie, sprawdzenie poprawności funkcjonowania urządzenia. Urządzenie fabrycznie nowe -rok produkcji co najmniej 2021 rok. Gwarancja 24 miesiące, przeglądy eksploatacyjne co najmniej 1 w roku. Oferowane urządzenie musi posiadać znak „CE” ,deklarację zgodności CE, klasyfikację zgodnie z normą PN-90/A-55655, „Zmywarki i urządzenia pomocnicze w zakładach Żywienia zbiorowego” ,wykonane zgodnie z normą PN-91/A-55636 „ Zmywarki elektryczne do naczyń dla zakładów żywienia zbiorowego”, bezpieczeństwa użytkownika uzupełniającego zgodnie z normą PN-91/E-2562-03 „Zmywarki elektryczne do naczyń dla zakładów żywienia zbiorowego”,wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej min. OH 18 N9,PN-EN 10088-1:2014-12,,Stale odporne na korozję’
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa patelni elektrycznej, szafy mrożniczej i kuchni indukcyjnejIII. 1 Patelnia elektryczna
1. Przedmiot zamówienia: Patelnia elektryczna uchylna o pojemności 80 litrów.
2. Wymagania ogólne : Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2021 rok. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie i zainstalowanie w miejscu wskazanym prze pracownika zamawiającego, uruchomienie ,sprawdzenie poprawności działania urządzenie, przeszkolenie pracowników .Gwarancja 2min.24 miesiące, przeglądy eksploatacyjne min 2 w roku.
III.2 Szafa mrożnicza
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa szafy mroźniczej podwójnej na GN 2/1,dwudrzwiowa,klasa energetyczna C-do przechowywania mrożonych ryb.
2. Wymagania ogólne: Urządzenie nowe fabrycznie, rok produkcji co najmniej 2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek. wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika zamawiającego, zainstalowanie, sprawdzenie poprawności działania urządzenia. W zakres dostawy wchodzi również przeszkolenie pracowników w zakresie: mycie ,konserwacja, obsługa urządzenia
III.3 Kuchnia indukcyjna 4-płytowa
1. Przedmiot zamówienia : Kuchnia elektryczna indukcyjna 4 -płytowa wraz szafką
2. Wymagania ogólne: Urządzenie powinno być fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2021r.Przedmiot zamówienia obejmuję: dostawę, rozładunek ,wniesienie ,ustawienie i zainstalowanie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego ,uruchomienie ,sprawdzenie poprawności funkcjonowania urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.5.5.) Wartość części: 116000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150060 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157320,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GASTIMA" ZDZISŁAW MARKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770898967
7.3.3) Ulica: ul. prof. Adama Grucy 1A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50184 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GASTIMA" ZDZISŁAW MARKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770898967
7.3.3) Ulica: ul. prof. Adama Grucy 1A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50184 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84501 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105056,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84501 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221177026
7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 58
7.3.4) Miejscowość: Tuchom
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
jakie przetargi wygrała firma
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84501 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 miejscowego przystosowanego do przewozu osób zatrzymanych - pojazd specjalny dla Straży Miejskiej we Władysławowie
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi parkingów w strefie płatnego parkowania w pasie drogowym dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Władysławowo
- Dostawa wraz z montażem podestu spacerowego dla pieszych na terenie plaży we Władysławowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant"przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.