Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386660/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup trzech samochodów przeznaczonych do obsługi przejść granicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lzopg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lzopg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie przejściami granicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup trzech samochodów przeznaczonych do obsługi przejść granicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70336947-488d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138774/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup trzech samochodów przeznaczonych do obsługi przejść granicznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.4311.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388223,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego samochodu osobowo-towarowego typu kombivan na drogowe przejście graniczne w Zosinie wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych.Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku, wolny od wad i spełniać wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach zamówienia.
Minimalne wymagane parametry techniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1A do SWZ.
Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 103861,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego samochodu osobowo-towarowego typu kombivan na drogowe przejście graniczne w Hrebennem wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych.Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku, wolny od wad i spełniać wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach zamówienia.
Minimalne wymagane parametry techniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1B do SWZ.
Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 103861,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego samochodu osobowo-dostawczego tzw. "brygadówki" na drogowe przejście graniczne w Kukurykach wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych.Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku, wolny od wad i spełniać wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach zamówienia.
Minimalne wymagane parametry techniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1C do SWZ.
Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 180500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, przed otwarciem ofert, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia.
Zgodnie z ww. informacją na sfinansowanie części nr 1 zamówienia pn. "Zakup samochodu osobowo-towarowego typu kombivan przeznaczonego do obsługi przejść granicznych – dpg w Zosinie" zamawiający przewidział środki finansowe w wysokości: 134 835,00 PLN.
W części nr 1 postępowania, w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.09.2023 r. do godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta, której cena wynosi: 196 062,00 PLN.
Zamawiający ustalił, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację części nr 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196062,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196062,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, przed otwarciem ofert, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z podziałem na poszczególne części zamówienia.
Zgodnie z ww. informacją na sfinansowanie części nr 2 zamówienia pn. "Zakup samochodu osobowo-towarowego typu kombivan przeznaczonego do obsługi przejść granicznych w Hrebennem – dpg w Hrebennem" zamawiający przewidział środki finansowe w wysokości: 134 835,00 PLN.
W części nr 2 postępowania, w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.09.2023 r. do godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta, której cena wynosi: 183 639,00 PLN.
Zamawiający ustalił, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację części nr 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183639,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183639,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W części nr 3 postępowania o udzielenie zamówienia pn. "Zakup samochodu osobowo-dostawczego tzw. ,,brygadówka” – dpg w Kukurykach", w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.09.2023 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku przeznaczony do anestezjologii oraz na blok operacyjny
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi powiatowej Nr 1850L na odcinku Kajetanówka- Rogatka"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu osobowego z segmentu D dla SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa 1 (jednego) samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby realizacji obowiązków służbowych przez pracowników Lasów Miejskich - Warszawa - powtórzenie.
- Dostawa samochodu osobowego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.