eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoskinia › Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOSKINIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płoskinia 8

1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556208600

1.5.8.) Numer faksu: 556208602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09765542-494e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031361/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO-I.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1621432,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia” o łącznej długości 3670mb. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Gminy Płoskinia w podanych miejscowościach i parametrach:
a) Miejscowość Długobór: realizacja zadania składająca się z dwóch części o łącznej długości 1800 mb, szer. 5m: ułożenie nawierzchni asfaltowej składającej się z dwóch warstw: 3cm jako warstwa wyrównawcza oraz 5cm jako warstwa ścieralna na istniejącej nawierzchni brukowej wraz z oczyszczeniem poboczy. Obecna droga brukowa łącząca osadę po byłym PGR z miejscowością jest w złym stanie technicznym, posiada liczne zapadliska, utrudnia swobodne, bezkolizyjne poruszanie się pojazdów
b) Miejscowość Wysoka Braniewska: 200 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna) : zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Wykonanie inwestycji w miejscowości po byłym PGR poprawi warunki komunikacyjne, poziom bezpieczeństwa.
c) Miejscowość Lubnowo: 200 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna): zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Obecnie droga gruntowa w złym stanie technicznym.
d) Miejscowość Płoskinia: realizacja zadania składająca się z dwóch części o łącznej 1100 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna): zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Obecnie droga gruntowa w złym stanie technicznym.
e) Miejscowość Chruściel: 370 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna): zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Obecnie droga gruntowa w złym stanie technicznym.

Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły „zaprojektuj i wybuduj”

Zakres robót obejmuje m.in.:
a) wykonanie Dokumentacji Technicznej, STWiOR oraz niezbędnych pozwoleń, uzgodnień umożliwiających realizację zaprojektowanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego robót, niezbędne nadzory w przypadku ich wystąpienia,
b) geodezyjne odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
c) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
d) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
e) warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej C90/3 i uziarnieniu 0/,31uzyskanej z kruszywa ze skały litej gr. 10 cm w miejscach opisanych w PFU,
f) warstwa masy asfaltowej zgodnie z opisem PFU,
g) uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną gr. średnia 18 cm.
3. Wykonawca (Projektant) jest zobowiązany do analizy prawidłowości rozwiązań określonych w dotychczas sporządzonych dokumentach.
4. Sporządzona Dokumentacja musi spełniać obowiązujące przepisy i warunki techniczno – budowlane oraz być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1609).
5. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli Wykonawca dokumentacji nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Wykonawca wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Przedmiot zamówienia winien być opisany zgodnie z art. 101 Ustawy Pzp.
6. Dokumentacja techniczna winna uwzględniać zapisy art. 100 Ustawy Pzp. tj. „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Jeżeli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu”.
7. Szczegółowy zakres zadania określają Program Użytkowo –Funkcjonalny stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert w postępowaniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.