eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytych p³ywalniach POSiR w 2023 roku.



Og³oszenie z dnia 2022-10-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytych p³ywalniach POSiR w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Poznañ Poznañskie O¶rodki Sportu i Rekreacji Samorz±dowy Zak³ad Bud¿etowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytych p³ywalniach POSiR w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9825038c-5451-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00413921

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025392/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.14 Us³uga zabezpieczenia ratowniczego p³ywalni krytych w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictem platformazakupowa.pl, dalej: „platforma”. Link do prowadzonego postêpowania znajduje siê na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Funkcjonalno¶æ platformy gwarantuje z³o¿enie przez Wykonawcê w postêpowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z za³±cznikami, w sposób uniemo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu zapoznanie siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W toku prowadzonego postêpowania komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym oraz Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za pomoc± udostêpnionego na platformie, w linku postêpowania formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, o¶wiadczeñ oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformy znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zak³adce prowadzonego postêpowania.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu.
Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: e.rozowicz@posir.poznan.pl, zp.@posir.poznan.pl, (za wyj±tkiem przekazania oferty z za³±cznikami).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO* informujê, ¿e:
1. Informacje dotycz±ce administratora danych oraz inspektora ochrony danych
Administratorem Pañstwa danych osobowych s± Poznañskie O¶rodki Sportu i Rekreacji z siedzib± w Poznaniu przy ul. Spychalskiego 34, kod pocztowy 61-553 Poznañ, tel. 61 835 79 01, e-mail: sekretariat@posir.poznan.pl (dalej: my). Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, kieruj±c korespondencjê na powy¿szy adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”, telefonicznie pod numerem 61 835 79 17 lub mailowo na adres: iod@posir.poznan.pl
2. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Bêdziemy przetwarzali Pañstwa dane w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w zwi±zku z: obwi±zuj±c± ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, obowi±zuj±cymi nas przepisami archiwalnymi.
3. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracaj±cym siê do nas w trybie dostêpu do informacji publicznej) gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
W przypadku podpisania z Pañstwem umowy Pañstwa dane (nazwa firmy) zostan± umieszczone w ogólnodostêpnym rejestrze umów w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Poznania.
W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywaæ Pañstwa dane dalej (je¶li jest to konieczne) aby¶my mogli wykonywaæ nasze us³ugi. Mo¿emy przekazywaæ Pañstwa dane podmiotom przetwarzaj±cym z którymi zawarli¶my umowy w szczególno¶ci:
- na ¶wiadczenie us³ug serwisowych dla u¿ytkowanych przez nas systemów informatycznych,
- na korzystanie z serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.
Odbiorcami Pañstwa danych mo¿e byæ tak¿e firma (podmiot przetwarzaj±cy) z któr± zawrzemy umowê na niszczenie dokumentów archiwalnych.
Odbiorców wymienionych powy¿ej obowi±zuje klauzula poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Ponadto odbiorc± Pañstwa danych mog± byæ podmioty publiczne, które wykonuj± zadania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz bank przez który bêdziemy Pañstwu przekazywaæ ¶rodki finansowe (w przypadku podpisania z Pañstwem umowy).
4. Okres przechowywania danych Pañstwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zosta³y zebrane, o jakim by³a mowa wcze¶niej, bêd± przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi u nas przepisami archiwalnymi.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
Maj± Pañstwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych**;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych***;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO****; Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Maj± Pañstwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
Obowi±zek podania danych
Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
* RODO - Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub daty zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
*** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.70.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytej p³ywalni Rataje zlokalizowanej na os. Piastowskim 55 w Poznaniu.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik numer 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ z wolnej rêki o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy, w przypadku gdy w okresie obowi±zywania umów dotycz±cych niniejszego zamówienia, Zamawiaj±cemu zostanie powierzona dodatkowa p³ywalnia w której nale¿y zabezpieczyæ bezpieczeñstwo u¿ytkowników lub p³ywalnie objête niniejszym postêpowaniem rozszerz± swoj± dzia³alno¶æ. Warto¶æ zamówieñ, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci zamówienia podstawowego i musz± one zostaæ udzielone na warunkach okre¶lonych w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie kryteriów wymienionych w
dokumentacji postêpowania

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytej p³ywalni Atlantis zlokalizowanej na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik numer 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ z wolnej rêki o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy, w przypadku gdy w okresie obowi±zywania umów dotycz±cych niniejszego zamówienia, Zamawiaj±cemu zostanie powierzona dodatkowa p³ywalnia w której nale¿y zabezpieczyæ bezpieczeñstwo u¿ytkowników lub p³ywalnie objête niniejszym postêpowaniem rozszerz± swoj± dzia³alno¶æ. Warto¶æ zamówieñ, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci zamówienia podstawowego i musz± one zostaæ udzielone na warunkach okre¶lonych w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie kryteriów wymienionych w
dokumentacji postêpowania

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytej p³ywalni Winogrady zlokalizowanej na os. Zwyciêstwa 124 w Poznaniu.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik numer 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ z wolnej rêki o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy, w przypadku gdy w okresie obowi±zywania umów dotycz±cych niniejszego zamówienia, Zamawiaj±cemu zostanie powierzona dodatkowa p³ywalnia w której nale¿y zabezpieczyæ bezpieczeñstwo u¿ytkowników lub p³ywalnie objête niniejszym postêpowaniem rozszerz± swoj± dzia³alno¶æ. Warto¶æ zamówieñ, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci zamówienia podstawowego i musz± one zostaæ udzielone na warunkach okre¶lonych w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie kryteriów wymienionych w
dokumentacji postêpowania

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na krytej p³ywalni Chwia³ka zlokalizowanej na ul. Spychalskiego 34 w Poznaniu.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik numer 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ z wolnej rêki o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy, w przypadku gdy w okresie obowi±zywania umów dotycz±cych niniejszego zamówienia, Zamawiaj±cemu zostanie powierzona dodatkowa p³ywalnia w której nale¿y zabezpieczyæ bezpieczeñstwo u¿ytkowników lub p³ywalnie objête niniejszym postêpowaniem rozszerz± swoj± dzia³alno¶æ. Warto¶æ zamówieñ, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci zamówienia podstawowego i musz± one zostaæ udzielone na warunkach okre¶lonych w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie kryteriów wymienionych w
dokumentacji postêpowania

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ :
* dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi:
- aktualne uprawnienia do pracy w charakterze ratownika wodnego, zgodnie z art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2020.350 ze zmianami) i Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. (DZ.U. 2021. 1761) w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym.
- ukoñczony kurs i aktualne uprawnienia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP)
dla czê¶ci I
minimum 6 osób,
dla czê¶ci II
minimum 6 osób,
dla czê¶ci III,
minimum 6 osób,
dla czê¶ci IV
minimum 6 osób,
oraz
* dysponuje minimum 1 osob±, skierowan± przez wykonawcê do realizacji zamówienia, która bêdzie pe³ni³a funkcjê koordynatora. Wskazana osoba bêdzie odpowiedzialna za kontakty z Zamawiaj±cym.
Je¶li Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia mo¿e wskazaæ jednego koordynatora dla wszystkich czê¶ci, musi natomiast dysponowaæ 6 ratownikami dla ka¿dej czê¶ci tzn. ³±cznie, ilo¶ci± ratowników stanowi±c± sumê wymaganej ilo¶ci ratowników dla wszystkich czê¶ci, na które Wykonawca sk³ada oferty.

* wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie ratownictwa wodnego na p³ywalniach, basenach lub k±pieliskach, o warto¶ci:
Czê¶æ I
nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da*
Czê¶æ II
nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da*
Czê¶æ III
nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da*
Czê¶æ IV
nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da*
Je¶li Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ na jedn± czê¶æ zamówienia, musi wykazaæ siê wykonaniem us³ug odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci tzn. jedna wykonana us³uga mo¿e zostaæ przedstawiona na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u, tylko dla jednej czê¶ci zamówienia i nie mo¿e zostaæ wskazana przez Wykonawcê, jako potwierdzenie spe³niania warunku w innej czê¶ci zamówienia. Przyk³adowo, Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na wszystkie cze¶ci zamówienia musi wykazaæ siê wykonaniem czterech us³ug o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da*
* warto¶æ dla ka¿dej z umów

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem, je¶li Wykonawca prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±,
- aktualn± zgodê Ministra Spraw Wewnêtrznych do wykonywania przez Wykonawcê ratownictwa wodnego, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2020.350 ze zmianami) oraz wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne.
- wykazu us³ug, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia np. konsorcjum lub prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej, powinni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiaj±cy za¿±da, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dla ka¿dej czê¶ci zamówienia
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany osób wskazanych do realizacji us³ug, pod warunkiem, ¿e bêd± posiada³y co najmniej takie same uprawnienia, kwalifikacje jak wymagane w SWZ, zmiana ta nie wymaga formy aneksu.
2) zmiany stawki podatku VAT, na us³ugi bêd±ce przedmiotem niniejszej umowy, je¶li zmiana nast±pi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zmiana stawek podatku VAT, spowoduje zmianê kwot podatku VAT i ceny brutto wynikaj±cej z umowy, cena netto pozostanie niezmienna,
3) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
4) wyst±pienia okoliczno¶ci wywo³anych przez czynniki zewnêtrzne, których nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±,
5) decyzji administracyjnych w³a¶ciwych organów uniemo¿liwiaj±cych funkcjonowanie p³ywalni.
6) wyd³u¿enia godzin lub terminów funkcjonowania p³ywalni w stosunku do podanych w dokumentacji postêpowania, co spowoduje wiêksz± ilo¶æ godzin ¶wiadczenia us³ugi, ca³o¶ciowe wynagrodzenie za realizacjê zamówienia mo¿e ulec zwiêkszeniu, cena za 1 godzinê pracy ratownika musi byæ zgodna z cen± podan± w ofercie.
7) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilo¶ci godzin ¶wiadczenia us³ugi, skrócenia godzin lub terminów funkcjonowania p³ywalni w stosunku do podanych w dokumentacji postêpowania, co spowoduje ograniczenie zakresu przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy niezw³ocznie poinformuje Wykonawcê za po¶rednictwem poczty elektronicznej o ww. zmianach. Zamawiaj±cy deklaruje realizacjê zamówienia w okresie trwania umowy na poziomie 60 % warto¶ci maksymalnego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w umowie .
W zwi±zku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego.
8) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ rozwi±zania umowy w trybie natychmiastowym, ograniczenia przedmiotu umowy, zmiany terminu i godzin ¶wiadczenia us³ug w przypadku zaistnienia sytuacji w szczególno¶ci epidemiologicznej, w której przez w³a¶ciwe organy zosta³y, podjête decyzje o zakazie lub ograniczeniu funkcjonowania p³ywalni i basenów, o czym powiadomi Wykonawcê poczt± elektroniczn± . W takich przypadkach Wykonawca nie ma prawa ¿±daæ jakiegokolwiek odszkodowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na Platformie Zakupowej adres strony https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-06

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Czê¶æ 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryteria oceny ofert okre¶lone w niniejszym postêpowaniu tj. cena, termin p³atno¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.