Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407608/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00484246/01 - Wynik z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie CPiT w Bystrej Apartamenty Bystra (tzw. sprzątanie hotelowe) wraz ze sprzątaniem małej zewnętrznej architektury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.4.2.) Miejscowość: Bystra
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 33 499 18 10
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413811
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00407608
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00043569/08/P
Po zmianie:
2023/BZP 00043569/09/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy zał. nr 4 do SWZ . W paragrafie 17. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących przypadku:
1) nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę: w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązku wykonawcy, w następstwie przyjęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy
2) łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne i jest mniejsza niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy,
3) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
2. Zgodnie z art. 439 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, nie wcześniej niż po upływie pełnych 6 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia usług. Waloryzacja dotyczy wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy.
3. Wykonawcy przysługuje prawo do waloryzacji wynagrodzenia w przypadku, gdy wartość półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (w wariancie „okres poprzedni = 100”), publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Raporcie „Półroczne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych od 1989 roku” za półrocze poprzedzające dzień złożenia wniosku przez Wykonawcę, wyniesie więcej niż 10 % .
4. Wniosek może zostać złożony przez Wykonawcę nie wcześniej niż po upływie pełnych 6 miesięcy obowiązywania umowy i może zostać złożony raz.
5. Warunkiem skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w ust. 3 jest złożenie pisemnego wniosku Zamawiającemu. Wraz z wnioskiem Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację wzrostu kosztów realizacji umowy od dnia złożenia oferty wraz z uzasadnieniem.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone począwszy od 1 dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu złożenia wniosku.
7. Łączna wysokość wzrostu wynagrodzenia dokonana w oparciu o zapisy ust. 4 nie może przekroczyć 12 % wartości wynagrodzenia wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
Po zmianie:
Zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy zał. nr 4 do SWZ . W paragrafie 17. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących przypadku:
1) nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę: w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązku wykonawcy, w następstwie przyjęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy
2) łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne i jest mniejsza niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy,
3) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
2. Zgodnie z art. 439 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, nie wcześniej niż po upływie pełnych 6 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia usług. Waloryzacja dotyczy wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy.
3. Wykonawcy przysługuje prawo do waloryzacji wynagrodzenia w przypadku, gdy wartość półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (w wariancie „okres poprzedni = 100”), publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Raporcie „Półroczne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych od 1989 roku” za półrocze poprzedzające dzień złożenia wniosku przez Wykonawcę, wyniesie więcej niż 7 % .
4. Wniosek może zostać złożony przez Wykonawcę nie wcześniej niż po upływie pełnych 6 miesięcy obowiązywania umowy i może zostać złożony raz.
5. Warunkiem skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w ust. 3 jest złożenie pisemnego wniosku Zamawiającemu. Wraz z wnioskiem Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację wzrostu kosztów realizacji umowy od dnia złożenia oferty wraz z uzasadnieniem.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone począwszy od 1 dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu złożenia wniosku.
7. Łączna wysokość wzrostu wynagrodzenia dokonana w oparciu o zapisy ust. 4 nie może przekroczyć 12 % wartości wynagrodzenia wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-29 10:00
Po zmianie:
2023-10-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-29 10:15
Po zmianie:
2023-10-02 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-10-27
Po zmianie:
2023-10-31
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów dydaktyczno-sportowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.