eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292367228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-431

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 362 45 48

1.5.8.) Numer faksu: 41 362 48 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scdn@scdn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scdn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.sejmik.kielce.pl/444-zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f2c1727-2780-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033684/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki zgodnie z art 305 pkt 2) usta-wy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), ponieważ w postepowaniu prowadzonym uprzednio
w trybie podstawowym nie złożono żadnej ofer-ty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-925e45c5-1960-11ed-acbd-46d0480cd9c4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/WR/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113821,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce
Milanowskiej”.
Przewiduje się wykonanie trzech daszków nad istniejącymi tarasami (taras nr 2, 3 i 4)
• - nad wejściem głównym do budynku od północno – zachodniej, ( daszek ten składa się z dwóch części położonych jedna
nad drugą– od strony północnej niższej i od strony południowej wyższej ), część północna ma szerokość (w rzucie
pionowym) 245 cm i długość 2528 cm, a część południowa ma szerokość (w rzucie pionowym) także 245 cm i długość 977
cm.
• - nad jadalnią od strony północno – wschodniej o długości 1566 cm i szerokości 430 cm ( w rzucie pionowym )
Zadaszenia będą wykonane z płyt poliwęglanowych, przezroczystych, o trzech ściankach z dwiema komorami i grubości
łącznej 16 mm. Rozpiętość nośna płyt przyjęto na 800 mm. Konstrukcję nośną daszków będą stanowiły słupki stalowe
wykonane z rur kwadratowych ( RK ) o przekroju 8 cm x 8 cm i grubości ścianki 4 mm, belki podłużne wykonane z rur
prostokątnych ( RP ) o przekroju 10 cm x 8 cm i grubości ścianki 3 mm oraz belki poprzeczne wykonane z rur prostokątnych
( RP ) o przekroju 8 cm x 6 cm oraz 10 cm x 6 cm i grubości ścianki 3 mm. Daszki będą miały pochylenie o kącie równym 5º
w kierunku poprzecznym do długości tarasu. Zakończenia krawędzi poliwęglanu od „czoła” daszka oraz od strony jego
zakończenia przed rynną należy wykonać z elementów systemowych. (wg rys. detali). Daszki będą zakończone rynną o
średnicy ø 125 mm, z których woda będzie odprowadzana na teren za pomocą rur spustowych o średnicy ø 80 mm. Rynny
zostaną zamocowane do „czół” belek poprzecznych, a rury spustowe do słupków, a poniżej słupków do ściany budynku.
Zamawiający wskazuje, że zadania objęte przedmiotem zamówienia zlokalizowane są w Centrum Edukacyjnym mieszącym
się w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia, numer działki: 37.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej
(zał. Nr 6 do SWZ), na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych, i przedmiary robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót
budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.
UWAGA: Załączona dokumentacja techniczna dotyczy zadaszeń tarasów 1-4, przy czym zadaszenie tarasu nr 1 nie jest
przedmiotem niniejszego zamówienia.
2) Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym
wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania
całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz
gwarancji.
3) Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na
każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych
materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.
4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.
5) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
6) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach,
przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy
producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania
niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.
7) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza
jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego
standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla
przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego
producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w
wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
8) Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a
odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
9) Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy
własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem
parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i
materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń
projektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-BRAMY Witold Snopek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571586172

7.3.3) Ulica: Starowiejska 85

7.3.4) Miejscowość: Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Transport oraz montaż zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej.
PPUH "INSTAR" Grzegorz Krowiński, Poleska, nr 33, 25-325 Kielce


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.