eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 326 87 35

1.5.8.) Numer faksu: +45 58 326 85 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a28dd0-f421-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001942/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, polegających na wymianie 7 szt. okien dachowych w budynku położonym w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27.
Wymiana 7 szt. okien dachowych będzie odbywać się w dwóch pomieszczeniach na poddaszu budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
Prace remontowe będą polegały na:
a) Zdemontowaniu 9 szt. istniejących uszkodzonych okien dachowych drewnianych o wymiarach 78 x 118 cm.
b) Wykonaniu scalenia dwóch pojedynczych otworów okiennych o wymiarach 78 x 118 cm w jeden otwór okienny o wymiarach ok. 134 x 118 cm poprzez zastosowanie wymianu o długości całkowitej ok. 190 cm.
c) Zamontowaniu 7 sztuk nowych okien drewnianych w miejscu uszkodzonych wraz z obróbką zewnętrzną i wewnętrzną okien dachowych tj.
• 5 sztuk o wymiarach 78x118 cm z kołnierzem i dociepleniem okien,
• 2 sztuk o wymiarach 134x118 cm z kołnierzem i dociepleniem okien wraz z wykonaniem dwóch wymianów o wymiarach ok. 190 cm.
d) Malowaniu ścian skosów po obróbce wewnętrznej okien.
e) Dostarczeniu wszelkich niezbędnych atestów, gwarancji, instrukcji i itp.
f) Uprzątnięciu i wywiezieniu wszelkich zdemontowanych materiałów wraz z utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Roboty należy wykonać w taki sposób, aby nie prowadzić ich jednocześnie we wszystkich pomieszczeniach. Terminy udostępnienia pomieszczeń należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac z Zamawiającym. Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo wygrodzony, zabezpieczony oraz oznakowany. Prace remontowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP i PPOŻ. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
− niniejszej SWZ,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
UWAGA: Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji rozwiązań podanych we wskazanej dokumentacji, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnia w wycenie oraz w ofercie zapasów i dodatkowych kosztów − jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych w starych obiektach – takich jak ten będący przedmiotem niniejszej inwestycji.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia na okres min. 3 lat (36 miesięcy).
4. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.