eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Utrzymanie czystości orynnowania (rynien, rur spustowych oraz rewizji) z zanieczyszczeń stałych - liście, igliwia, itp. Odśnieżanie połaci dachowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości orynnowania (rynien, rur spustowych oraz rewizji) z zanieczyszczeń stałych – liście, igliwia, itp.
Odśnieżanie połaci dachowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-156-386

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości orynnowania (rynien, rur spustowych oraz rewizji) z zanieczyszczeń stałych – liście, igliwia, itp.
Odśnieżanie połaci dachowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bebd2182-4a23-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie czystości rynien i rur spustowych, odśnieżanie dachów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/67/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości orynnowania (czyszczenie rynien, rur spustowych oraz rewizji) z zanieczyszczeń stałych – liście, igliwie, itp. w kompleksach wojskowych w Rzeszowie, Przemyślu, Żurawicy, Sanoku, Nisku, Jarosławiu;
2) odśnieżanie połaci dachowych w kompleksach wojskowych w Rzeszowie, Przemyślu, Żurawicy, Trzciańcu, Nisku.
2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi określonej w ust. 1 pkt 1 w: GZ Jarosław, GZ Nisko, GZ Żurawica, Przemyśl, Sanok, GZ Rzeszów Szczegółowy wykaz budynków wraz z adresami znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi określonej w ust. 1 pkt 2 w: GZ Nisko, GZ Przemyśl, Żurawica, Trzcianiec, GZ Rzeszów. Szczegółowy wykaz budynków wraz z adresami znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych czynności, wymagań sprzętowych stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5. W zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje:
1) w ramach zamówienia podstawowego:
a) Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości orynnowania – do 4 400 m.b. systemu orynnowania (w ramach dwukrotnego czyszczenia),
b) Świadczenie usług w zakresie odśnieżania połaci dachowych – do 20 000 m2 połaci dachowych wymagających odśnieżania.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie:
1) utrzymania czystości orynnowania (rynien, rur spustowych oraz rewizji) z zanieczyszczeń stałych – liście, igliwia, itp.,
2) odśnieżania połaci dachowych.
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazanie w ust. 6. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w wyznaczonym terminie oświadczenia, o których mowa w projekcie umowy, która jest integralnym załącznikiem do SWZ.
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90912000-3 - Usługi czyszczenia konstrukcji rurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nadmienia, iż w przedmiotowym postępowaniu oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną, znacząco przewyższa kwotę (zamówienia podstawowego), jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć kwoty do wysokości cen złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659120,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.