eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Przebudowa drogi gminnej (ul. Rogowska) wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego w Prochowicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej (ul. Rogowska) wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego w Prochowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej (ul. Rogowska) wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego w Prochowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1cbce4f-5c3d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057340/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej (ul. Rogowska) wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego w Prochowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (PROW 2014-2020).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.prochowice.com

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na
stronie zamowienia.sidaspzp.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie BIP
https://bip.prochowice.com/zamowienia-publiczne.html pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu
ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (dalej zwane „Rozporządzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.
Dodatkowo informuje, że:
1) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu,
2) formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów:
a) z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem
należy dodać oddzielnie jako załącznik,
b) spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku
oferty.
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na
portalu tj. niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:
1) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;
3) zainstalowane przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader;
6) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx,
odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg;
7) informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako
plik zaszyfrowany,
b) jako czas złożenia oferty przez portal pzp przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję „Złóż
ofertę”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze.
3. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest przebudowa publicznej drogi gminnej klasy L1/2 ulicy Rogowskiej wraz z przebudową skrzyżowania z na odcinku około 40 m ulicy Wojska
Polskiego do kanału Prochowickiego na długości 904,55m na terenie miejscowości Prochowice.
Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej ulicy Rogowskiej w miejscowości Prochowice o długości około 904,55m oraz z budową chodnika, ścieżki rowerowe/ciąg pieszo-rowerowy, budową zjazdów odwodnienia oraz oświetlenia ulicznego na terenie miasta Prochowice (docelowo droga klasy L1/2).
Przedmiotowa ulica to obecnie to publiczna droga gminna ul. Rogowska mająca charakter drogi dojazdowej pełniącej dojazd do osiedla mieszkalnego. Ruch tam ma charakter drogi dojazdowej zbierający ruch z przyległych ulic gminnych.
Inwestycja będzie prowadzona na działkach należących do Gminy Prochowice - dz. nr 207/4, 193/1, 428/1, 430/1, 432/7, 433/8, 437/13, 435/11, 436/12, 438/2, 459/40, 449/1, 459/22, 459/39, 447 obręb 0003 Prochowice-miasto.
Przewiduje się przebudowę drogi w następujących parametrach:
1. Droga gminna o szerokości 6,0 m wraz ze ścieżką rowerową, ciągiem pieszo-rowerowym, chodnikiem na części długości z kostki betonowej oraz zjazdami o długości ok. 904,55m
2. Budowa nowego odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej
3. Budowa oświetlenia ulicznego wraz z elementami organizacji ruchu tj. przejścia aktywne
4. Urządzenia uspokajające ruch w postaci wyniesionego skrzyżowania oraz wyniesionego przejazdu dla rowerów.
Podstawowe założenia prac do wykonania podano w przedmiarach robót, szczegółowym opis przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji technicznej stanowiącej Zał. Nr 6 do SWZ tj.: dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa i budowa drogi gminnej (ulica Rogowska) wraz z przebudową skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego w Prochowicach w tym : projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszystkie roboty budowlane – obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą Zał. Nr 6 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi Zał. Nr 1 do SWZ.
Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia:
 Projekt zagospodarowania terenu wraz z decyzją zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydana przez Starostę Legnickiego decyzja Nr 696/22 z dnia 28 grudnia 2022r.,
Projekt techniczny,
Projekt nowej stałej organizacji ruchu,
Przedmiar robót,
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający żąda od wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3. Sytuacja ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 6 000 000,00 złotych na okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa :
1) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. musi udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
a) co najmniej dwa zadania polegające na budowie / przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku, co najmniej 0,5 km wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej lub oświetlenia ulicznego;
tzn. wykonał zadania obejmujące roboty rodzajowo zgodne z przedmiotem zamówienia.
2) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z kwalifikacjami, doświadczeniem, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej dwoma osobami do pełnienia niżej wymienionych funkcji, które spełniają następujące wymagania:
a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz;
b) kierownik robót instalacyjnej - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz
c) kierownik robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz sieci telekomunikacyjnych.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 70.000 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 455 Pzp oraz na zasadach określonych w
projekcie umowy stanowiącym zał. nr. 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez portal SIDAS PZP, któy jest dostepny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.