eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi O³awa › Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni usytuowanych na terenie gminy O³awa

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-09-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni usytuowanych na terenie gminy O³awa

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina O³awa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Pi³sudskiego 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: O³awa

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni usytuowanych na terenie gminy O³awa

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c4360311-5615-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00412911

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00046263/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego lekkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/817516

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym, sk³adanie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem komercyjnej platformy zakupowej. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817516

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.: • sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s, • komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, • zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
• w³±czona obs³uga JavaScript, • zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, •
Szyfrowanie na platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. • Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow±
stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar. 2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
6. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e platforma
zakupowa umo¿liwia jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nie przekraczaj±cej 50 MB. W zwi±zku z tym wiêksze pliki
zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielko¶ci.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452 z dnia 2020.12.31).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Danych Osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest Gmina O³awa z siedzib± pl. M. J. Pi³sudskiego 28, 55-200 O³awa, telefon kontaktowy 71/ 313 30 44 w godzinach pracy: poniedzia³ek, wtorek: 7.30 - 15.30; ¶roda: 7.30 - 17.00; czwartek: 7.30 - 15.30; pi±tek: 7.30 - 14.00, email: sekretariat@gminaolawa.pl
2) w sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, w nastêpuj±cy sposób - za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@gminaolawa.pl , listownie pod adresem: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. M. J. Pi³sudskiego 28, 55-200 O³awa, tel. 71/38 12 240;
3) Dane osobowe, zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ w celu jego udokumentowania oraz archiwizacji;
4) Odbiorcami danych osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp, ustawy o dostêpie do informacji publicznej oraz spó³ka Open Nexus Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Boles³awa Krzywoustego 3, 61-144 Poznañ, zarejestrowana w S±dzie Rejonowym Poznañ – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydzia³ VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS 0000335959, jako udostêpniaj±cy platformê zakupow± pod adresem platformazakupowa.pl, na której Gmina O³awa prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.;
5) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
6) Dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres 5 lat, licz±c od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
7) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) W odniesieniu do danych osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) Osoba, której dane dotycz± posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz z zastrze¿eniem, ¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie przez Zamawiaj±cego danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.14.2023.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024 do kot³owni C.O., które s± zlokalizowane w nastêpuj±cych obiektach Gminy O³awa:
1) budynek biurowy: Urzêdu Gminy O³awa, pl Marsza³ka J. Pi³sudskiego 28, 55-200 O³awa,
2) budynki poszkolne: Siedlce 12, Gaæ 53,
3) ¶wietlice w miejscowo¶ciach : Bystrzyca ul. T Ko¶ciuszki 3, Godzikowice ul. Sportowa 18, Sobocisko 70, Gaj O³awski 11b, Psary 28a, Osiek 124a, Zabardowice 1b,Chwalibo¿yce,
4) budynek szatni sportowej: ul. Lipowa 18-Bystrzyca,
5) remizy stra¿ackie : Siedlce, Sobocisko, Owczary.
2. Dostarczony olej opa³owy musi spe³niaæ nastêpuj±ce w³a¶ciwo¶ci:
- warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki max. 0,1 %
- gêsto¶æ w temp. 15 st.C max. 860 kg/m3
- barwa: czerwona
- temperatura zap³onu – min. 56 st.C
- zawarto¶æ wody – max. 200 mg/kg
3. Warunki dostaw:
- przewidywana/prognozowana ilo¶æ oleju w sezonie grzewczym – oko³o 100 tys. litrów,
- rzeczywista ilo¶æ oleju zostanie rozliczona na podstawie faktycznie zrealizowanych zamówieñ w okresie rozliczeniowym,
- wymagany certyfikat jako¶ci przy ka¿dej dostawie,
- czas realizacji zamówienia 2 dni robocze od daty z³o¿enia zamówienia,
- olej dostarczany sukcesywnie partiami na zg³oszenie dokonane telefoniczne, e-mailem.
4. Integraln± czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.: Wykonawcy, którzy posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym przedmiotem zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia za po¶rednictwem platformy zakupowej w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, wymienionych poni¿ej:
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia za po¶rednictwem platformy zakupowej w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, wymienionych poni¿ej:
1) aktualna koncesja na wykonywanie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym przedmiotem zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawcy przygotuj± i przedstawi± swoje oferty zgodnie z wymaganiami SWZ.
2. Ofertê sporz±dza siê na formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce za³±czniki:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia,
3) pe³nomocnictwo (je¿eli osoba reprezentuj±ca wykonawcê, nie zosta³a wskazana, jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze);
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika konsorcjum (je¿eli ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert±.
2) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w rozdz. IX SWZ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w rozdz. VIII SWZ.
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Tre¶æ o¶wiadczenia zawarta jest w za³±czniku do SWZ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zani s± przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿yæ kopiê umowy reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze (projekcie) umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi w SWZ za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817516

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

3.1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), z postêpowania wyklucza siê:

1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.