eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Roboty remontowe mające na celu usunięcie skutków pożaru w Szkole Podstawowej w Cypriance



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe mające na celu usunięcie skutków pożaru w Szkole Podstawowej w Cypriance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FABIANKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gminny Zespół Oświaty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe mające na celu usunięcie skutków pożaru w Szkole Podstawowej w Cypriance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba2f401-3280-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00343052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty remontowe mające na celu usunięcie skutków pożaru w Szkole Podstawowej w Cypriance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343375/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZO.KR.24.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres niniejszego zamówieni wchodzi :
1.
- wykonanie prac zabezpieczających podłogi poprzez ułożenie płyt OSB oraz warstw z folii, zabezpieczyć stolarkę okienną, drzwiową, grzejniki itp.
- wykonanie demontażu osprzętu elektrycznego, podsufitki z płyt gk wraz z ociepleniem z wełny mineralnej stropodachu,
- wykonanie demontażu pokrycia dachowego z papy z deskowaniem, łaceniem i konstrukcją (do utylizacji) ,
- wykonanie nowej konstrukcji dachu, z drewnianych elementów kratowych z dostosowaniem istniejących zamocowań do konstrukcji wieńcy żelbetowych zgodnie z pkt. 3
- wykonanie łacenia, deskowania z płyt dachowych OSB (stop fire – o podwyższonej odporności na wysoką temperaturę) gr. 16 m, pokrycie z papy termozgrzewalnych podkładowych i nawierzchniowych (4+5,2 mm), modyfikowanych sbs, o zwiększonej odporności na wysoką temperaturę (stop fire) , wraz z obróbkami z blachy powlekanej, orynnowaniem i rurą spustowa,
- wymiana uszkodzonych części elewacji (wymiana styropianu z płyt gr. 12 cm, wraz z warstwa ochronną wykończeniową z tynku mineralnego wraz z malowaniem całości elewacji) ,
- wykonanie stropu podwieszanego z płyt gkfi 2x12,5 mm na systemowej podkonstrukcji z profili typu C i D, w systemie REI30, wraz z paraizolacją z folii i ociepleniem z wełny mineralnej miękkiej gr. 30 cm,
- wykonanie ozonowania pomieszczeń w celu likwidacji „zapachu spalenizny” po pożarze,
- wykonanie prac malarskich i oczyszczenie końcowe pomieszczeń.

2. W części parterowej nieobjętej pożarem należy:
-wykonać prace zabezpieczające podłogi poprzez ułożenie płyt OSB oraz warstw z folii, zabezpieczyć stolarkę okienną, drzwiową, grzejniki itp.
-wykonać demontaż osprzętu elektrycznego podsufitki z płyt gk wraz z ociepleniem stropodachu.
-wykonać lokalną naprawę istniejącego pokrycia dachowego,
-wykonać pokrycie z papy termozgrzewalnej pojedynczej modyfikowanej sbs, odpornej na wysoką temperaturę (stop fire solo),
-wykonać chemiczne odkażenie powierzchni dachu i ścian w przestrzeni stropodachu, oraz powierzchni elementów konstrukcji kratowej w celu usunięcia osadu sadzy i „zapachu spalenizny”.
-wykonać strop podwieszony z płyt gkfi 2x12,5 mm na systemowej
podkonstrukcji z profili typu C i D, w systemie REI30, wraz z
paroizolacją z folii i ociepleniem z wełny mineralnej miękkiej gr.
30 cm.
-wykonać ozonowanie pomieszczeń w celu likwidacji „zapachu spalenizny” po pożarze.
-wykonać prace malarskie i oczyszczenie końcowe pomieszczeń.

3. W miejscu uszkodzonych elementów wykonać nowe, drewniane kratowe konstrukcje o zewnętrznej geometrii odpowiadającej stanowi z przed pożaru. Projektowane prace nie spowodują zmiany parametrów liniowych, kubaturowych, oraz wyglądu budynku. Przy demontażu wykonać pomiary geometrii konstrukcji do odtworzenia. Rozwiązania konstrukcyjne zaproponowane w opinii powinny być korygowane na bieżąco
podczas prowadzonych prac. Z uwagi na zakres uszkodzeń i istniejącą zabudowę stropodachu, mimo wykonanych odkrywek, autor opracowania miał ograniczony dostęp do przestrzeni stropodachu. Zaprojektowano kratownice deskowe, drewniane, z drewna czterostronnie heblowanego, w rozstawi co 120 cm. Kratownice typu K1, wykonać jako dwu przęsłowe podparte siodłowo na wieńcu pośrednim ściany hali sportowej, ścianie
środkowej oraz ścianie zewnętrznej. Wykorzystać istniejące elementy mocujące kratownic rozbieranych. Zastosować drewno impregnowane biologicznie i ogniowo do NRO, klasy C24, o wilgotności do 18% (zalecona wilgotność 12%). Pas górny wykonać z elementów 4/14 cm, pas dolny z elementów 4/12 cm, słupki z elementów 4/9 cm, krzyżulce z elementów 4/9, 4/12, 4/14 cm z belkami usztywniającymi 4/12 cm, ograniczającymi długość wyboczeniową krzyżulców.

Przekroje poszczególnych elementów można zmienić na podstawi obliczeń producenta prefabrykacji konstrukcji drewnianej, w zależności od przyjętych elementów łączących (gwoździowanie, wkręty, płytki, itp.)

Kratownice typu K2 wykonać jako jedno przęsłowe podparte siodłowo na wieńcu pośrednim ściany wewnętrznej, oraz ścianie zewnętrznej. Wykorzystać istniejące elementy mocujące kratownic rozbieranych. Zastosować drewno impregnowane biologicznie i ogniowo do NRO, klasy C24 i C27 (dla pasa dolnego), o wilgotności do 18% (zalecona wilgotność 12%). Pas górny wykonać z elementów 2x(4/14) cm (z przewiązkami), pas dolny z elementów 4/16 cm, słupki z elementów 4/9 cm, krzyżulce z elementów 4/9, 4/12, 4/14 cm z belkami usztywniającymi 4/12 cm, ograniczającymi długość wyboczeniową krzyżulców. Przekroje poszczególnych elementów można zmienić na podstawi obliczeń producenta prefabrykacji konstrukcji drewnianej, w zależności od przyjętych elementów łączących (gwoździowanie, wkręty, płytki,
itp.)

Kratownica koszowa K3 składa się z trzech elementów, łączonych ze sobą wkrętami fi5/110. Wykorzystać istniejące elementy mocujące kratownic rozbieranych. Zastosować drewno impregnowane biologicznie i ogniowo do NRO, klasy C24, o
wilgotności do 18% (zalecona wilgotność 12%). Pas górny i dolny wykonać z elementów 5/16 cm, słupki z elementów 5/9 cm, krzyżulce z elementów 5/9, 5/12, 5/16 cm. Przekroje poszczególnych elementów można zmienić na podstawi obliczeń
producenta prefabrykacji konstrukcji drewnianej, w zależności od przyjętych elementów łączących (gwoździowanie, wkręty, płytki, itp.)

4. W części konstrukcji, drewnianej, która nie została zniszczona, po demontażu podsufitki i izolacji, należy wykonać dokładne czyszczenie chemiczne (dekontaminacja) wszystkich powierzchni (konstrukcja dachu, połać dachu i ścian w przestrzeni stropodachu). W tym celu zastosować specjalistyczne preparaty chemiczne, dzięki którym pozbywamy się wszystkich zalegających osadów.

W następnej kolejności przejść do ozonowania pomieszczeń, czyli oczyszczania pomieszczeń z nieprzyjemnych zapachów przy użyciu neutralizującego odór ozonu.

5. W następstwie pożaru, oraz planowanych prac budowlanych należy wymienić istniejącą instalacje elektryczną (wraz z osprzętem i oświetleniem).


Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o prace osoby świadczące pracę związana z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej).
Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności:
- roboty budowlane związane z wykonywaniem (fizycznym) przebudowy drogi.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
 dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej jw.
 przedmiar robót/kosztorys ofertowy dostępny na stronie internetowej j.w.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487097,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487097,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487097,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trebud Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883122940

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487097,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.