eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Zakup łóżek oraz materacy wraz z szafkami przyłóżkowymi dla pacjentów oddziałów stacjonarnych szpitala



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup łóżek oraz materacy wraz z szafkami przyłóżkowymi dla pacjentów oddziałów stacjonarnych szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MAZOWIECKI W GARWOLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142032872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Legionów 11

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@smwg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smwg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://smwg.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup łóżek oraz materacy wraz z szafkami przyłóżkowymi dla pacjentów oddziałów stacjonarnych szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d263b30-4c0e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup łóżek oraz materacy wraz z szafkami przyłóżkowymi dla pacjentów oddziałów stacjonarnych szpitala”.
2. Zamówienie realizowane jest w związku z zawartą ze Skarbem Państwa -Ministerstwem Zdrowia umową nr DOI/PW/Psychiatria/3/985195/6230/4706 /922, na udzielenie w 2023 r. dotacji celowej na zakupy inwestycyjne w ramach programu wieloletniego pn. „Program wsparcia oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży na lata 2022-2023”.
3. Zakres rzeczowy Zadania realizowany w roku 2023:
1) Komplet łóżek z materacami i szafkami przyłóżkowymi – 46 kpl.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu asortymentowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 310 ustawy Pzp, który stanowi iż:
,,Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym (…)”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający prowadził postępowaniu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp pt.: „Zakup łóżek oraz materacy wraz z szafkami przyłóżkowymi dla pacjentów oddziałów stacjonarnych szpitala”. Postępowanie było prowadzone w ramach zawartej ze Skarbem Państwa -Ministerstwem Zdrowia umowy nr DOI/PW/Psychiatria/3/985195/6230/4706 /922, na udzielenie w 2023 r. dotacji celowej na zakupy inwestycyjne w ramach programu wieloletniego pn. „Program wsparcia oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży na lata 2022-2023”. Z treści przedmiotowej umowy wynika, iż dotacja nie może być przeznaczona na zakup środka trwałego o cenie jednostkowej brutto niższej lub równej 10 000 zł, tj. określonej w art. 16f ust. 3 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2587, z późn. zm.). W przedmiotowym postępowaniu została złożona oferta przez Wykonawcę Cormed MD Kornelia Lisiewska ul. H. Sienkiewicza 6B/32, 83-000 Pruszcz Gdański, jednak z treści tej oferty wynika iż zaproponowany przez ww. Wykonawcę komplety łóżek z materacami i szafkami przyłóżkowymi nie spełniają ww. wymogu umowy dotacyjnej w zakresie ceny jednostkowej brutto.
Na etapie wszczęcia postępowania Zamawiający w sekcji VI pkt 6.7) ogłoszenia o zamówieniu nr 2023/BZP 00383600/01 z dnia 06.09.2023 r. przewidział unieważnienie postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
Wobec powyższego postanowiono jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383678,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383678,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.