eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek" - dotyczy części nr 1 pod nazwą "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1742 O w m. Krasiejów ul. Brzeziny"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek” – dotyczy części nr 1 pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1742 O w m. Krasiejów ul. Brzeziny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55c93262-57b5-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek” – dotyczy części nr 1 pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1742 O w m. Krasiejów ul. Brzeziny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c93262-57b5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054614/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek - z podziałem na 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ponieważ w postępowaniu nr SZ.261.1.19.2023.EW, prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, z podziałem na trzy części, pn.: „Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek”, jedyna złożona oferta, na wszystkie trzy części, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ), zwanej dalej „ustawą Pzp”, a pierwotne warunki wykonania zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, to Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu działając na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp wszczął niniejsze postępowanie, które pierwotnie dotyczyło części nr 1.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-45b77e7e-3d08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.1.25.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1742 O polegającej na budowie chodnika z odwodnieniem i remontem nawierzchni. Odcinek od istniejącego chodnika w m. Ozimek posesja nr 34 w kierunku Krasiejowa, do posesji nr 23 w Krasiejowie dz. nr 674/144. Długość odcinka ok. 900 m.
Celem zamierzenia projektowego jest zaprojektowanie:
- jezdni o szerokości min 5,5 m; rozbudowa winna obejmować poszerzenie jezdni oraz remont nawierzchni;
- budowy chodnika zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zgodnie z WR-D;
- pobocza szerokości min. 1,0 m;
- odwodnienia (odwodnienie zlokalizować poza pasem jezdni), preferowane rowy i studnie chłonne;
- przebudowę kolidujących sieci.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany
w 4 egzemplarzach,
- projekty techniczne i projekty wykonawcze wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500;
5) uzyskanie informacji terenowo - prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Burmistrza o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Burmistrza decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) opracowanie dokumentacji geologicznej;
9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości
5 egzemplarzy;
10) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości
2 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postepowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
- wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,
- pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 10 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
12) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę;
13) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
14) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego;
15) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Pozostałe warunki zgodnie z OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.09.2023 roku Zamawiający działając na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp zaprosił do negocjacji Wykonawcę - SEWI Sebastian Raudzis, Sebastian Wilisowski Spółka jawna, ul. Oleska 117, 45-231 Opole - dotyczących warunków wykonania ww. zamówienia.
W trakcie negocjacji w dniu 21.09.2023 roku o godz. 1000 pan Sebastian Wilisowski - współwłaściciel przedsiębiorstwa - poinformował, że ww. zamówienie może zrealizować za kwotę 159 900,00 złotych brutto. Zamawiający poinformował Wykonawcę, że kwota jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia jest niewystarczająca (63 900 zł brutto) i w przypadku, gdy będzie mógł zwiększyć ją do zaoferowanej przez Wykonawcę kwoty - zamówienie będzie mogło zostać udzielone, w przeciwnym przypadku Zamawiający unieważni postępowanie. Ponieważ Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia, to uważa się, że negocjacje w ww. postępowaniu nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.