eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50

1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1bff38a-246a-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025835/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 436556,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 423298,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1: Dostawa komputerów przenośnych typu Notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych typu Notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w ilości 49 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 1.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych komputerów przenośnych typu Notebook i oprogramowania na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 253183,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w ilości 9 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) oraz zasilaczy awaryjnych UPS w ilości 9 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1B do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 2.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem oraz zasilaczy awaryjnych UPS na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 56993,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 3: Dostawa serwera sieciowego z systemem operacyjnym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. serwera sieciowego z systemem operacyjnym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1C do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 3.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego serwera z systemem operacyjnym na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 44708,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4: Dostawa drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem wraz z materiałami eksploatacyjnymi (tonerami) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem w ilości 10 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) oraz materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do zaoferowanych drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem w ilości 20 szt. (kpl) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1D do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 4.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres:
- minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe z duplexem, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,

b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 19574,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 5: Dostawa przełączników sieciowych (switch-y) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przełączników sieciowych (switch-y) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, w następującym zakresie:
a) switch zarządzalny – 8 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu),
b) switch – 10 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).

2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1E do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 5.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych przełączników sieciowych (switchy) na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 25510,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 6: Dostawa dysków do macierzy do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dysków NetApp 1,2TB w ilości 8 sztuk do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1F do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 6.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w niniejszym punkcie SWZ.

4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych dysków do macierzy na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 23330,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281159,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283269,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281159,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423241392

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 3/28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-453

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281159,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63032,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63032,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63032,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423241392

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 3/28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-453

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63032,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49805,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55288,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49805,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ZETO” S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807

7.3.3) Ulica: Skorupska 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49805,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części postępowania złożona została jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Brak choćby jednej prawidłowej oferty powoduje że postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36904,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49625,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36904,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423241392

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 3/28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-453

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36904,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19089,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19089,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423241392

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 3/28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-453

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19089,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.