eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510563346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 625-24-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pugknidzica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugknidzica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e2aa054-470b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zaopatrzenie w energię cieplną, Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi i gminnym zasobem mieszkaniowym, targowiskiem miejskim i obsługą szaletu miejskiego, utrzymywanie terenów zieleni itd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2aa054-470b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373306

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podstawowego obejmuje m. in. :
a) wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej,
b) dostawę, instalację oraz konfigurację relacyjnej bazy danych wraz z licencją,
c) dostawę infrastruktury IT,
d) udzielenie licencji na System Zarzadzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym złożonego z następujących modułów/obszarów funkcjonalnych:
- Analizy i sprawozdania,
- Finanse i księgowość,
- Biuro obsługi klienta,
- Windykacja i rozrachunki,
- Środki trwałe,
- Kadry i płace,
- Gospodarka magazynowa,
- Zakup – Sprzedaż,
- Infrastruktura,
- System Gospodarka Mieszkaniowa,
- System bilingowy rozliczający odbiorców ciepła
- Korespondencja seryjna,
- Zarzadzanie obiegiem informacji,
- eBOK,
- System informacji przestrzennej GIS (w ramach prawa opcji)
e) dostawę oraz instalację Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym,
f) wykonanie migracji danych z systemów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego,
g) konfigurację i wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym zgodnie z założeniami określonymi w analizie przedwdrożeniowej,
h) przeprowadzenie szkoleń dla personelu Zamawiającego z obsługi wdrożonego Systemu Zarzadzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym,
i) świadczenie usług Asysty Powdrożeniowej przez okres 12 miesięcy licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia,
j) udzielenie gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy na wdrożony System Zarzadzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48610000-7 - Systemy baz danych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304592,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304592,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304592,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unisoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008046770

7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-368

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374648,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.