Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 303
1.5.2.) Miejscowość: Kozłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 048 wew. 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zspkozlow,m,409327,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79082abf-fc59-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115081/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.07.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:A. trasa: Kępie (Staszyn) – Kępie – Przysieka – Przysieka (Książka) – Kozłów,
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 35 km,
- liczba dowożonych dzieci: 28, w tym z Kępia – 9 dzieci Szkoła Podstawowa w Kozłowie (dalej: SP), z Przysieki – 17 dzieci SP, z Kozłowa – 2 dzieci SP,
b. II kurs:
- długość ok. 35 km,
- liczba dowożonych dzieci: 47, w tym z Kępia – 10 dzieci SP i 1 dziecko Przedszkole w Kozłowie (dalej: PKz), z Przysieki – 12 dzieci SP, 11 dzieci PKz i 4 dzieci Przedszkole w Kamionce (dalej: PKm), z Kozłowa – 8 dzieci SP i 1 dziecko PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu).
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 96115,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:A. trasa: Bogdanów – Kamionka – Rogów – Przybysławice – Kamionka – Kozłów
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 42 km,
- liczba dowożonych dzieci: 34, w tym Bogdanowa – 4 SP, z Rogowa – 5 dzieci SP, z Przybysławic – 11 dzieci SP, z Kamionki – 13 dzieci SP, z Kozłowa – 1 dziecko SP,
b. II kurs:
- długość ok. 43 km,
- liczba dowożonych dzieci: 55, w tym z Bogdanowa – 4 dzieci SP i 1 dziecko PKm, z Rogowa – 3 dzieci SP, 1 dziecko PKm, z Przybysławic – 10 dzieci SP, 10 dzieci PKz, 4 dzieci PKm, z Kamionki – 10 dzieci SP, 3 dzieci PKz, 2 dzieci PKm, z Kozłowa – 1 dziecko SP, 3 dzieci PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 92488,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:A. trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów,
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 32 km,
- liczba dowożonych dzieci: 23, w tym z Wierzbicy – 2 dzieci Sp, z Wolicy – 2 dzieci SP, z Bryzdzynia – 12 dzieci SP, z Kozłowa – 7 dzieci SP.
b. II kurs:
- długość ok. 30 km,
- liczba dowożonych dzieci: 42, w tym z Wierzbicy – 7 dzieci SP, z Wolicy – 8 dzieci SP, z Bryzdzynia – 12 dzieci SP, z Kozłowa – 15 dzieci SP,
C. III kurs:
- długość ok. 44 km,
- liczba dowożonych dzieci: 50, w tym z Wierzbicy – 7 dzieci PKz i 4 dzieci PKm, z Wolicy – 4 dzieci PKz, z Bryzdzynia – 5 dzieci PKz, 4 dzieci PKm i 1 dziecko SP, z Kozłowa – 10 dzieci PKm i 10 dzieci PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
c. III kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przystanek pośredni: Zespół Szkolno-Przedszkolny Kozłów 303 i przywóz do Przedszkola w Kamionce nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
c. III kurs – wyjazd z Przedszkola w Kamionce ok. godz. 13.15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 156052,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2022/2023 zgodnie z poniższymi warunkami:A. trasa: Marcinowice – Karczowice – Marcinowice – Kozłów,
B. kursy:
a. I kurs:
- długość ok. 29 km,
- liczba dowożonych dzieci: 21, w tym z Marcinowic – 16 dzieci SP, z Karczowic – 5 dzieci SP,
b. II kurs:
- długość ok. 30 km,
- liczba dowożonych dzieci: 30, w tym z Marcinowic – 15 dzieci SP, 3 dzieci PKz i 3 dzieci PKm, z Karczowic – 4 dzieci SP i 5 dzieci PKz.
2. Długość tras nie obejmuje dojazdów pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy i powrotów pojazdów z przystanków kończących trasy do miejsca stacjonowania pojazdów Wykonawcy.
3. Rozpoczęcie zajęć szkolnych / przedszkolnych: godz. 8.00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne). Zakończenie zajęć szkolnych / przedszkolnych: 13.25 lub 14.20 (w zależności od planu zajęć, we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne).
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej liczby pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości przewożonych osób (dzieci i opiekun lub opiekunowie), aby zapewnić realizację:
A. przywóz dzieci do placówek:
a. I kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6.45 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
b. II kurs – rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7.15 z pierwszego przystanku, przywóz do placówki nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (dziecko powinno w podanych godzinach – odpowiednio – wsiąść do pojazdu i wysiąść z pojazdu),
B. odwóz dzieci z placówki:
a. I kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć,
b. II kurs – wyjazd z Kozłowa ok. godz. 13.25 lub 14.20, w zależności od planu zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 102936,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - "Firma Usługowa TRANS-BUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.3) Ulica: Os. Parkowe 10/38
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108066,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - "Firma Usługowa TRANS-BUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.3) Ulica: Os. Parkowe 10/38
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115413,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - "Firma Usługowa TRANS-BUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.3) Ulica: Os. Parkowe 10/38
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183358,8 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - "Firma Usługowa TRANS-BUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.3) Ulica: Os. Parkowe 10/38
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113032,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice
- "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej dzieci zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Wronki od 02 września 2024r. do 20 grudnia 2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.