eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › "Modernizacja mieszkań gminnych w Wińsku ul. Szkolna 6 i ul. Mickiewicza 5"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja mieszkań gminnych w Wińsku ul. Szkolna 6 i ul. Mickiewicza 5”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wińsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Wińsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@winsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://winsko.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja mieszkań gminnych w Wińsku ul. Szkolna 6 i ul. Mickiewicza 5”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b9ba662-0d7d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021837/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Modernizacja mieszkań gminnych w Wińsku przy ul. Szkolna 6 i ul. Mickiewicza 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278871/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZR.271.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji mieszkań gminnych w Wińsku przy ul. ul. Szkolna 6 i ul. Mickiewicza 5.
REMONT BUDYNKU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W MIEJSCOWOŚCI WIŃSKO PRZY UL. SZKOLNA 6
Przedmiotem opracowania jest projekt remontu/modernizacji budynku znajdującego się w Wińsku przy ul. Szkolna 6 w celu utworzenia dwóch lokali mieszkalnych wraz z częścią wspólną.
Zakres prac przewiduje głównie: Przebudowę i remont budynku w celu dostosowania do nowej aranżacji wnętrz oraz modernizację pomieszczenia kotłowni wraz z wykonaniem nowych instalacji wod-kan, c.o., wentylacji oraz elektrycznej, remontem elewacji, wymianą stolarki drzwiowej. Instalacja C.O. i C.W. adaptowanych lokali, będzie zasilana ze wspólnej nowoprojektowanej kotłowni zlokalizowanej w piwnicy. Kotłownia realizowana będzie w oparciu o kocioł na paliwo stałe typu pellet o mocy min. 30kW.
PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO W MIEJSCOWOŚCI WIŃSKO, UL. MICKIEWICZA 5
Zakres prac przewiduje:
a) roboty rozbiórkowe, zamurowania, demontaż istniejących urządzeń i instalacji
b) Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej oraz parapetów zewn.
c) Przebudowę wnętrz w celu dostosowania do nowej aranżacji
d) Montaż nowych instalacji wewnętrznych : elektrycznej, wentylacji, c.o., wod-kan
e) Remont/dostosowanie komina spalinowego na potrzeby nowego kotła C.O.
f) Wykonanie podłóg, tynków, okładzin ściennych
g) Malowanie ścian i sufitów,
h) Montaż osprzętu elektrycznego,
i) Montaż urządzeń sanitarnych,
j) Montaż wyposażenia,
k) Uporządkowanie placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510533,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510533,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510533,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana – Dekarstwo, Elewacje Sylwester Nemeczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 662-112-49-54

7.3.4) Miejscowość: Wiewierz

7.3.5) Kod pocztowy: 56-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51053328 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.