eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługa drukowania publikacji w 5 częściach"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3b8846-50a9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022584/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Druk publikacji Azrieli: Pichas Hirschprung oraz Arthur Ney

1.3.9 Druk publikacji "Wokół nas morze ognia"

1.3.10 Druk publikacji Mayer Kirshenblatt

1.3.36 Druk publikacji – Akcja Żonkile

1.3.40 Albumy z fotografiami Grzywaczewskiego i Dameca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest udzielane w ramach projektu predefiniowanego pn. „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%) w ramach Programu „Kultura” w zakresie części 1 zamówienia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPr.271.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: „Opowiadania o wartościach. Zbiór tekstów towarzyszących Akcji Żonkile”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Publikacje Azrieli: Pichas Hirschprung i Artur Ney.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący odpowiednio załącznik nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: Katalog „Wokół nas morze ognia”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący odpowiednio załącznik nr 1B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: Wspomnienia Majera Kirszenblatta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący odpowiednio załącznik nr 1C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 129798,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia: Albumy z fotografiami Grzywaczewskiego i Dameca
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący odpowiednio załącznik nr 1D do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 1 zamówienia:
Uzasadnienie prawne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Ww. artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu”.
Zamawiający odrzucił w zakresie części 1 zamówienia oferty Wykonawców na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”
Uzasadnienie faktyczne:
oferta Wykonawcy ARGRAF Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa – nadesłana próbka nie spełnia kryteriów określonych w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ, w którym to Zamawiający wskazała, że w kryterium „Jakość publikacji” oferta zostanie oceniona na podstawie dołączonej do oferty 1 próbki publikacji spełniającej wymagania: dla części 1 zamówienia - publikacja w postaci zeszytów w tekturowym etui wsuwanym, zeszyty w oprawie miękkiej. Środek – objętość minimum 20 stron, papier niepowlekany, minimum 10 kolorowych zdjęć lub grafik. Złożona przez w/w Wykonawcę próbka w zakresie części 1 zamówienia nie zawierała kolorowych zdjęć lub grafik. Zamawiający nie był zatem w stanie poddać ocenie jakości złożonej próbki.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 5 zamówienia:
Uzasadnienie prawne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 5 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Ww. artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający odrzuciła w zakresie części 5 zamówienia oferty Wykonawców: BIAŁOSTOCKIE ZAKŁADY GRAFICZNE S.A., ul. Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 2, 15-111 Białystok na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”

Uzasadnienie faktyczne:
oferta Wykonawcy BIAŁOSTOCKIE ZAKŁADY GRAFICZNE S.A., ul. Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 2, 15-111 Białystok – w nieprawidłowy sposób złożył wymaganą do w/w części próbkę.
Zamawiający wymagała w przedmiotowym postępowaniu aby próbka była złożona w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu w sekretariacie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, przy ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (III piętro). Opakowanie winno być wyraźnie oznaczone: „PRÓBKA W POSTĘPOWANU - Usługa drukowania publikacji: „Usługa drukowania publikacji w częściach, Część nr……. (należy wskazać odpowiednio część zamówienia, której dotyczy próbka; w przypadku składania próbek do kilku części, należy je opakować i oznaczyć osobno). W/w Wykonawca nie oznaczył i nie opakowała próbek oddzielnie. Z uwagi na fakt, że w/w Wykonawca złożył oferty na kilka części i nadesłał w jednym opakowaniu kilka próbek bez oznaczenia której części dotyczy która próbka Zamawiający nie był w stanie ich ocenić.
W części 5 zamówienia kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosiła 100 000,00 zł. Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zaoferował cenę 157 500,00 zł. Zamawiający nie był w stanie wyasygnować dodatkowych środków na realizację przedmiotu zamówienia w/w części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.