eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych etap II (Budowa boiska treningowego do piłki nożnej)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych etap II (Budowa boiska treningowego do piłki nożnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych etap II (Budowa boiska treningowego do piłki nożnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd018b50-48a3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa i rozbudowa stadionu miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 922818,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac objętych zamówieniem realizowany jest w ramach przebudowy i rozbudowy stadionu miejskiego w Tuszynie w celu dostosowania obiektu do wymogów PZPN dla klubów IV ligi.
Zadanie realizowane jest na podstawie projektu budowlanego i pozwolenia na budowę – Decyzja nr 115/2014/T z dnia 03.09.2014 r., znak: BGiGN.T.6740.405.110.2014 – dot. rozbudowy stadionu miejskiego w Tuszynie (kategoria obiektu V) obejmująca: budynek socjalny, budynek punktu kasowego, przebudowę boiska do piłki nożnej wraz z bieżnią i skocznią w dal, budowę boiska wielofunkcyjnego, budowę boiska treningowego, trybuny kryte z budynkiem technicznym obsługi, budowę kortu tenisowego, rozbudowę dróg, chodników i parkingów, oświetlenie terenu, instalacje wod-kan., gazu i elektryczne, ul. Poniatowskiego 13 w Tuszynie, działki nr ewid. 77/1, 77/2, 77/3 – obręb 9 wraz z aktualizacją projektu z sierpnia 2021 roku, Podręcznikiem licencyjnym dla klubów IV ligi i klas niższych na sezon 2020/2021 i następny oraz przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
2. Inwestycja realizowana jest w etapach. Etap objęty przedmiotowym zamówieniem, przewidziany do realizacji obejmuje budowę boiska treningowego do piłki nożnej.
3. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z budżetu Województwa Łódzkiego jako pomoc finansowa jednostkom samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2023 r.
4. Zakres rzeczowy zamówienia:
Przedmiotowe zadanie inwestycyjne polegać będzie na budowie boiska treningowego do piłki nożnej o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej. Przedmiotowe boisko zaprojektowane zostało o wymiarach 24,5 x 44,5 m, z polem gry 20,0 x 40,0 m. Nawierzchnia boiska treningowego wykonana zostanie ze sztucznej trawy o wysokości włókna min.40 mm i mniejsza niż 60 mm, a następnie wypełniona zostanie piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym EPDM z recyklingu w kolorze czarnym. Na przewidzianym boisku przyjęto spadek poprzeczny dwustronny 0,7 % z kontr spadkiem za polem gry. Odwodnienie boiska powierzchniowe z możliwością odpływu wód opadowych w głąb konstrukcji boiska. Boisko treningowe do piłki nożnej wyposażone zostanie w dwie bramki aluminiowe o wymiarach 5,0 x 2,0 m, montowane w tulejach. Boisko ogrodzić należy siatką o wysokości 4,0 m, zamontować bramę wjazdową dwuskrzydłową i furtkę. Za bramkami zamontować należy 2 piłkochwyty o długości 22,0 m i wysokości 6,0 m. Dla oświetlenia boiska zamontować należy słupy oświetleniowe o wysokości 12,0 m wraz z oprawami oświetleniowymi.
5. Powstały obiekt, oferowany sprzęt oraz elementy wyposażenia winny spełniać normy określone wymaganiami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) dla stadionów kategorii V B oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) dla klubów IV ligi, posiadać aktualne certyfikaty oraz winny być zgodne z odpowiednimi polskimi i europejskimi normami obowiązującymi na dzień składania oferty.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót.
7. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, związanych z odwodnieniem, robót nawierzchniowych, towarzyszących, wykończeniowych, związanych z oznakowaniem, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
4) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
5) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
6) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz.
w formie papierowej.
7) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
9) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
10) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
11) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
13) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań itp.
14) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie
sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót,
opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
15) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
16) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
17) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
18) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową, Decyzji Nr 115/2014/T z dnia 03.09.2014 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego znak BGiGN.T.6740.405.110.2014 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających.
19) Sporządzenie planu BIOZ.
20) Sporządzenie instrukcji obsługi wraz ze schematami oraz regulaminów, o ile wymagają tego przepisy.
21) Wystąpienie z upoważnienia Zamawiającego, uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu w terminie do 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru zadania - pozwolenia na użytkowanie obiektu od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, ze wszystkimi związanymi z tym pozwoleniami i decyzjami, jak również poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych.
22) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami zainstalowanych urządzeń i wymianą niezbędnych ich elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. Przeglądy należy potwierdzić protokołem. Koszty przeglądów obciążać będą Wykonawcę. Prace nieujęte w dokumentacji projektowej należy ująć w kosztorysie ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 22.09.2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.