eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna sp. z o.o.)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 350 00 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-171312f8-2dc0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/TP/09/II/2022_INSTALACJA_CIEPLNA_I_FOTOWOLTAICZNA_PORCELANOWA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia - Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej:
1) Przedmiotem zamówienia jest dobór, wykonanie, montaż, przyłączenie i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach.
Celem inwestycji jest produkcja energii elektrycznej na potrzeby własne.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy pomiędzy 12 a 15 kW;
- dostawę i montaż inwerterów (falowników), modułów solarnych;
- dostawę i montaż okablowania;
- wykonanie zabezpieczeń;
- przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania;
- kontrole, próby, umocnienie i regulacja instalacji;
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Wykonanie i montaż systemu ogrzewania z wykorzystaniem powietrznych pomp ciepła:
1) Przedmiotem zamówienia jest dobór, wykonanie, montaż, przyłączenie i uruchomienie systemu powietrznych pomp ciepła wraz ze wspomagającym układ kotłem elektrycznym, zasilających istniejącą instalację ogrzewczą dla budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach.
Celem inwestycji jest powstanie nowego własnego źródła ciepła dla zasilania istniejącej instalacji grzewczej wewnątrz budynku biurowego.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dobór systemu urządzeń pomp ciepła o łącznej mocy min. 110 kW umożliwiających wytworzenie i dostarczanie ciepła do budynku;
- dostawę i montaż kotła elektrycznego o mocy 24 kW;
- dostawę i montaż zbiorników buforowych, naczyń wzbiorczych;
- dostawę i montaż armatury odcinającej, zaworów bezpieczeństwa oraz układu pomiarowego;
- dostawę i montaż okablowania;
- wykonanie zabezpieczeń;
- przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania;
- kontrole, próby, umocnienie i regulacja instalacji;
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

42511100-2 - Wymienniki ciepła

39370000-6 - Instalacje wodne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 480000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w dniu 06.09.2022 r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00334935/01 oraz dokumenty zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 23.09.2022 r. do godz. 09:00. Przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia w wysokości 590 400,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty.

W wyniku dokonanej kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, Zamawiając stwierdził, że Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu i tym samym jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b) i c) ustawy Pzp.

Cena zaoferowana przez Wykonawcę kolejnego w rankingu wynosi 676 500,00 zł brutto, a tym samym przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Zgodnie z art. 255 pkt.3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Zatem, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie unieważniono w zakresie części 2 zamówienia w dniu 14.10.2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.