eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich w Żorach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272552119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Żory

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324356344

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zbmzory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbmzory.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eab7545-2cde-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025019/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na os. Sikorskiego w Żorach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332212/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.BM.321.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239837,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej związanej z budową zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną na os. Sikorskiego w Żorach – działki nr 1882/115, 4226/62, 2710/62 wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych.
2. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1) Projekt architektoniczno-budowlany:
• rzuty: fundamentów, poszczególnych kondygnacji oraz dachów,
• przekroje podłużne i poprzeczne poszczególnych brył budynków projektowanych,
• rysunki poszczególnych elewacji,
• wizualizację obejmującą zewnętrzne bryły zespołu budynków wraz z zagospodarowaniem terenu.
• wszystkie inne elementy konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę
2) Projekt zagospodarowania terenu:
- opracowanie projektu zagospodarowania terenu na aktualnych mapach do celów projektowych,
- projekt zagospodarowania terenu uwzględniający założenia dołączonej przez Zamawiającego koncepcji w tym obiekty kubaturowe, drogi wewnętrzne, chodniki, palce zabaw i zieleń,
- projekt dwóch zjazdów z drogi publicznej,
- projekt odwodnienia terenów utwardzonych, dróg oraz dachów nowych obiektów kubaturowych,
- projekty zabezpieczenia lub przebudowy istniejącego uzbrojenia terenu w przypadku wystąpienia kolizji z planowaną inwestycją,
- projekty przyłączy i instalacji do nowych obiektów kubaturowych,
- projekt oświetlenia zewnętrznego zagospodarowania terenu (oświetlenie chodników, dróg i parkingów),
- projekt nasadzeń uwzględniający lokalizację obszarów zieleni, terenów rekreacyjnych z elementami małej architektury,
- analizę przesłaniania.
3) Projekty techniczne poszczególnych branż:
a/ branża budowlana
• projekt konstrukcyjny z obliczeniami oraz z zestawieniami stali zbrojeniowej i ( jeżeli występuje) stali konstrukcyjnej lub drewna konstrukcyjnego,
• projekt kolorystyki pomieszczeń tj. ścian, sufitów i posadzek, z określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych oraz podaniem technologii wykonania,
• projekt elewacji (w zakresie uszczegółowienia projektu architektonicznobudowlanego) z określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych oraz podaniem technologii wykonania,

b/branża drogowa
• projekt dróg wewnętrznych i parkingów z charakterystycznymi przekrojami i określeniem rodzaju materiałów i ich parametrów technicznych, wraz z ich odwodnieniem.
c/zakres projektu instalacji elektrycznych:
• zasilanie i rozdział energii elektrycznej – nowe przyłącza dla projektowanych budynków,
• wyłącznik pożarowy prądu,
• oświetlenie podstawowe,
• awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,
• gniazda wtyczkowe,
• zasilanie 3 fazowe,
• ochrona przeciwprzepięciowa,
• ochrona przeciwporażeniowa,
• instalacja odgromowa,
•oświetlenie zewnętrzne chodników, dróg i parkingów,
• automatyka, sterowanie i zasilanie urządzeń i systemów instalacji sanitarnych - należy dołączyć do części instalacyjnej,
• zabezpieczenie lub przebudowa sieci elektrycznych i teletechnicznych w zakresie kolizji z elementami projektowanymi,

d/zakres projektu instalacji niskoprądowych:
• instalacja teleinformatyczna (sieć strukturalna z szafą dystrybucyjną i wyposażeniem),
• instalacja monitoringu wizyjnego w częściach wspólnych,
• instalacja monitoringu wizyjnego zewnętrznego,
• instalacja do odbioru telewizji naziemnej i satelitarnej,
• instalacja oddymiania i system sygnalizacji pożaru jeśli będą wymagane,
• instalacja domofonowa,
• kanalizacja teletechniczna łącząca budynki z istniejącą siecią lub do granicy działki.

c/zakres projektu instalacji sanitarnych:
• przyłącza/instalacje/sieci zewnętrzne: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, zimnej wody, C.O,
• instalacja zimnej wody,
• instalacja ciepłej wody,
• instalacja hydrantowa (wewnętrzna lub zewnętrzna) - jeśli będzie wymagana,
• instalacja kanalizacji sanitarnej,
• instalacja kanalizacji deszczowej,
• źródło ciepła: węzeł ciepłowniczy,
• przebudowa kolidującej infrastruktury podziemnej,
• instalacja wentylacji (wentylacja grawitacyjna lub grawitacyjna wspomagana mechanicznie),
• instalacja centralnego ogrzewania.

4) Wymagane przepisami oceny, opinie, ekspertyzy, uzgodnienia, warunki, pozwolenia i decyzje (w tym m.in. pozwolenie na wycinkę drzew w przypadku wystąpienia kolizji planowanej inwestycji, decyzje środowiskowe, uzgodnienia PZT, uzgodnienia zjazdów, uzgodnienia ZUD, warunki przyłączenia do sieci itp.)
5) Opracować instrukcje bezpieczeństwa pożarowego oraz scenariusz pożarowy.
6) Projektowana charakterystyka energetyczna budynku wraz z analizą źródła ciepła.
7) Informacja BIOZ.
8) Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne branże: (branża budowlana, instalacyjna, elektryczna, zagospodarowanie terenu). W przedmiarach i kosztorysach należy uwzględnić wszystkie prace nawet te nie będące głównym tematem projektu a niezbędne do realizacji zadania.
9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (z podziałem na poszczególne branże),
10) projekt przekładek kolidujących sieci, przyłączy i instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GPVT Pracownia Architektoniczna s.c. T. Białoszewski G. Pacer

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GPVT Pracownia Architektoniczna Tomasz Białoszewski, GPVT Pracownia Architektoniczna Grzegorz Pacer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822384763

7.3.3) Ulica: Pamiątkowa 2/37

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-512

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.