eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasteczko › Remont drogi gminnej Konin-Szyba - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Konin-Szyba – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasteczko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasteczko

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-124

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowemiasteczko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasteczko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d091ef3-34f4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej Konin-Szyba – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d091ef3-34f4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060458/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej Konin-Szyba – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342475

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont drogi gminnej Konin-Szyba – etap I”.
2. Zadanie to obejmować będzie swym zakresem remont odcinka drogi gminnej o szerokości 5,00m o nawierzchni bitumicznej wraz z remontem istniejących wjazdów do posesji oraz poboczy kamiennych i ziemnych o zmiennej szer. do 1,00m (obustronnie). Remontowana droga pełni funkcję komunikacji kołowej wewnętrznej łączącej się z istniejącą drogą powiatową (dz. nr 580) przebiegającą obok miejscowości Konin.

W ramach zadania przewidziano:
• reprofilacje istniejącej nawierzchni bitumicznej, poprzez częściowe frezowanie warstw bitumicznych w celu nawiązania się do istniejących rzędnych wysokościowych oraz uzyskania spadków podłużnych i poprzecz-nych,
• wzmocnienia istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie nakładki bitumicznej,
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S,
• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W,
• wykonanie częściowej warstwy profilującej z betonu asfaltowego AC22P,
• wzmocnienia konstrukcji nawierzchni poprzez rozłożenie geosiatki z włókien szklanych przeplatanych w węzłach,
• roboty ziemne (wykonanie koryta gruntowego),
• wykonanie podbudowy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 22cm,
• wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
• separacja gruntu geowłókniną (min. 150g/m2).
• remont poboczy umocnionych z kamienia łamanego oraz ziemnych z gruntu dowiezionego.

Szczegółowe uwarunkowania
Podczas frezowania należy uzyskać maksymalną wielkość uziarnienia destruktu max. 31,5 mm.
Powstały destrukt z frezowania istniejącej nawierzchni stanowi własność inwestora i należy uwzględnić w cenie inwestycji jego transport na odległość do 6 km.

3. .Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1332750,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1933057,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1332750,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1332750,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.