eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › Budowa garażu dla ciężkiego samochodu pożarniczego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kazimierzu



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa garażu dla ciężkiego samochodu pożarniczego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kazimierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11

1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11

1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e42e199-27b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa garażu dla ciężkiego samochodu pożarniczego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kazimierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e42e199-27b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038339/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa garażu dla ciężkiego samochodu pożarniczego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kazimierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kazimierzu o część garażu dla ciężkiego samochodu pożarniczego przy budynku OSP w Kazimierzu na działce o nr ewid 416/1 obręb Kazimierz. Kategoria obiektu: VIII.
1.1.
Projektowaną rozbudowę wyposażono w instalacje elektryczne. Część rozbudowana przeznaczona jest na garaż dla ciężkiego samochodu pożarniczego. Garaż wyposaża się we wrota garażowe z napędem elektrycznym i ręcznym. Forma architektoniczna prosta Budynek zamknięty w bryle wielościanu o prostej formie architektonicznej. Budynek istniejący OSP jest bryłą prostopadłościenną, po rozbudowie o pomieszczenie garażu dla ciężkiego samochodu pożarniczego zamknie się w dwóch bryłach prostopadłościennych przylegających do siebie oraz połączonych funkcjonalnie wejściem do pomieszczenia punktu alarmowego (dyżurka). z wewnętrznym systemem odprowadzenia wód opadowych. Kolorystyka nawiązuje do budynku istniejącego, nie wyróżnia się z otoczenia. Nieruchomość przewidziana pod realizację zamierzenia znajduje się na działce o nr ew. 416/1, obręb Kazimierz przy ul. Ignacego Paderewskiego 4 w miejscowości Kazimierz. Zakres zamówienia obejmuje również utwardzenie terenu przed przedmiotowym garażem kostką brukową. Nawierzchnię projektowanego utwardzenia przyjęto jak dla dróg klasy L i D w strefie zamieszkania (konstrukcje nawierzchni na podłożu G1 o module sprężystości wtórnym nie mniejszym niż 100 MPa) o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu BEHATON grub. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa grub. 6 cm; podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego grub. 15 cm; łączna grubość nawierzchni wynosi 29 cm; obramowanie nawierzchni należy wykonać z krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm ułożonych na podsypce cementowo – piaskowej grub. 5 cm i na ławie z betonu B 15 z oporem o wymiarach 35 x 40 cm. Rzędne projektowanego utwardzenia dostosować do istniejących nawierzchni. Teren do utwardzenia o powierzchni ok. 150m2.
1.2.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego, w szczególności:
Powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy- 96,00 m2
Powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy- 80,64 m2
Kubatura projektowanej rozbudowy - 331,50 m3
Długość projektowanej rozbudowy - 12,00 m
Szerokość projektowanej rozbudowy - 8,00 m
Wysokość - 4,98 m
Kąt nachylenia dachu: - 3,5º (dach płaski)
ilość kondygnacji - 1
1.3.
Budowa realizowana zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 178/2023, znak. AB-K.6740.135.2023. GL – Pozwolenie na budowę, wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 12-07-2023r. Scan decyzji w załączeniu do SWZ. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wskazanymi w STWiORB, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, pożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
1.4.
Wszelkie prace ziemne wymagają nadzoru archeologicznego, którego koszt ponosi Zamawiający. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji udostępni osobie pełniącej nadzór archeologiczny teren budowy oraz będzie uzgadniał z nim na bieżąco sposób postępowania przy robotach ziemnych. Zamawiający informuje, iż jest w trakcie uzyskiwania właściwych wytycznych od Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie formy nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych na w/w działce. Do czasu uzyskania odpowiednich decyzji, Wykonawca nie może wykonywać robót ziemnych na w/w działce.

2.
1) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 do SWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarach robót– załącznik nr 8 do SWZ,
- projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45314310-7 - Układanie kabli

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CTG INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389118763

7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 18

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.