eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa cieplarki, mono i bipolarnej diatermii dla Bloku Operacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa cieplarki, mono i bipolarnej diatermii dla Bloku Operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa cieplarki, mono i bipolarnej diatermii dla Bloku Operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d69193b-fb82-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Dostawa stołu operacyjnego, cieplarki i diatermii dla Bloku Operacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237114/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/41/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cieplarka do płynów infuzyjnych, płynów do płukania i tkanin


L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY LOŚĆ

1. Cieplarka do płynów infuzyjnych, płynów do płukania i tkanin szt. 1
Cieplarka do płynów infuzyjnych, płynów do płukania i tkanin
Cieplarka o pojemności 300L z dwoma oddzielnymi komorami, dolna komora dla płynów infuzyjnych z ustawialną temperaturą od 25°C do 70°C, górna komora dla tkanin z temperaturą od 25°C do 70°C
Lp.Parametry techniczne
Parametry Wymagane ParametryOferowane
1. Urządzenie mobilne wyposażone w 4 kółka (2 z opcją blokady). TAK
2. Dwuwarstwowa obudowa z łatwej do mycia stali nierdzewnej (wnętrze kwasoodporne). TAK
3. Przeszklone drzwi górnej komory i szuflady dolnej komory - szkło hartowane. Drzwi i szuflady z systemem automatycznego domykania się. TAK
4. Górna komora specjalnie przystosowana do ogrzewania pościeli, koców, ręczników, obłożeń. TAK
5. Energooszczędne oświetlenie górnej komory - LED. TAK
6. Trzy półki o regulowanej wysokości, wysuwane na prowadnicach. Dwie zamykane szuflady. TAK
7. Panel dotykowy z przyciskami, wyświetlaczem 3.2'' oraz wskaźnikiem stand-by. TAK
8. Wyświetlacz pokazujący temperaturę rzeczywistą i zadaną. TAK
9. Ogrzewacz z dwoma komorami (osobne strefy grzewcze). TAK
10. Kurtyna powietrzna w górnej komorze. TAK
11. Urządzenie przeznaczone do pracy ciągłej. TAK
12. Elektroniczne i mechaniczne (termostat bimetaliczny) zabezpieczenie przed przegrzaniem dla każdej komory. TAK
13. Sygnał optyczny wyświetlany na ekranie przy niedomkniętej szufladzie lub drzwiach. TAK
14. Alarm optyczny i akustyczny włączający się po 60 sekundach przy niedomkniętej szufladzie lub drzwiach. TAK
15. Optyczny i akustyczny alarm "niskiej / wysokiej temperatury", uruchamiany w przypadku wykrycia rozbieżności między temperaturą zadaną i temperaturą rzeczywistą w komorze (dla każdej komory osobno). TAK
16. Optyczny i akustyczny alarm w przypadku przegrzania dla każdej komory. TAK
17. Tryb czuwania (stand by). TAK
18. Pojemność komory: 300l netto (364l brutto). TAK
19. Maksymalne obciążenie półek: 20 kg. TAK
20. Ustawiany przez użytkownika zakres temperatur: 25°C - 70°C ±2°C (zmiana o 1°C) (obie komory). TAK
21. Zewnętrzne wymiary urządzenia: 740 x 1770 x 790 mm (Szerokość x Wysokość x Głębokość). TAK
22. Zewnętrzne wymiary urządzenia bez odbojników i kółek: 690 x 1770 x 740 mm (S x W x G). TAK
23. Wewnętrzny wymiar komory górnej: 535 x 620 x 500 mm (S x W x G). TAK
24. Wymiary półek: 510 x 18 x 455 mm (S x W x G). TAK
25. Wewnętrzny wymiar szuflad: 496 x 187 x 512 mm - górna szuflada, 496 x 242 x 512 mm - dolna szuflada (S x W x G). TAK
26. Wewnętrzny wymiar komory dolnej: 590 x 610 x 550 mm (S x W x G). TAK
27. Waga: 206 kg. TAK
28. Napięcie zasilania: 220-240 VAC, 50-60 Hz, prąd znamionowy 5.7 A. TAK
29. Moc grzałki (górna komora): 1000 Wat. TAK
30. Moc grzałki (dolna komora): 400 Wat. TAK
31. Temperatura otoczenia (w trakcie działania): 15 - 25 °C. TAK
32. Temperatura otoczenia (magazynowanie): 10 - 55 °C. TAK
33. Wilgotność względna (działanie i magazynowanie): 30 - 70 %. TAK
34. Wyrób medyczny potwierdzony certyfikatem lub deklaracją. TAK
35. Opcja "BOOST" pozwalająca na przyspieszenie ogrzewania wsadu poprzez czasowe zwiększenie temperatury grzania. TAK
36. Oprogramowanie wyposażone w programator czasowy, pozwalający precyzyjnie ustalić dzienny i tygodniowy cykl pracy urządzenia. TAK
37. Opcjonalnie dostępny system dezynfekcji UV-C. TAK
38. Zgodność:
EN 13485:2016
Rozporządzenie (UE) 2017/745 (dotyczące wyrobów medycznych)
Dyrektywa 2011/65/EU z późniejszymi zmianami 2015/863 TAK

UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33186200-9 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mono i bipolarna diatermia z argonem


L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY LOŚĆ

1. Mono i bipolarna diatermia z argonem szt. 1
Lp.Parametry techniczne
Parametry Wymagane Parametry Oferowane
1
Aparat mono i bipolarny wyposażony w funkcję zamykania naczyń o średnicy do 7 mm włącznie z automatycznym dopasowaniem mocy wyjściowej do właściwości fizykochemicznych tkanek z funkcją automatycznego zakończenia aktywacji z sygnalizacją uszczelnienia naczyń (praca z funkcją auto-stop oraz sygnalizacją dźwiękową). TAK,
podać nazwę handlową, model oraz producenta
2 Rozpoznawanie podłączonych instrumentów do zamykania naczyń do 7 mm i automatyczne dobieranie optymalnych parametrów pracy TAK
3 Możliwość integracji urządzeń chirurgicznych: diatermia, przystawka do koagulacji argonowej, odsysacz dymu z pola operacyjnego, preparator tkanek miękkich w jednolity system sterowany z tej samej jednostki sterującej umieszczony na jednej platformie jezdnej TAK
4 Wielokolorowy wyświetlacz TFT do komunikacji aparat-użytkownik TAK
5 Monitor mocy szczytowej i średniej z możliwością wizualizacji na ekranie TAK
6 Możliwość utworzenia i zapamiętania min. 40 programów i zapisania ich pod nazwą procedury lub nazwiskiem operatora TAK
7 Zmiana programu przy pomocy uchwytu monopolarnego i włącznika nożnego TAK
8 Oprogramowanie do obsługi systemu w języku polskim, wyświetlanie komunikatów, kodów błędu z opisem tekstowym w języku polskim TAK
9 Uruchamianie funkcji monopolarnych i bipolarnych przy użyciu jednego włącznika nożnego TAK
10 Ilość gniazd przyłączeniowych wymiennych:
monopolarne/uniwersalne – min. 1
bipolarne – min. 2
bierne – 1
argonowe – min. 1
Aparat powinien umożliwiać bezpośrednie podłączenie narzędzi monopolarnych w systemie wtyczek jednopinowym o śr. 5mm i 4mm oraz trzypinowym (bez dodatkowych adapterów)
Aparat powinien umożliwiać bezpośrednie podłączenie narzędzi bipolarnych w systemie wtyczek jedno
i dwupinowych o rozstawie 22 [mm] i 28 [mm] (bez dodatkowych adapterów) TAK
11 Moc cięcia monopolarnego max. 300W TAK
12 Możliwość regulacji mocy maksymalnej z krokiem +/ - 1W w całym dostępnym zakresie TAK
13 Minimum 3 rodzaje, tryby cięcia monopolarnego w tym jedno do pracy w środowisku wodnym TAK
14 Ilość efektów (głębokości) koagulacji możliwych do uzyskania podczas ciecia dla każdego z trybów min. 4 TAK
15 Minimum cztery rodzaje, tryby koagulacji monopolarnej: łagodna, forsowna, natryskowa, preparująca o min. mocy 100W TAK
16 Dodatkowy rodzaj, tryb koagulacji monopolarnej przeznaczony do rozcinania warstw tkanek z hemostazą porównywalną do osiąganej przy użyciu noża harmonicznego o mocy max. 60 W TAK
17 Możliwość min. 2-stopniowej regulacji intensywności działania koagulacji dla każdego rodzaju koagulacji – nie dotyczy regulacji mocy TAK
18 Przystawka do koagulacji i cięcia w plaźmie argonowej TAK
19 Rozpoznawanie przyłączonych instrumentów argonowych i automatyczne dobieranie parametrów pracy i przepływu argonu. TAK
20 Regulacja przepływu argonu w zakresie min. 0,1 – 8,0 l / min. TAK
21 Minimum 3 różne rodzaje / tryby cięcia w osłonie argonu TAK
22 Minimum 3 różne rodzaje / tryby koagulacji argonowej TAK
23 WYPOSAŻENIE TAK
24 Elektroda neutralna jednorazowa owalna o symetrycznych równych powierzchniach dzielonych, powierzchnia części aktywnej 85cm² z odseparowanym elektrycznie i mechanicznie pierścieniem ekwipotencjalnym o powierzchni 23 cm² pozwalającym na równe rozproszenie prądu upływu na całej powierzchni elektrody. Elektroda wykonana z przepuszczalnej dla powietrza włókniny zapobiegającej powstawaniu odparzeń. – 50 szt. TAK
25 Kabel elektrody neutralnej, jednorazowej TAK
26 Aplikator jednorazowy z wysuwana elektrodą szpatułkową dł. 35 mm, śr. 5mm – 5 szt. TAK
27 Aplikator jednorazowy z wysuwana elektrodą szpatułkową dł. 100 mm, śr. 5mm – 5 szt. TAK
28 Podwójny włącznik nożny wodoodporny z możliwością przełączania programu (do dezynfekcji) – 1 szt. TAK
29 Włącznik nożny pojedynczy, wodoodporny (do dezynfekcji) – 1 szt. TAK
30 Reduktor ciśnienia do argonu – 1 szt TAK
31 Butla z argonem o poj. 5l – 1 szt., TAK
32 Wózek pod aparaturę – 1 szt. TAK

UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35937,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35937,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35937,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIMED Anna Bojanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951097670

7.3.3) Ulica: ul. J. Długosza 59-75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-162

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35937,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91862,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91862,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91862,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210085040

7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 14, lok. 2.8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91862,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.