Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00384408/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
- 2022/BZP 00400705/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie zadania pn. Zaprojektowanie, wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49-50 kWp na terenie CSiR Olender sp. z o.o. w Wielkiej Nieszawce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji Olender Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Olender
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341030681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 34-40
1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olnder.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olender.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.olender.info1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadania pn. Zaprojektowanie, wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49-50 kWp na terenie CSiR Olender sp. z o.o. w Wielkiej Nieszawce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-234b1093-43ca-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384408/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami;
2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia i uruchomienia instalacji;
3) wykonanie projekt p.poż;
4) dostarczenie elementów składowych konstrukcji ze stali ocynkowanej oraz instalacji fotowoltaicznej;
5) wykonanie montażu konstrukcji ze stali ocynkowanej, modułów i inwerterów oraz pozostałych urządzeń i materiałów zgodnie z wykonanym projektem wykonawczym;
6) przyłączenie wykonanej instalacji fotowoltaiczną do sieci elektroenergetycznej po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń do jej uruchomienia;
7) wykonanie projektu powykonawczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z postanowieniami art. 256 ww. ustawy zamawiający może, przed terminem składania ofert, unieważnić postępowania jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenia postępowania jest nieuzasadnione.W przedmiotowym postępowaniu nie jest możliwe złożenie ofert z uwagi na fakt, iż zamawiający nie dysponuje skrzynką ePuap, za pośrednictwem której wykonawcy mogliby składać oferty. Tym samym nie jest możliwe dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.