eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Wykonanie zadania pn. Zaprojektowanie, wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49-50 kWp na terenie CSiR Olender sp. z o.o. w Wielkiej Nieszawce.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie zadania pn. Zaprojektowanie, wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49-50 kWp na terenie CSiR Olender sp. z o.o. w Wielkiej Nieszawce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji Olender Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Olender

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341030681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 34-40

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olnder.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olender.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.olender.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania pn. Zaprojektowanie, wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49-50 kWp na terenie CSiR Olender sp. z o.o. w Wielkiej Nieszawce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-234b1093-43ca-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384408/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami;
2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia i uruchomienia instalacji;
3) wykonanie projekt p.poż;
4) dostarczenie elementów składowych konstrukcji ze stali ocynkowanej oraz instalacji fotowoltaicznej;
5) wykonanie montażu konstrukcji ze stali ocynkowanej, modułów i inwerterów oraz pozostałych urządzeń i materiałów zgodnie z wykonanym projektem wykonawczym;
6) przyłączenie wykonanej instalacji fotowoltaiczną do sieci elektroenergetycznej po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń do jej uruchomienia;
7) wykonanie projektu powykonawczego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z postanowieniami art. 256 ww. ustawy zamawiający może, przed terminem składania ofert, unieważnić postępowania jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenia postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu nie jest możliwe złożenie ofert z uwagi na fakt, iż zamawiający nie dysponuje skrzynką ePuap, za pośrednictwem której wykonawcy mogliby składać oferty. Tym samym nie jest możliwe dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.