Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404234/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
- 2022/BZP 00404316/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
- 2022/BZP 00420395/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00432692/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00507198/01 - Wynik z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja kompleksu sportowo – turystycznego oraz świetlicy wiejskiej w Różannie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350984
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dr Fl. Ceynowy 14
1.4.2.) Miejscowość: Bukowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-122
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: 523309310
1.4.8.) Numer faksu: 523309312
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bukowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410661
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00404234/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy zakupowej.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczenia lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji), przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę zakupową.
B. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków).
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt B), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/bukowiec
2. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: rolnictwo@bukowiec.pl; inwestycje@bukowiec.pl (nie dotyczy składania ofert).
Uwaga! e-mail pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 40 MB
3. Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej oraz sposobu komunikowania się za pośrednictwem Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu są zawarte w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" (dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” (dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bukowiec
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje takie jak odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem będzie dany wykonawca, przekazywana będzie do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Wszelka korespondencja związaną z niniejszym postępowaniem winna być przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
7. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Po zmianie:
2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy zakupowej.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczenia lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji), przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę zakupową.
B. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków).
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt B), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/bukowiec
2. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: rolnictwo@bukowiec.pl; inwestycje@bukowiec.pl (nie dotyczy składania ofert).
Uwaga! e-mail pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 40 MB
3. Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej oraz sposobu komunikowania się za pośrednictwem Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu są zawarte w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" (dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” (dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bukowiec
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje takie jak odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem będzie dany wykonawca, przekazywana będzie do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Wszelka korespondencja związaną z niniejszym postępowaniem winna być przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
7. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Łączna cena oferty brutto” – C
„Okres gwarancji na wykonane roboty” – G
Po zmianie:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Łączna cena oferty brutto” – C
„Okres gwarancji na wykonane roboty” – G
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na:
a) wykonaniu nowego boiska szkolnego, bieżni i dwóch wiat rekreacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą oraz remont istniejącego placu zabaw wraz z rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
w ramach programu „Modernizacja kompleksu sportowo-turystycznego oraz świetlicy wiejskiej w Różannie” na terenie szkoły podstawowej na działce nr 21/28 i sąsiednich działkach budowlanych nr 5/1, 5/11 i 24 w Różannie;
Projektowane boisko wraz z elementami małej architektury i urządzeniami budowlanymi, plac zabaw oraz wiaty rekreacyjne będą stanowić uzupełninie istniejącego terenu szkoły podstawowej i będą miejscem użytku publicznego.
Zakresem opracowania są następujące zamierzenia budowlane:
- budowa nowego boiska szkolnego wraz z bieżnią i skokiem w dal;
- budowie dwóch wiat rekreacyjnych,
- remont istniejącego placu zabaw wraz z rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego
- wymiana ławek rekreacyjnych na nowe,
- naprawę schodów wejściowych;
- wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z nowymi tylnymi schodami
wejściowymi budynku szkoły;
- naprawa fragmentu cokołu budynku szkoły;
- wykonanie utwardzeń terenu i nowej zatoki autobusowej wraz z barierkami
- budowa nowego ogrodzenia za boiskiem wraz z wykonaniem prac porządkowych
niezagospodarowanego terenu za boiskiem i posianiem trawy wokół całego boiska szkoły
- remont istniejących schodów wejściowych budynku szkoły
b) zmianie sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na świetlicę wiejską wraz z przebudową i rozbudową w ramach programu pt. „Modernizacja kompleksu sportowo-turystycznego oraz świetlicy wiejskiej w Różannie” na działce nr 5/1 w miejscowości Różanna. Budynek parterowy, z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci 3°. Budynek obecnie należy do XVII kategorii obiektów budowlanych, po zmianie sposobu użytkowania należeć będzie do IX kategorii obiektów budowlanych
Teren inwestycji położony jest na działce nr 5/1 w miejscowości Różanna. Od strony wschodniej (frontowej) działka posiada dostęp poprzez istniejący zjazd do drogi powiatowej w miejscowości Różanna. Od strony południowej i zachodniej graniczy z działkami przeznaczonymi pod zabudowę mieszkalną jednorodzinną. Od strony północnej graniczy z działką, na której znajduje się szkoła podstawowa wraz z boiskiem i placem zabaw. Teren działki nr 5/1 w miejscowości Różanna jest zabudowany budynkiem handlowo - usługowym. Budynek podłączony jest do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz do sieci elektroenergetycznej. Przez działkę przebiega gminna sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, teletechniczna oraz napowietrzna sieć elektroenergetyczna.
Zagospodarowaniem działki jest przedmiotowa zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na świetlicę wiejską wraz z przebudową i rozbudową.
Na działce przewiduje się wyznaczyć pięć miejsc postojowych dla samochodów osobowych na utwardzeniach będących w trakcie realizacji. Nie projektuje się dodatkowych utwardzeń terenu. Pozostały teren wokół budynku będzie zagospodarowany jako trawnik z nasadami krzewów ozdobnych – w trakcie realizacji.
Projekt rozbudowy i przebudowy świetlicy przewiduje wykonanie następujących zmian istniejącego
budynku:
- wykonanie rozbudowy budynku (ściany z bloczków gazobetonowych),
- modernizacja posadzki na gruncie,
- modernizacja istniejących ścian zewnętrznych,
- częściowe zamurowanie otworów i przejść (z bloczków gazobetonowych),
- przekucia dla projektowanych otworów w istniejących ścianach,
- rozbiórka części istniejących ścian działowych,
- wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr. 12cm,
- remont istniejących ścian wewnętrznych,
- wykonanie ścian attyki na istniejącym budynku,
- wykonanie stropodachu nad projektowaną rozbudową,
- modernizacja istniejącego stropodachu,
- nowe źródło ogrzewania – powietrzna pompa ciepła,
- przebudowa wewnętrznych instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na:
a) wykonaniu nowego boiska szkolnego, bieżni i dwóch wiat rekreacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą oraz remont istniejącego placu zabaw wraz z rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
w ramach programu „Modernizacja kompleksu sportowo-turystycznego oraz świetlicy wiejskiej w Różannie” na terenie szkoły podstawowej na działce nr 21/28 i sąsiednich działkach budowlanych nr 5/1, 5/11 i 24 w Różannie;
Projektowane boisko wraz z elementami małej architektury i urządzeniami budowlanymi, plac zabaw oraz wiaty rekreacyjne będą stanowić uzupełninie istniejącego terenu szkoły podstawowej i będą miejscem użytku publicznego.
Zakresem opracowania są następujące zamierzenia budowlane:
- budowa nowego boiska szkolnego wraz z bieżnią i skokiem w dal;
- budowie dwóch wiat rekreacyjnych,
- remont istniejącego placu zabaw wraz z rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego
- wymiana ławek rekreacyjnych na nowe,
- naprawę schodów wejściowych;
- wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z nowymi tylnymi schodami
wejściowymi budynku szkoły;
- naprawa fragmentu cokołu budynku szkoły;
- wykonanie utwardzeń terenu i nowej zatoki autobusowej wraz z barierkami
- budowa nowego ogrodzenia za boiskiem wraz z wykonaniem prac porządkowych
niezagospodarowanego terenu za boiskiem i posianiem trawy wokół całego boiska szkoły
- remont istniejących schodów wejściowych budynku szkoły
b) zmianie sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na świetlicę wiejską wraz z przebudową i rozbudową w ramach programu pt. „Modernizacja kompleksu sportowo-turystycznego oraz świetlicy wiejskiej w Różannie” na działce nr 5/1 w miejscowości Różanna. Budynek parterowy, z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci 3°. Budynek obecnie należy do XVII kategorii obiektów budowlanych, po zmianie sposobu użytkowania należeć będzie do IX kategorii obiektów budowlanych
Teren inwestycji położony jest na działce nr 5/1 w miejscowości Różanna. Od strony wschodniej (frontowej) działka posiada dostęp poprzez istniejący zjazd do drogi powiatowej w miejscowości Różanna. Od strony południowej i zachodniej graniczy z działkami przeznaczonymi pod zabudowę mieszkalną jednorodzinną. Od strony północnej graniczy z działką, na której znajduje się szkoła podstawowa wraz z boiskiem i placem zabaw. Teren działki nr 5/1 w miejscowości Różanna jest zabudowany budynkiem handlowo - usługowym. Budynek podłączony jest do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz do sieci elektroenergetycznej. Przez działkę przebiega gminna sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, teletechniczna oraz napowietrzna sieć elektroenergetyczna.
Zagospodarowaniem działki jest przedmiotowa zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na świetlicę wiejską wraz z przebudową i rozbudową.
Na działce przewiduje się wyznaczyć pięć miejsc postojowych dla samochodów osobowych na utwardzeniach będących w trakcie realizacji. Nie projektuje się dodatkowych utwardzeń terenu. Pozostały teren wokół budynku będzie zagospodarowany jako trawnik z nasadami krzewów ozdobnych – w trakcie realizacji.
Projekt rozbudowy i przebudowy świetlicy przewiduje wykonanie następujących zmian istniejącego
budynku:
- wykonanie rozbudowy budynku (ściany z bloczków gazobetonowych),
- modernizacja posadzki na gruncie,
- modernizacja istniejących ścian zewnętrznych,
- częściowe zamurowanie otworów i przejść (z bloczków gazobetonowych),
- przekucia dla projektowanych otworów w istniejących ścianach,
- rozbiórka części istniejących ścian działowych,
- wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr. 12cm,
- remont istniejących ścian wewnętrznych,
- wykonanie ścian attyki na istniejącym budynku,
- wykonanie stropodachu nad projektowaną rozbudową,
- modernizacja istniejącego stropodachu,
- nowe źródło ogrzewania – powietrzna pompa ciepła,
- przebudowa wewnętrznych instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 - Dokumentacja techniczna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 1) Przed zmianą:
Koszt
Po zmianie:
Cena
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
A. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia. Zamawiający zaplanował płatność w 2 częściach, po ukończeniu każdego z poniżej wskazanych etapów:
Etap 1 – obejmuje:
a) Wykonanie boiska wielofunkcyjnego
b) Wykonanie wszystkich robót związanych z budynkiem świetlicy i zagospodarowaniem terenu przy obiekcie
– koszt etapu 1 maksymalnie 50 % wartości oferty,
Etap 2 – obejmuje realizację pozostałych robót budowlanych oraz:
a) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem budowanych obiektów w użytkowanie,
b) inwentaryzację powykonawczą,
c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
B. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący czynności opisane w ust. 2 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1510 ze zm.)
Wykaz czynności, które winny być wykonywane przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych na umowę o pracę:
a) wykonywanie prac fizycznych bezpośrednio związanych z robotami budowlanymi (prace przygotowawcze, prace budowlane, prace instalacyjne, prace montażowe),
gdy wykonanie tych prac polega na wykonaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
C. Dodatkowe wykluczenie wykonawcy wynikające z poniżej wskazanej ustawy.
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
A-C) pozostałe informacje zawarto w SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
nie dotyczy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1. składa ten Wykonawca, członek konsorcjum, który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu. Oznacza to, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, konsorcjum Wykonawców, wykazują spełnienie warunków:
a) przez jednego Wykonawcę – w zakresie posiadania osoby do realizacji zamówienia,
lub
b) łącznie przez 2 lub więcej Wykonawców/łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. osoby wymagane na spełnienie warunku udziału poszczególni Wykonawcy).
Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).
5. Forma składanych podmiotowych środków dowodowych (dokumentów i oświadczeń)
Podmiotowe środki dowodowe, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach, których polega Wykonawca, składane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 ze zmianami).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Po zmianie:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1. SWZ składa ten Wykonawca, członek konsorcjum, który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu. Oznacza to, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, konsorcjum Wykonawców, wykazują spełnienie warunków:
a) przez jednego Wykonawcę – w zakresie posiadania osoby do realizacji zamówienia,
lub
b) łącznie przez 2 lub więcej Wykonawców/łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. osoby wymagane na spełnienie warunku udziału poszczególni Wykonawcy).
Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie:
- o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, oraz podmiot trzeci na którego potencjał powołuje się Wykonawca,
- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który/którzy spełnia/ją dany warunek w postępowaniu oraz podmiot trzeci (jeżeli dotyczy) , na którego potencjał powołuje się Wykonawca.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nawsie Kołaczyckie i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Nawsiu Kołaczyckim
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.