eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › "Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023r."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pionki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Pionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 45/6121514

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gmina-pionki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ae6e560-32ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae6e560-32ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041449/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FN 271.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023r.”, na następujących warunkach, terminach i transzach:

a) Okres kredytowania do 31.12.2028 r.
b) Karencja w spłacie kapitału ustalona do dnia 31.12.2023 r.
c) Spłata kredytu nastąpi: w ciągu 5 lat w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2028 r.
d) Spłata odsetek nastąp: miesięcznie w okresie od 31.08.2023 r. do 31.12.2028 r.
e) Spłata kapitału jednorazowo w danym roku do 31.01 danego roku tj. w latach 2024-2028 zgodnie z następującym harmonogramem spłat:
• rok 2024 – 200.000,00zł
• rok 2025 – 800.000,00zł
• rok 2026 – 1.000.000,00zł
• rok 2027 – 1.000.000,00zł
• rok 2028 – 1.000.000,00zł
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednorazowej zmiany harmonogramu spłaty kredytu w każdym roku obowiązywania umowy, poprzez rozłożenie płatności kapitału na 4 raty kwartalne płatne w ostatnim miesiącu danego kwartału w danym roku obowiązywania umowy np. rok 2024: zamiast 1 rata 200.000,00zł – 4 raty: 03/2024, 06/2024, 09/2024, 12/2024 po 50.000,00zł i analogicznie w kolejnych latach.
g) Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Banku, liczone w następujący sposób: WIBOR 1M + marża banku. Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 03.08.2023 r. (tj. 6.81%) oraz daty uruchomienia transzy: 31.08.2023 r.,
h) Wykonawca nie pobiera prowizji.
i) Spłata odsetek następować będzie na podstawie upoważnienia wydanego przez Kredytobiorcę dla Banku do dokonywania potrąceń środków na spłatę rat i odsetek od zaciągniętego kredytu.
j) Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.

Zakres zamówienia określa:
1) SWZ
2) Załącznik nr 2 do SWZ - Istotne postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 808693,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813288,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 808693,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Pionkach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000497839

7.3.3) Ulica: Plac Konstytucji 3 Maja 4

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 808693,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.