Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00329149/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj
Część 1„Bernatka OdNowa – strefa relaksu”
Część 2 „Radosne Przedszkole nr 7 – budowa placu zabaw dla dzieci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybudujCzęść 1„Bernatka OdNowa – strefa relaksu”
Część 2 „Radosne Przedszkole nr 7 – budowa placu zabaw dla dzieci”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce8d3111-2908-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036124/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bernatka OdNowa- strefa relaksu
1.1.4 Radosne Przedszkole nr 7 – budowa placu zabaw dla dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329149/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: „Bernatka OdNowa – strefa relaksu”:Zadanie inwestycyjne pn. „Bernatka OdNowa – strefa relaksu” zakłada modernizację przestrzeni publicznej wykorzystywanej do rekreacji i aktywnego wypoczynku przez mieszkańców miasta – plaży przy zalewie Bernatka. W ramach zadania wykonana zostanie modernizacja plaży, wyznaczenie urządzonego obszaru plaży za pomocą obrzeży betonowych, montaż drewnianego trapu i połączenie go z pływającym pomostem. Ponadto istniejące miejsce zostanie wyposażone w elementy małej architektury: leżaki betonowe, ławki, palenisko, przebieralnia. Jako uzupełnienie inwestycji zaplanowano modernizacje terenów przyległych: urządzenie ciągów pieszych do plaży i istniejących urządzeń zabawowych, budowę nowoczesnego miejsca integracyjnego do organizacji ognisk, a także urządzenie zieleni.
Powyższe zapewni dostępność infrastruktury dla szerokiego grona mieszkańców Skarżyska i zapewni efektywne jej wykorzystanie. Ponadto stanie się miejscem do bezpiecznego i aktywnego wypoczynku dla różnych grup wiekowych – dzieci, młodzieży i dorosłych.
Zakres rzeczowy obejmuje;
Urządzenie ciągów pieszych do modernizowanej plaży oraz istniejących urządzeń zabawowych 20 m3;
Modernizacja plaży – wymiana nawierzchni 90 m3;
dostawa i montaż drewnianego trapu 1 szt.;
dostawa i montaż pomostu pływającego 1 kpl.;
dostawa i montaż betonowych leżaków plażowych 6 szt.;
dostawa i montaż przebieralni plażowej 1 szt.;
dostawa i montaż stojaka na rowery 1 szt.;
dostawa i montaż elementów małej architektury – ławka betonowa w koło 4 szt.;
dostawa i montaż paleniska z rusztem 1 kpl. oraz zagospodarowanie terenu wokół (płyty/kostka betonowa) 13 m2 ;
urządzenie zieleni – nasadzenia 85 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: „Radosne przedszkole nr. 7 – budowa placu zabaw dla dzieci”:Przedmiotem zamówienia będzie zaprojektowanie oraz wykonanie robót poprzez zagospodarowanie terenu urządzeniami zabawowymi oraz elementów małej architektury co ma na celu zapewnienie stworzenia miejsca do rekreacji dla dzieci i młodzieży
Przygotowanie terenu pod inwestycję,
Dostawa i montaż ławek parkowych (2 szt.)
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych Ścieżka zdrowia Równoważnia „Wąż”; 1 kpl.
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Głuchy telefon”; 1 kpl.
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Zestaw rekreacyjny”; 1 kpl.
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Fabryka piasku”; 1 kpl.
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Ścieżka zdrowia” 1 kpl.
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Wypełnienie Cymbałki” 1 kpl.
Wyrównanie terenu wraz z zasiewem trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99757,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99757,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99757,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Listopadowych 29C/14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975761 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- "Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa wykonania inwentaryzacji budynku Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej-Curie o powierzchni 10 300 m2 położonego w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Szpitalnej 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.