eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c25a74-eaf2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016844/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ dyspozycyjność w celu natychmiastowej naprawy i usuwania awarii urządzeń oświetlenia stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa,
2/ dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia,
3/ przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych wraz z ich regulacją,
4/ wymianę źródeł światła i zabezpieczeń wraz z gniazdami,
5/ wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów sterowania oświetleniem,
6/ naprawę uszkodzonych kabli i przewodów w słupach, podwieszanie zerwanych przewodów,
7/ wymianę elementów stanowiących wyposażenie opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych,
8/ wymianę lub naprawę uszkodzonych drzwiczek i wnęk latarń,
9/ wykonywanie pomiarów wymaganych odpowiednimi przepisami, w tym m.in. skuteczności ochrony od porażeń, uziemień, izolacji kabli i przewodów,
10/ właściwe zabezpieczenie antykorozyjne elementów instalacji oświetleniowej,
11/ czyszczenie odbłyśników i całych opraw z brudu i kurzu,
12/ oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego urządzeń oświetleniowych,
13/ okresową kontrolę stanu oświetlenia przeprowadzaną wspólnie z zamawiającym,
14/ świąteczną dekorację świetlną miasta.

3. Planowany zakres dodatkowo płatnych usług konserwacyjnych oświetlenia w okresie obowiązywania umowy:

Rodzaj usługi
Przewidywana ilość jednostek w roku

1. Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej 4 szt.
2. Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej
4 szt.
3. Demontaż oprawy oświetleniowej 3 szt.
4. Montaż zdemontowanej oprawy 3 szt.

Wymianę słupów 5 stalowych S-10 z fundamentem 5 szt według zaakceptowanego kosztorysu.
Szacunkowy zakres prac oszacowano na podstawie robót wykonanych w 2021 r. i planu na 2022 r.

4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1/ ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczne funkcjonowanie oświetlenia ulicznego,
2/ zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, określonych w kalendarzu świeceń, o ile zamawiający nie postanowi inaczej,
3/ fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w telefon, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach,
4/ bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od służb komunalnych i mieszkańców; czas ich likwidacji określa się następująco:
a) awarie w wyniku których nieczynne są całe obwody świecenia na ulicach miasta muszą być usuwane niezwłocznie, nie później niż 12 godzin po ich zgłoszeniu,
b) awarie pojedynczych opraw na głównych ulicach miasta (powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz centrum miasta) – do 48 godzin,
c) awarie pojedynczych opraw poza głównymi ciągami komunikacyjnymi bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu tygodnia od zgłoszenia.,
5/ niezwłoczna likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki podziału sieci, zdewastowana wnęka słupowa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.)
6/ utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, zgodnie z zaleceniami producentów opraw, gruntowne mycie opraw minimum po 50 % ogólnej liczby opraw w ciągu roku, głównie w centrum miasta, harmonogram mycia opraw należy uzgodnić z zamawiającym,
7/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnień,
8/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń,
9/ utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.:
a) pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci; ewentualne ubytki uzupełniane drzwiczkami i pokrywami,
b) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i jednolity typ i kolor źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania;
c) metalowe części urządzeń i słupów bez korozji, ubytków farby i w jednolitym kolorze.
10/ utrzymanie zamkniętych, oznakowanych i zabezpieczonych przed dostępem osób postronnych wnęk słupowych i szaf rozdzielczo – sterowniczych,
11/ prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych z zamawiającym, obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci,
12/ prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi pracami oraz wymaganej przepisami,
13/ wykonywanie przeglądów i pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji elektrycznego oświetlenia zewnętrznego,
14/ zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia,
15/ w przypadku awarii napowietrznej sieci oświetleniowej bądź zasilania szafy oświetleniowej, nie należącej do zamawiającego, natychmiastowe powiadomienie pogotowia dystrybutora energii elektrycznej i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii,
16/ uczestniczenie w odbiorach inwestycji prowadzonych na sieci oświetleniowej,
17/ dokonywanie na własny koszt wszelkich uzgodnień i uzyskiwanie zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
18/ wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach,
19/ zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń podstawowych elementów (słupy, wysięgniki, oprawy, szafki rozdzielczo – sterownicze, kable ziemne i linie napowietrzne),
20/ zgłaszanie Zamawiającemu lub Policji dewastacji urządzeń oświetlenia,
21/ porządkowanie terenu natychmiast po usunięciu awarii lub dokonanej naprawie,
22/ montowanie na słupach oświetleniowych elementów dekoracji świątecznej miasta i jej demontowanie oraz naprawa elementów dekoracji (materiały dostarcza zamawiający), zestawienie elementów dekoracji zawiera załącznik nr 4
23/ wykonywanie dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia, zleconych przez zamawiającego, na podstawie przedłożonego kosztorysu w ramach umowy, w szczególności:
a/ wymiana bądź naprawa uszkodzonych kabli,
b/ prostowanie pochylonych słupów,
c/ naprawa słupów, opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, które zostały zdewastowane bądź zniszczone w wyniku zdarzenia losowego,
d/ demontaż opraw, które są zbędne,
e/ montaż opraw na słupach,
f/wymianę słupów skorodowanych lub powodujących zagrożenie bezpieczeństwa,
Wykonawca może być zobowiązany dołączyć do faktury za wykonanie zleconych robót kopie faktur za zakupione podstawowe materiały.

5. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie.
6. W przypadku realizacji przedmiotu umowy przez wykonawcę w taki sposób, że powoduje to zagrożenie bezpieczeństwa publicznego lub zagrożenie dla stanu technicznego oświetlenia ulicznego, albo w przypadku nie usunięcia awarii lub usterki w terminach określonych w ofercie, po bezskutecznym wezwaniu wykonawcy do usunięcia zagrożenia lub usterki, zamawiający może powierzyć wykonanie prac mających na celu zlikwidowanie tych zagrożeń lub usterek innemu podmiotowi. Koszt tych prac ponosi wykonawca. Zamawiający potrąci koszt tych prac z należnego wykonawcy wynagrodzenia na co wykonawca wyraża zgodę.
7. Urządzenia i sieci oświetleniowe stanowią własność zamawiającego, dotyczy to także wyposażenia wymienionego lub uzupełnionego przez wykonawcę w trakcie trwania umowy.

8. Zamawiający informuje:
1/ ilość nieledowych punktów świetlnych bez gwarancji – 2 763 szt.
2/ ilość sodowych punktów świetlnych na gwarancji – 44 szt.
3/ ilość punktów świetlnych LED na gwarancji, na sieci wraz z innymi punktami świetlnymi oraz z wydzielonymi szafkami zasilania - 590 szt.
Refundacja kosztów wymiany oprawy LED lub jej części ustalana będzie według dołączonej do faktury kopii dokumentów zakupu, koszty robocizny w ramach ryczałtu.
Szczegółowy wykaz sieci i urządzeń oświetlenia oraz elementów świątecznej dekoracji zawierają załączniki nr 12, 13, 14.

W okresie obowiązywania umowy ilość punktów świetlnych może ulec zmianie.
Pozostałe informacje zawarte w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314964,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323508,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323508,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Jędrszczyk Zakład Projektowo – Usługowo – Produkcyjny „POWER”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782436239

7.3.3) Ulica: ul. G. Morcinka 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-762

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323508,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.