eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomice › Dostawa i montaż opraw i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice w ramach zadania pn. "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż opraw i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice w ramach zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,97817,728f8340a8689e16871a914cb82f85a8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż opraw i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice w ramach zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a296e91e-29bd-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035413/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.24.2022.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 266314,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż opraw i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice w ramach zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Tomice”.
2. Modernizacji podlegać będzie 164 szt. punktów oświetleniowych na terenie sołectwa Tomice, z czego 121 szt. punktów oświetleniowych stanowi własność TAURON Nowe Technologie S.A., natomiast 43 szt. punktów oświetleniowych stanowi własność Gminy Tomice. Zamawiający posiada prawo do dysponowania punktami oświetleniowymi stanowiącymi własność TAURON Nowe Technologie S.A. na podstawie umowy najmu. Przedmiot najmu obejmuje: oprawy oświetlenia ulicznego, wysięgniki, przewody zasilające oprawy oświetleniowe oraz oprawki bezpiecznikowe.
3. Modernizację należy przeprowadzić zgodnie z normą PN-EN 13201. W szczególności należy wykonać następujący zakres prac:
a) Wymiana 164 szt. punktów oświetleniowych poprzez wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy uliczne w technologii LED spełniające normę PN-EN 13201.
b) Wymiana i montaż wysięgników w ilości 164 szt.
c) Wymiana i montaż bezpieczników i zacisków oraz przewodów zasilających we wszystkich oprawach.
d) Dostosowanie 12 szaf oświetlenia ulicznego SOU do współpracy z systemem sterowania.
e) Wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami i rozporządzeniami.
f) Prace instalacyjne muszą być wykonywane wyłącznie w obowiązującej w Tauron Dystrybucja S.A. technologii Prac Pod Napięciem (PPN), tylko przez osoby posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia kwalifikacyjne.
g) Zutylizowanie zdemontowanych urządzeń.
h) Zastosowanie, instalację i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 164 sztuk punktów oświetleniowych (oprawy uliczne, istniejące oprawy LED), który umożliwi zmianę parametrów oświetlenia. Jest to również rozwiązanie informujące zarządcę oświetlenia o pracy i awariach oświetlenia.
i) Wykonanie badań, pomiarów fotometrycznych dla 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy badania wykażą odstępstwa od wymogów, klasy oświetlenia określonej dla danej lokalizacji – Wykonawca dokona na własny koszt stosownej naprawy natomiast Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy następnych badań i pomiarów fotometrycznych dla kolejnych 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego.
j) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla opraw podlegających przebudowie.
k) Udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury.
l) Przeprowadzanie prezentacji odbiorczej systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego.
m) Przeprowadzenie szkolenia z użytkowania systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego.
n) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury.
o) Bezpłatne wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji.
p) Wykonawca sporządzi, uzyska zatwierdzenie i wprowadzi czasową organizację ruchu na potrzeby wykonania modernizacji oświetlenia.
q) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
• opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
• oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
• organizację zaplecza budowy,
• organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji,
• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w pkt 4 SWZ, Rozdziale V do SWZ (Przedmiar Robót), Rozdziale IV do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w Rozdziale III pn. Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294744,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382154,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294744,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWATT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 937-266-88-74

7.3.3) Ulica: ul. Kęcka 96a

7.3.4) Miejscowość: Kozy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294774,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.