Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395793/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu drogi w msc. Siodła – druga linia zabudowy” wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 300-13-22
1.5.8.) Numer faksu: 41 300-13-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie projektu drogi w msc. Siodła – druga linia zabudowy” wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1df6b9-52c9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053914/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie projektu drogi w msc. Siodła - druga linia zabudowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.20.2023.PZZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: „Opracowanie projektu drogi w msc. Siodła – druga linia zabudowy” wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - (Decyzji ZRID).
2. Dokumentację projektową należy opracować w oparciu o:
- Wytyczne Zamawiającego do projektowania - Załącznik nr 10,
- Konsultacje i uzgodnienia z wyznaczonymi Przedstawicielami Zamawiającego,
3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
3.1.Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej celem weryfikacji granic w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1:500,
3.2. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 4 egz.
3.3. Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego zgodnie z obwiązującymi przepisami na odprowadzenie wód z uwzględnieniem wód z przepływającego cieku wodnego,
3.4. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi przepisami i w przypadku zajścia takiej konieczności,
3.5. Wykonanie koncepcji projektu wraz z (ewentualną) przebudową urządzeń technicznych celem akceptacji przez Zamawiającego,
3.6. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów koniecznych do budowy i przebudowy kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, z podziałem na poszczególne branże wraz ze wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę.
Uwaga: Projektowana droga KDW1 przebiega w terenie o zmiennym ukształtowaniu - (różnice wysokościowe)
3.7. Zakładany zakres projektowy drogi - załącznik nr 11 i 12 - Załączniki Graficzne (Mapy Poglądowe) obejmuje m. innymi:
3.7.1. Długość projektowanej drogi ok. 910,00 m.;
3.7.2. Wykonanie projektu odwodnienia drogi wraz z regulacją płynących wód (ciek wodny) zgodnie z obowiązującymi przepisami uwzględniając kanalizacje deszczową przepust drogowy, ciek przyjezdniowy, lub inne alternatywne rozwiązania itp.
3.7.3. Umocnienie rowów odprowadzających wody opadowe z odwodnienia drogi płytami chodnikowymi (spód i boki do wysokości jednej płyty) lub przyjąć inne alternatywne rozwiązanie;
3.7.4. Regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych w drodze KD-D2,
3.7.5. Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;
3.7.6. Wykonanie projektu kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku zajścia takiej konieczności;
3.7.7. Wykonanie projektu chodnika z kostki brukowej koloru czerwonego;
3.7.8. Wykonanie projektu zjazdów:
- z kostki koloru szarego o szerokości 4,5 - 5.0 mb, na nieruchomości zabudowane i niezabudowane;
- o nawierzchni bitumicznej na drogi oznaczone w mpzp sołectwa Jaworze symbolem KDW1 o szerokości 6 mb (zjazd na drogę - druga i trzecia linia zabudowy) oraz włączenie z projektowanej drogi KD-D2 do drogi publicznej gminnej Nr 400011 T;
3.9. Sporządzenie wykazu drzew z podaniem nr nieruchomości do usunięcia przypadku zaistniałej takiej sytuacji;
3.10. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3.11. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego);
3.12. Przebudowa ogrodzeń będących w kolizji z pasem drogowym;
3.13. Wykonanie projektu budowy oświetlenia drogowego wzdłuż projektowanej budowy dróg;
3.14. Wykonanie projektu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z ONS do granic pasa drogowego ( do nieruchomości zabudowanych jak i niezabudowanych), oraz wykonanie projektu sieci wodociągowej (z godnie z pkt.3 warunków ) tj. zaprojektowania pierścieniowej sieci wodociągowej (odrębnego wodociągu) w drodze KD-D2 - dz. nr ewid 385/16 – (spięcie projektowanego wodociągu z wodociągiem w drodze gminnej w msc. Siodła- dz. nr ewid 325).Warunki Techniczne do projektowania Nr TT.2023/1423; TT-W/KK. z dnia 03.08.2023r. - Załącznik nr 13,
3.15. Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
3.16. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania
decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych zakresem zamawianych dokumentacji.
3.17. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich wraz ze ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów).
3.18. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane oraz inne czynności określone wymaganiami Zamawiającego.
3.19. W oparciu o projekt budowy drogi i przebudowy urządzeń technicznych, projektant wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku gdy ich przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) określone w projekcie budowlanym i wykonawczym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe)"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.