eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu Budynków Obsługi Podróżnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu Budynków Obsługi Podróżnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/4163160

1.5.8.) Numer faksu: 32/2582025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu Budynków Obsługi Podróżnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f873f712-f770-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Ochrona fizyczna osób i mienia w obrębie budynku obsługi podróżnych – węzeł Zawodzie, Brynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.047.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu budynków obsługi podróżnych „Węzeł przesiadkowy Zawodzie – ul. 1 Maja” (BOP Zawodzie) i „Węzeł przesiadkowy – ul. T. Kościuszki” (BOP Brynów) zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Oba obiekty są miejscem publicznym i ogólnodostępnym, a ich układ jest przedstawiony na rzutach (przekrojach poziomych budynków), stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części. Część 1 obejmuje świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu budynku obsługi podróżnych „Węzeł przesiadkowy – ul. 1 Maja” (BOP Zawodzie), szacowana liczba godzin ochrony: 8760.
3. Przez usługę ochrony fizycznej osób i mienia (dla każdej części) rozumie się usługi realizowane zgodnie z zasadami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy (stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) wraz z załącznikami (w tym Zasadami świadczenia usługi ochrony BOP – Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy), obejmujące:
a) stałą obecność pracownika ochrony na ochranianym obiekcie (jeden (1) pracownik na zmianę, całodobowo 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do niedzieli, także w dni ustawowo wolne od pracy), świadczącego usługę ochrony w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu budynku obsługi podróżnych;
b) utrzymywanie w stałej gotowości do natychmiastowego działania, na wezwanie osoby działającej z upoważnienia Zamawiającego lub Wykonawcy, zmotoryzowanej Grupy Interwencyjnej, w skład której wchodzą dwie osoby, posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony i wyposażone w środki przymusu bezpośredniego (czas dojazdu Grupy Interwencyjnej od momentu wezwania nie może być dłuższy niż 10 minut). Zamawiający nie wymaga dedykowanego patrolu interwencyjnego, stworzonego tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia;
c) prowadzenie elektronicznego systemu rejestracji pracy pracowników ochrony (system obchodowy typu GUARD) i czasu wykonywania usług ochrony wraz z archiwizacją danych w postaci cyfrowej (dane z rejestratora będą dostępne także dla upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w celu przeprowadzenia kontroli).
4. Pracownicy ochrony zobowiązani są wykonywać usługi w dostarczonym przez Wykonawcę jednolicie oznaczonym ubiorze, który bez trudu umożliwi identyfikację zarówno tych osób jak i podmiotu, który ich zatrudnia (wymagany napis z nazwą własną firmy świadczącej usługi ochrony) oraz powinni posiadać przypięty w widocznym miejscu identyfikator.
5. Pracownik ochrony musi być wyposażony w:
a) latarkę,
b) pakiet pierwszej pomocy, zawierający co najmniej:
- rękawiczki jednorazowe,
- maseczkę z ustnikiem,
- nożyczki,
- środek opatrunkowy,
- opaskę uciskową;
c) środki łączności:
- radiotelefon,
- telefon komórkowy
d) przycisk antynapadowy.
6. Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest posługiwać się pracownikami, którzy:
1) zostali odpowiednio przeszkoleni oraz należycie zaznajomieni z wewnętrznymi przepisami obowiązującymi na terenie objętym ochroną i zobowiązały się do ich przestrzegania,
2) posiadają wszelkie wymagane prawem ubezpieczenia,
3) są przeszkoleni z zasad BHP,
2) posiadają odpowiednią sprawność psychofizyczną, która pozwala na prawidłową realizację usług,
5) posiadają ważne orzeczenie lekarskie, potwierdzające zdolność do pracy w charakterze pracownika ochrony,
6) zostali ujęci na imiennej liście osób, które świadczą usługi w ramach niniejszej umowy.
7. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej kontroli jakości świadczonych usług w oparciu o centrum koordynacji, całodobowego kontaktu telefonicznego i mailowego z Zamawiającym, nieprzerwanej, całodobowej, łączności telefonicznej pomiędzy pracownikami ochrony a osobami nadzorującymi z ramienia wykonawcy oraz dysponować systemem antynapadowym.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i właściwego stanu wyposażenia pomieszczeń służbowych nieodpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego na ochranianych obiektach.
9. Zamawiający ma prawo kontroli prawidłowości wykonywania obowiązków przez pracowników ochrony wynikających z SWZ i umowy w każdym czasie i bez uprzedniego powiadomienia Wykonawcy. W razie stwierdzenia w tym zakresie uchybień Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uchybieniach, wyznaczając mu termin do ich usunięcia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za popełnione uchybienie.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług całodobowo, siedem dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy oraz do zapewnienia kontaktu mailowego oraz całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym.
11. Zamawiający nie wymaga aby osoby wykonujące czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, o których mowa w pkt 3 lit. a) niniejszego rozdziału były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1995).
12. Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się w szczególności do respektowania zasad świadczenia usług, stanowiących załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz postanowień Regulaminu korzystania z BOP „Węzeł Zawodzie” oraz Regulaminu korzystania z BOP „Węzeł Brynów”, znajdujących się w budynku, stanowiących Załączniki nr 5 i 6 do SWZ.
13. Szczegółowy zakres usług, wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 ze zm.) zgodnie z art. 68 ust.3 oraz art. 35 ust. 2 ww. ustawy. Zamawiający, jako jednostka samorządu terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 2, jest zobowiązany wykonywać lub zlecać wykonywanie zadania publicznego podmiotowi, którego udział wymaganego rodzaju pojazdów we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi procent wskazany w ww. ustawie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmiany przepisów przez ustawodawcę w tym zakresie, zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
15. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – dla każdej części zamówienia:
1) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia.
2) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób nadzorujących wykonanie umowy ze strony Wykonawcy, pracowników nadzorujących wykonanie umowy ze strony Wykonawcy, pracowników centrum koordynacji, osób świadczących usługę w ramach Grupy Interwencyjnej. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
4) Zamawiający nie wymaga, aby osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę były zatrudnione w 8-godzinnym wymiarze czasu pracy. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób, których wymiar czasu pracy wynosi mniej niż osiem godzin dziennie, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dodatkowych osób gwarantujących wykonywanie usług ochrony w zakresie godzinowym wymaganym przez Zamawiającego. Co do tzw. zmianowego systemu pracy - Zamawiający dopuszcza inny niż 8-godzinny system czasu pracy, z zastrzeżeniem że musi być zgodny z przepisami prawa pracy dotyczącymi czasu pracy.
5) Zamawiający nie dopuszcza, aby pracownik zatrudniony na umowę o pracę wypracowywał dodatkowe godziny na rzecz Zamawiającego w ramach umowy cywilno-prawnej. Każda godzina wypracowana przez pracowników, o których mowa w niniejszym punkcie musi być wykonywana w ramach umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 179580,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu budynków obsługi podróżnych „Węzeł przesiadkowy Zawodzie – ul. 1 Maja” (BOP Zawodzie) i „Węzeł przesiadkowy – ul. T. Kościuszki” (BOP Brynów) zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Oba obiekty są miejscem publicznym i ogólnodostępnym, a ich układ jest przedstawiony na rzutach (przekrojach poziomych budynków), stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części. Część 2 obejmuje świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu budynku obsługi podróżnych „Węzeł przesiadkowy – ul. T. Kościuszki” (BOP Brynów), szacowana liczba godzin ochrony: 8760.
3. Przez usługę ochrony fizycznej osób i mienia (dla każdej części) rozumie się usługi realizowane zgodnie z zasadami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy (stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) wraz z załącznikami (w tym Zasadami świadczenia usługi ochrony BOP – Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy), obejmujące:
a) stałą obecność pracownika ochrony na ochranianym obiekcie (jeden (1) pracownik na zmianę, całodobowo 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do niedzieli, także w dni ustawowo wolne od pracy), świadczącego usługę ochrony w obrębie oraz bezpośrednim otoczeniu budynku obsługi podróżnych;
b) utrzymywanie w stałej gotowości do natychmiastowego działania, na wezwanie osoby działającej z upoważnienia Zamawiającego lub Wykonawcy, zmotoryzowanej Grupy Interwencyjnej, w skład której wchodzą dwie osoby, posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony i wyposażone w środki przymusu bezpośredniego (czas dojazdu Grupy Interwencyjnej od momentu wezwania nie może być dłuższy niż 10 minut). Zamawiający nie wymaga dedykowanego patrolu interwencyjnego, stworzonego tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia;
c) prowadzenie elektronicznego systemu rejestracji pracy pracowników ochrony (system obchodowy typu GUARD) i czasu wykonywania usług ochrony wraz z archiwizacją danych w postaci cyfrowej (dane z rejestratora będą dostępne także dla upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w celu przeprowadzenia kontroli).
4. Pracownicy ochrony zobowiązani są wykonywać usługi w dostarczonym przez Wykonawcę jednolicie oznaczonym ubiorze, który bez trudu umożliwi identyfikację zarówno tych osób jak i podmiotu, który ich zatrudnia (wymagany napis z nazwą własną firmy świadczącej usługi ochrony) oraz powinni posiadać przypięty w widocznym miejscu identyfikator.
5. Pracownik ochrony musi być wyposażony w:
a) latarkę,
b) pakiet pierwszej pomocy, zawierający co najmniej:
- rękawiczki jednorazowe,
- maseczkę z ustnikiem,
- nożyczki,
- środek opatrunkowy,
- opaskę uciskową;
c) środki łączności:
- radiotelefon,
- telefon komórkowy
d) przycisk antynapadowy.
6. Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest posługiwać się pracownikami, którzy:
1) zostali odpowiednio przeszkoleni oraz należycie zaznajomieni z wewnętrznymi przepisami obowiązującymi na terenie objętym ochroną i zobowiązały się do ich przestrzegania,
2) posiadają wszelkie wymagane prawem ubezpieczenia,
3) są przeszkoleni z zasad BHP,
2) posiadają odpowiednią sprawność psychofizyczną, która pozwala na prawidłową realizację usług,
5) posiadają ważne orzeczenie lekarskie, potwierdzające zdolność do pracy w charakterze pracownika ochrony,
6) zostali ujęci na imiennej liście osób, które świadczą usługi w ramach niniejszej umowy.
7. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej kontroli jakości świadczonych usług w oparciu o centrum koordynacji, całodobowego kontaktu telefonicznego i mailowego z Zamawiającym, nieprzerwanej, całodobowej, łączności telefonicznej pomiędzy pracownikami ochrony a osobami nadzorującymi z ramienia wykonawcy oraz dysponować systemem antynapadowym.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i właściwego stanu wyposażenia pomieszczeń służbowych nieodpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego na ochranianych obiektach.
9. Zamawiający ma prawo kontroli prawidłowości wykonywania obowiązków przez pracowników ochrony wynikających z SWZ i umowy w każdym czasie i bez uprzedniego powiadomienia Wykonawcy. W razie stwierdzenia w tym zakresie uchybień Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uchybieniach, wyznaczając mu termin do ich usunięcia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za popełnione uchybienie.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług całodobowo, siedem dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy oraz do zapewnienia kontaktu mailowego oraz całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym.
11. Zamawiający nie wymaga aby osoby wykonujące czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, o których mowa w pkt 3 lit. a) niniejszego rozdziału były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1995).
12. Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się w szczególności do respektowania zasad świadczenia usług, stanowiących załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz postanowień Regulaminu korzystania z BOP „Węzeł Zawodzie” oraz Regulaminu korzystania z BOP „Węzeł Brynów”, znajdujących się w budynku, stanowiących Załączniki nr 5 i 6 do SWZ.
13. Szczegółowy zakres usług, wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 ze zm.) zgodnie z art. 68 ust.3 oraz art. 35 ust. 2 ww. ustawy. Zamawiający, jako jednostka samorządu terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 2, jest zobowiązany wykonywać lub zlecać wykonywanie zadania publicznego podmiotowi, którego udział wymaganego rodzaju pojazdów we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi procent wskazany w ww. ustawie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmiany przepisów przez ustawodawcę w tym zakresie, zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
15. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – dla każdej części zamówienia:
1) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia.
2) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób nadzorujących wykonanie umowy ze strony Wykonawcy, pracowników nadzorujących wykonanie umowy ze strony Wykonawcy, pracowników centrum koordynacji, osób świadczących usługę w ramach Grupy Interwencyjnej. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
4) Zamawiający nie wymaga, aby osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę były zatrudnione w 8-godzinnym wymiarze czasu pracy. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób, których wymiar czasu pracy wynosi mniej niż osiem godzin dziennie, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dodatkowych osób gwarantujących wykonywanie usług ochrony w zakresie godzinowym wymaganym przez Zamawiającego. Co do tzw. zmianowego systemu pracy - Zamawiający dopuszcza inny niż 8-godzinny system czasu pracy, z zastrzeżeniem że musi być zgodny z przepisami prawa pracy dotyczącymi czasu pracy.
5) Zamawiający nie dopuszcza, aby pracownik zatrudniony na umowę o pracę wypracowywał dodatkowe godziny na rzecz Zamawiającego w ramach umowy cywilno-prawnej. Każda godzina wypracowana przez pracowników, o których mowa w niniejszym punkcie musi być wykonywana w ramach umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 179580,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182094,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311499,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182094,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMBAT SPEED Lidia Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 888-301-11-46

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wsparcie grupy interwencyjnej - Solid Security


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18209412 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182094,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311499,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182094,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMBAT SPEED Lidia Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 888-301-11-46

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wsparcie grupy interwencyjnej - Solid Security


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18209412 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.