eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa wyposażenia dla lodowiska Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie-Mościcach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla lodowiska Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie-Mościcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146882776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/804445

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla lodowiska Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie-Mościcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-825b3d2e-3751-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349334

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIM.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 554978,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia - Dostawa samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) dla lodowiska Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) dla lodowiska.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) rolba dedykowana na lodowiska małe i średnie o pow. ok. 800 m2;
2) silnik spalinowy + LPG o pojemności 900-1300 cm3, chłodzony cieczą;
3) moc silnika 21-30 kW;
4) instalacja elektryczna 12V;
5) jazda przód – tył;
6) rozmiar kół: 14”-15”;
7) pojemnik zbiornika wody: 300-400 litrów;
8) pojemność zbiornika na śnieg: 1,3-3,4 m3;
9) promień skrętu: 3-4 m;
10) szerokość robocza: 1500-2500 mm;
11) głębokość pracy (skrawania lodu): 0,01-4,0 mm;
12) zbiornik na śnieg podnoszony i przechylany hydraulicznie celem łatwego opróżniania;
13) demontaż noża skrawającego lód – bez użycia specjalistycznych narzędzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37411000-2 - Sprzęt zimowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu

4.5.5.) Wartość części: 378556,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia - Dostawa łyżew dla lodowiska Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę łyżew.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) klasyczne łyżwy hokejowe – 328 par:
a) system zamykania: sznurowane,
b) płoza: hokejowa,
c) dwuelementowa skorupa wykonana z wytrzymałego i odpornego na niskie temperatury tworzywa PU,
d) oznaczenie numeru buta z tyłu,
e) system outstop – blokada uniemożliwiająca przesuwanie buta wewnętrznego podczas wkładania nogi,
f) komfortowa, wygodna, izolowana, szybkoschnąca i wyjmowana wkładka,
g) wykaz ilościowy wg rozmiarów:
• 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 – po 5 par każdy rozmiar,
• 33, 34, 35, 36 – po 15 par każdy rozmiar,
• 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 – po 25 par każdy rozmiar,
• 44, 45 – po 20 par każdy rozmiar,
• 46 – 9 par,
• 47, 48, 49 – po 3 pary każdy rozmiar;
2) klasyczne łyżwy figurowe – 172 pary:
a) system zamykania: sznurowane,
b) płoza: figurowa,
c) dwuelementowa skorupa wykonana z wytrzymałego i odpornego na niskie temperatury tworzywa PU,
d) oznaczenie numeru buta z tyłu,
e) system outstop – blokada uniemożliwiająca przesuwanie buta wewnętrznego podczas wkładania nogi,
f) komfortowa, wygodna, izolowana, szybkoschnąca i wyjmowana wkładka,
g) wykaz ilościowy wg rozmiarów:
• 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 – po 5 par każdy rozmiar,
• 33, 34, 35, 36 – po 10 par każdy rozmiar,
• 37, 38, 39 – po 15 par każdy rozmiar,
• 40, 41, 42, 43 – po 11 par każdy rozmiar,
• 44, 45 – po 4 pary każdy rozmiar.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37411000-2 - Sprzęt zimowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37411220-0 - Łyżwy

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia - Dostawa suszarek do łyżew dla lodowiska Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę trzech suszarek do łyżew.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) materiał wykonania: stal;
2) budowa: dwustronna;
3) moc: 5-6 kW;
4) pojemność jednorazowego suszenia: 55-70 par;
5) timer oraz termostat do programowania trybu suszenia;
6) możliwość programowania suszenia poszczególnych sekcji łyżew (każda indywidualnie);
7) wyposażenie w lampę UV do dezynfekcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37411000-2 - Sprzęt zimowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37411200-4 - Sprzęt łyżwiarski i hokejowy

4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: n-ICE Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6192002267

7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 10

7.3.4) Miejscowość: Chojęcin-Szum

7.3.5) Kod pocztowy: 63-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty w części nr 2 zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piruet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223094437

7.3.3) Ulica: ul. Lanciego 10B/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-792

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.