eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojna › Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Chojnie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Chojnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 4

1.5.2.) Miejscowość: Chojna

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914141035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@chojna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chojna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-055e572b-31e3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Chojnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-055e572b-31e3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049664/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko Orlik – 2012 w Chojnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIR.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: ,,Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Chojnie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dwóch boisk wchodzących w skład kompleksu sportowego Orlik 2012 tj. wymiana sztucznej trawy na boisku piłkarskim oraz odnowienie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej.
1) Boisko ze sztucznej trawy o wym. 62 m x 30 m . Zakres prac obejmuje:
a) usunięcie i utylizacja wypełnienia,
b) usunięcie i utylizacja starej trawy syntetycznej,
c) uzupełnienie i zagęszczenie warstw podbudowy,
d) wymiana warstwy wyrównawczej,
e) równomierne zagęszczenie warstwy wyrównawczej,
f) ułożenie nowej nawierzchni ze sztuczna trawą,
g) wklejenie linii boiska.
h) wyczyszczenie instalacji drenażowej
Bezwzględnie należy zachować istniejące spadki boiska, tak aby odprowadzenie wody przebiegało wg projektu pierwotnego.
2) Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 32,1 m x 19,1 m Zakres prac obejmuje:
a) umycie całej nawierzchni boiska wraz ze strefami wybiegu specjalnymi środkami chemicznymi,
b) uzupełnienie ubytków, poprzez wycięcie miejsc uszkodzonych i odtworzeniu warstw nawierzchni w zależności od głębokości uszkodzenia,
c) zabezpieczenie całego ogrodzenia boiska i elementów wyposażenia przed etapem natrysku warstwy EPDM poprzez montaż plandek, folii do wysokości 2 m,
d) zaimpregnowanie całej powierzchni boiska gruntem na bazie żywic poliuretanowych, celem wzmocnienia wierzchniej
warstwy oraz zapewnieniu lepszej przyczepności warstwy EPDM,
e) dwukrotne naniesienie metodą natryskową warstw EPDM w kolorze czerwonym o łącznej grubości do 2 mm,
f) wyznaczenie i namalowanie linii wydzielających boiska i ich stref.
g) wyczyszczenie instalacji drenażowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321354212

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.