eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Wymiana instalacji elektrycznej i remont toalet wraz z wymianą systemu ogrzewania w PP NR 2 w Strzegomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej i remont toalet wraz z wymianą systemu ogrzewania w PP NR 2 w Strzegomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 856 05 99

1.5.8.) Numer faksu: 74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznej i remont toalet wraz z wymianą systemu ogrzewania w PP NR 2 w Strzegomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b861a02-2146-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana instalacji elektrycznej oraz remont toalet w PP nr 2 w Strzegomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.26.2023.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 639978,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej, remont toalet i pomieszczenia kotłowni oraz zmiana źródła ciepła z węzła cieplnego na kotłownię gazową w Publicznym Przedszkolu Nr 2 w Strzegomiu przy ul. A. Mickiewicza 2a w Strzegomiu.
Publiczne Przedszkole nr 2 znajduje się na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1020/4, obręb 021906_4.0001, Krzyżowa Góra Nr 1.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
• roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• demontaż istniejącego węzła cieplnego,
• demontaż istniejącego kotła gazowego (w sposób umożliwiający jego ponowny montaż) oraz przewiezienie (z załadunkiem i rozładunkiem) urządzenia w nowe miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Strzegomia,
• demontaż i przebudowę istniejącej instalacji gazowej z gazomierzem zabudowanym w pomieszczeniu piwnicznym,
• utylizację zdemontowanych urządzeń, instalacji,
• remont istniejącej kotłowni obejmujący m.in.: wymianę tynków na tynki renowacyjne i cementowo-wapienne, malowanie, wyrównanie posadzki, ułożenie płytek typu gress o minimalnych wymiarach 30x30, wymianę drzwi oraz wymianę umywalki,
- dostawa i montaż pojemników na mydło w płynie – 1szt.,
- dostawa i montaż uchwytów na ręczniki papierowe – 1 szt.,
w pomieszczeniu kotłowni wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz SWZ. Dodatkowo po wykonaniu instalacji w pomieszczeniach piwnicy należy przewidzieć uzupełnienie tynków po robotach związanych z montażem instalacji. Należy również przewidzieć uszczelnienie przejścia przez dach. Ponadto z uwagi na to, że na etapie projektowania nie było możliwości sprawdzenia przebiegu kanału technicznego, który prawdopodobnie występuje w pomieszczeniu piwnic należy przewidzieć wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem i przykryciem kanałów technicznych oraz uzupełnieniem okładzin podłogowych - wymiary po trasie instalacji wodnej.
• remont 4 łazienek dla dzieci obejmujący m.in.: wymianę ceramicznego pokrycia podłóg i ścian, płytki ścienne o wymiarach min. 20x30cm, kolor biały, matowy, płytki podłogowe o minimalnych wymiarach 30x30cm (kolor do uzgodnienia z użytkownikiem), wyrównanie tynków, malowanie, wykonanie przyściennej zabudowy instalacji sanitarnej z płyt g-k na ruszcie stalowym, wymianę ceramiki i armatury sanitarnej dostosowanej dla dzieci przedszkolnych, wykonanie dodatkowego brodzika, montaż drzwiczek systemowych z laminatu kompaktowego HPL do stanowisk WC dla dzieci (drzwiczki do stanowisk WC o wymiarach w świetle min. 70cm, wysokość skrzydła 1200mm z 10cm prześwitem nad posadzką), kolorystyka materiałów do uzgodnienia z Zamawiającym, montaż luster wbudowanych w płytki,
• zmianę technologii kotłowni na gazową obejmującą m.in.: wykonanie/przebudowę instalacji gazowej, zakup i montaż kotła jednofunkcyjnego (cele grzewcze i wytwarzanie c.w.u.) kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania, przebudowa instalacji gazowej, wymiana źródła ciepła z węzła cieplnego współpracującego z kotłem gazowym na kotłownię gazową, instalacje związane z zabudową kotła gazowego, roboty elektryczne i remont pomieszczeń w wymaganym zakresie po zmianie systemu ogrzewania,
• dostawę dodatkowego wyposażenie toalet:
- dostawa i montaż uchwytów na papier toaletowy – 8szt.,
- dostawa i montaż pojemników na mydło w płynie – 16szt.,
- dostawa i montaż uchwytów na ręczniki papierowe – 4szt.,
- dostawa koszy na śmieci – 4szt.,
• wymianę instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej oraz montaż cyrkulacji c.w.u,
• wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej,
• montaż zlewu,
• wykonanie wygrzewu antybakteryjnego instalacji wody ciepłej i cyrkulacji c.w.u.,
• na instalacji c.w.u. montaż zaworu termostatycznego zabezpieczającego przed poparzeniem wodą użytkową – ograniczenie temperatury do 55°C oraz lokalnie
w toaletach dla dzieci montaż zaworów termostatycznych do c.w.u ograniczających temperaturę wody ciepłej max. do 40°C,
• włączenie układu wody grzewczej przygotowującej c.w.u. do zestawu podłączeniowego przy kotle,
• zabezpieczenie układu od strony c.w.u.,
• wykonanie instalacji przeciwpożarowej,
• wykonanie i wpięcie instalacji hydrantowej z zaworami hydrantowymi, oznakowanie, wyposażenie w gaśnice proszkowe 6kg – 5szt.
• przebudowę przyłącza wodociągowego,
• wymianę parapetów wewnętrznych na granitowe w pomieszczeniach toalet,
• wykonanie wewnętrznej linii zasilającej,
• tablice rozdzielcze, zasilanie projektowanych rozdzielnic,
• wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siły,
• wymianę opraw oświetleniowych,
• wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
• wykonanie oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego),
• wykonanie ochrony przeciwporażeniowej,
• wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu na zewnątrz przy wejściu głównym do budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• instalacja komputerowa,
• instalacja uziemiająca,
• przygotowanie podłoża pod malowanie wraz z zeskrobaniem łuszczącej się farby, wyrównanie powierzchni przez szpachlowanie we wszystkich pomieszczeniach po wymianie instalacji sanitarnej i elektrycznej) - całe pomieszczenia (ściany i sufity), powierzchnia ścian: ok 1745m2, powierzchnia sufitów: ok. 610m2,
• uzupełnienia tynków (w tym tynku mozaikowego) i malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeniach po wymianie instalacji sanitarnej i elektrycznej - całe pomieszczenia (ściany i sufity),
• uzupełnienie ubytków pokrycia podłóg o pow. do 30m2 związanych z zaprojektowanymi pracami instalacyjnymi,
• wymianę drzwi (wypełnienie stanowi płyta wiórowa otworowa) - 8szt. drzwi „80” i 1 szt. drzwi „70” (pom1/02), wszystkie otwory domierzać na budowie, kolor do uzgodnienia
z użytkownikiem dopasowany do istniejącej stolarki,
• wymianę 64 szt. kratek wentylacyjnych,
• remont podłogi na 1 piętrze na sali gimnastycznej o powierzchni ok. 70m2: zerwanie starego parkietu i listew przypodłogowych, frezowanie posadzki z pozostałości kleju, zagruntowanie podłoża, warstwa wyrównawcza grubości ok 20-25mm, ułożenie paneli winylowych w klasie min. 33 na podkładzie (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem), montaż listew przypodłogowych.
• Zamawiający rezygnuje z zakupu i montażu osłon kaloryferów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1090000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1111845,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1090000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krezus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161558638

7.3.3) Ulica: Wojciechów 119

7.3.4) Miejscowość: Lubomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 59-623

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1090000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.