eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa nawierzchni utwardzonych chodników i zjazdu w ramach realizacji projektu pn. Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nawierzchni utwardzonych chodników i zjazdu w ramach realizacji projektu pn. Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343285076

1.5.8.) Numer faksu: 343285057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d782893f-489f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nawierzchni utwardzonych chodników i zjazdu w ramach realizacji projektu pn. Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d782893f-489f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042850/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa nawierzchni utwardzonych chodników i zjazdów w ramach realizacji projektu pn. Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22268,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa nawierzchni utwardzonych chodników i zjazdu w ramach realizacji projektu pn: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
Budowa zjazdu z drogi gminnej dz. ew. nr 169/29 w miejscowości Odrzykoń ul. Narcyzowa do działki ew. nr 168/4 w miejscowości Odrzykoń, dla zapewnienia obsługi komunikacyjnej ww działki
Zjazd indywidualnego tj.: zjazd o szerokości 4,80 m, na połączeniu zjazdu z jezdnią zastosowano skosy 1m:1m.
Budowa chodnika – nawierzchnia bazaltowa
Konstrukcja projektowanej nawierzchni ciągów komunikacyjnych:
-grys bazaltowy – gr. 5cm ,
-kruszywo kamienne łamane stab. mechanicznie 0/31.5mm – gr. 15cm
-pospółka gr. 20cm.
-ciągi komunikacyjne ograniczone zostaną obrzeżami betonowymi 8x30x100 na ławach betonowych.
Konstrukcja projektowanego zjazdu:
Projektuje się wykonanie zjazdu o układzie warstw konstrukcyjnych:
- warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej 20x10 cm szarej gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa w stosunku 1:4 gr. 3 cm
- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm C90/3 – 25 cm
- warstwa pospółki zagęszczonej mechanicznie, grubość warstwy 15 cm
Łączna grubość projektowanej konstrukcji = 51cm
Układ warstw konstrukcyjnych poboczy zjazdu
Projektuje się wykonanie poboczy zjazdów o układzie warstw konstrukcyjnych:
-pobocze zjazdu z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm – 15 cm
Łączna grubość projektowanej konstrukcji = 15 cm
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne.
3.Równoważność. Zgodnie z art.101 ust. 4 ustawy p. z. p. w sytuacji, gdyby
w dokumentacji a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p. z. p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
4.Zgodnie z art.101 ust. 5 p. z. p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p. z. p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane
i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy.
6.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.
7.Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
8.Uwaga: zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.
9.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części.Każda część zamówienia stanowi przedmiot odrębnego postępowania.Niniejsze postępowanie obejmuje realizacje części zamówienia–utwardzenie nawierzchni chodników i zjazdu w ramach realizacji projektu Zagospodarowanie terenu gminnego Sołectwa Odrzykoń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 p.z.p Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postepowaniu złożono jedną ofertę, która przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy p. z. p. unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.