Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397076/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00405101/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00496220/01 - Wynik z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odzież i obuwie dla personelu medycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.4.2.) Miejscowość: Jasło
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407952
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00397076
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający w postępowaniu żąda przedmiotowych środków dowodowych:
Pakiet 1 dotyczy wszystkich pozycji:
a) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-P-84525:1998
b) Certyfikat bezpieczeństwa i ochrony przed szkodliwymi substancjami chemicznymi OEKO-TEX® Standard 100.
a) Instrukcja używania/prania – odzieży lub karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
c) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
d) Strona katalogowa z zaproponowanym wzorem.
e) Próbki z proponowanym wzorem po 1 kpl. – do każdej pozycji, (Zamawiający dopuszcza próbkę bez oznakowania).
Pakiet 2 dotyczy wszystkich pozycji:
b) Deklaracja zgodności.
c) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-EN ISO 20 347:2012
d) Instrukcja używania/czyszczenia – obuwia lub karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
e) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
f) Strona katalogowa z proponowanym wzorem.
g) Próbki z proponowanym wzorem po 1 parze – dot. Pakiet 2 poz. 1 i dwoma wzorami – dot. Pakiet 2 poz. 2.
Po zmianie:
Pakiet 1 dotyczy wszystkich pozycji:
a) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-P-84525:1998 lub CEN/TS 14237.
b) Karty techniczne zawierające skład, splot, temperaturę prania, kurczliwość i inne techniczne warunki – tkaniny.
c) Certyfikat bezpieczeństwa i ochrony przed szkodliwymi substancjami chemicznymi OEKO-TEX® Standard 100.
a) Karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
d) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
e) Strona katalogowa z zaproponowanym wzorem.
f) Próbki z proponowanym wzorem po 1 kpl. – do każdej pozycji, (Zamawiający dopuszcza próbkę bez oznakowania).
Pakiet 2 dotyczy wszystkich pozycji:
b) Deklaracja zgodności.
c) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-EN ISO 20 347:2012
d) Karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
e) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
f) Strona katalogowa z proponowanym wzorem.
g) Próbki z proponowanym wzorem po 1 parze – dot. Pakiet 2 poz. 1 i dwoma wzorami – dot. Pakiet 2 poz. 2.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Pakiet 1 dotyczy wszystkich pozycji:
a) Pakiet 1 dotyczy wszystkich pozycji:
a) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-P-84525:1998
b) Certyfikat bezpieczeństwa i ochrony przed szkodliwymi substancjami chemicznymi OEKO-TEX® Standard 100.
a) Instrukcja używania/prania – odzieży lub karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
c) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
d) Strona katalogowa z zaproponowanym wzorem.
e) Próbki z proponowanym wzorem po 1 kpl. – do każdej pozycji, (Zamawiający dopuszcza próbkę bez oznakowania).
Pakiet 2 dotyczy wszystkich pozycji:
b) Deklaracja zgodności.
c) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-EN ISO 20 347:2012
d) Instrukcja używania/czyszczenia – obuwia lub karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
e) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
f) Strona katalogowa z proponowanym wzorem.
g) Próbki z proponowanym wzorem po 1 parze – dot. Pakiet 2 poz. 1 i dwoma wzorami – dot. Pakiet 2 poz. 2.
Po zmianie:
Pakiet 1 dotyczy wszystkich pozycji:
a) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-P-84525:1998 lub CEN/TS 14237.
b) Karty techniczne zawierające skład, splot, temperaturę prania, kurczliwość i inne techniczne warunki – tkaniny.
c) Certyfikat bezpieczeństwa i ochrony przed szkodliwymi substancjami chemicznymi OEKO-TEX® Standard 100.
a) Karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
d) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
e) Strona katalogowa z zaproponowanym wzorem.
f) Próbki z proponowanym wzorem po 1 kpl. – do każdej pozycji, (Zamawiający dopuszcza próbkę bez oznakowania).
Pakiet 2 dotyczy wszystkich pozycji:
b) Deklaracja zgodności.
c) Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-EN ISO 20 347:2012
d) Karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry).
e) Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia.
f) Strona katalogowa z proponowanym wzorem.
g) Próbki z proponowanym wzorem po 1 parze – dot. Pakiet 2 poz. 1 i dwoma wzorami – dot. Pakiet 2 poz. 2.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
NA ZAWARTOŚĆ OFERTY SKŁADA SIĘ:
1 Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3 Wypełnione i podpisane oświadczenie – wzór druku stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 12.1 i pkt, 13.3 SWZ (jeśli dotyczy).
5 Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 10.2. SWZ (jeśli dotyczy).
6 Instrukcja używania/prania – odzieży lub karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry) – dot. Pakiet 1.
7 Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-P-84525:1998– dot. Pakiet 1.
8 Certyfikat bezpieczeństwa i ochrony przed szkodliwymi substancjami chemicznymi OEKO-TEX® Standard 100– dot. Pakiet 1.
9 Instrukcja używania/prania – odzieży – dot. Pakiet 1.
10 Deklaracja zgodności – dot. Pakietu 2.
11 Karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry) – dot. Pakiet 2.
12 Instrukcja używania/czyszczenia – obuwia lub karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry). – dot. Pakietu 2.
13 Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-EN ISO 20 347:2012 – dot. Pakietu 2.
14 Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakiet 1 i Pakiet 2.
15 Próbki z proponowanym wzorem 1 kpl – do każdej pozycji dot. Pakiet 1 (Zamawiający dopuszcza próbkę bez oznakowania).
16 Próbki z proponowanym wzorem po 1 parze – dot. Pakiet 2 poz. 1 i dwoma wzorami – dot. Pakiet 2 poz. 2.
17 Strona katalogowa z proponowanymi wzorami – dot. Pakiet 1 i Pakiet 2.
Po zmianie:
NA ZAWARTOŚĆ OFERTY SKŁADA SIĘ:
1 Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ – po zmianie.
2 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3 Wypełnione i podpisane oświadczenie – wzór druku stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 12.1 i pkt, 13.3 SWZ (jeśli dotyczy).
5 Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 10.2. SWZ (jeśli dotyczy).
6 Instrukcja używania/prania – odzieży lub karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry) – dot. Pakiet 1.
7 Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-P-84525:1998 lub CEN/TS 14237. – dot. Pakiet 1.
8 Karty techniczne zawierające skład, splot, temperaturę prania, kurczliwość i inne techniczne warunki – tkaniny – dot. Pakiet 1.
9 Certyfikat bezpieczeństwa i ochrony przed szkodliwymi substancjami chemicznymi OEKO-TEX® Standard 100– dot. Pakiet 1.
10 Instrukcja używania/prania – odzieży – dot. Pakiet 1.
11 Deklaracja zgodności – dot. Pakietu 2.
12 Karta danych technicznych lub opis produktu (potwierdzający wymagane parametry) – dot. Pakiet 2.
13 Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm: PN-EN ISO 20 347:2012 – dot. Pakietu 2.
14 Tabela rozmiarów oferowanego asortymentu – przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakiet 1 i Pakiet 2.
15 Próbki z proponowanym wzorem 1 kpl – do każdej pozycji dot. Pakiet 1 (Zamawiający dopuszcza próbkę bez oznakowania).
16 Próbki z proponowanym wzorem po 1 parze – dot. Pakiet 2 poz. 1 i dwoma wzorami – dot. Pakiet 2 poz. 2.
17 Strona katalogowa z proponowanymi wzorami – dot. Pakiet 1 i Pakiet 2.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Jaśle przy ul. Zielonej.
- Dostawa system pobierania krwi
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle w ramach projektu pn. Czwórkowa kraina zabawy - Jasielski Budżet Obywatelski na 2024 rok
- Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 03.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- "Odbudowa kanalizacji deszczowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - wykonanie części odwodnienia szpitala"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.