eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce › (24) Sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(24) Sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(24) Sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e681eff-2d3f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/24/2023/Nadtlenek wodoru

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 887259 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24222 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru do instalacji podczyszczania odcieków, przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy na zasadach opisanych poniżej:
a) nadtlenek wodoru 35% (% masowy)techniczny,
b) Całkowita ilość roztworu nadtlenku wodoru 6,6 Mg, jednak nie mniej niż 4 Mg (3,74 m3) (minimum świadczenia)
c) Transport nadtlenku wodoru do podczyszczalni zgodnie z przepisami ADR.
d) Czas dostawy: maksymalnie 48 godzin od złożenia zamówienia z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy
e) Częstotliwość dostaw: nie rzadziej, niż raz na 4 tygodnie; w przypadku awarii lub przestoju w pracy podczyszczalni czas pomiędzy poszczególnymi dostawami może ulec wydłużeniu.
f) Pojedynczy transport co najmniej 500 dm3 (575 kg). Maksymalna ilość nadtlenku wodoru wynosić będzie 2 m3 (2,3 Mg).
g) Nadtlenek wodoru dostarczany będzie w pojemnikach DPPL o objętości 1 m3, lub przelewany będzie do stacji dozowania perhydrolu do zbiornika o pojemności 1m3
h) Przeładunek do zbiornika zgodnie z przepisami BHP, instrukcją stanowiskową stacji dozowania H2O2 i kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej.
i) Rozładunek nadtlenku wodoru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zapewnia Wykonawca
j) Rozładunek odbywać się będzie w dwuosobowym zespole, który zapewnia Wykonawca, w godz. 8:00-14:00 (od poniedziałku do piątku), zgodnie z przepisami ADR i kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej.
k) Maksymalny czas przeładunku nadtlenku wodoru wynosi 2 godziny.
l) Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania i świadectwo jakości nadtlenku wodoru,
m) Dokument wydania nadtlenku wodoru zawierać będzie w szczególności następujące informacje:
1. datę wydania dokumentu,
2. nazwę producenta nadtlenku wodoru,
3. miejsce przyjęcia nadtlenku wodoru,
4. datę i godzinę przyjęcia nadtlenku wodoru,
5. ilość dostarczonego nadtlenku wodoru wyrażonego w kg,
6. numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego nadtlenek wodoru,
7. w przypadku pobrania prób do kontroli - ilość pobranych próbek wraz z numerami plomb,
8. podpis osoby przekazującej i przyjmującej.
n) Weryfikacja ilości dostarczonego nadtlenku odbywać się będzie poprzez zważenie pojazdu przed i po przeładunku nadtlenku do zbiornika na wadze najazdowej Eko Dolina.
o) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli jakości dostarczonego nadtlenku wodoru pod względem jakości i jego zgodności z wymaganiami opisanymi w SWZ. W tym celu Zamawiający, w obecności kierowcy, może dokonać poboru próbek nadtlenku wodoru, podlegających zaplombowaniu.
p) Cena jaką Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdą dostawę jednostkową ustalana będzie jako iloczyn ilości dostarczonego nadtlenku wodoru (kg) podanej na dokumencie wydania nadtlenku wodoru oraz stawki jednostkowej netto za 1 kg nadtlenku wodoru podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Do tak obliczonej ceny zostanie doliczony podatek VAT w stawce wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w dniu wystawiania faktury. Cena ta jest stała przez cały okres obowiązywania umowy.
q) Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o. o., Łężyce Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo.
r) Transport zapewnia Wykonawca.
s) Rozładunek i przetoczenie nadtlenku wodoru do zbiorników Zamawiającego zapewnia Wykonawca.

UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24315300-8 - Nadtlenek wodoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26789,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26789,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26789,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe VINC Andrzej Jurkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5860206985

7.3.3) Ulica: Bystra ul. Gdańska 2

7.3.4) Miejscowość: Wiślina

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.