eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytnica › Remont dróg gminnych w miejscowościach Budachów i Grabin



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowościach Budachów i Grabin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytnica

1.5.2.) Miejscowość: Bytnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7f98803-32b8-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w miejscowościach Budachów i Grabin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f98803-32b8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Remont drogi gminnej w miejscowości Budachów
Remontowi zostanie poddany odcinek drogi gminnej o długości 605.50 m od krawędzi drogi powiatowej 1158 F rozpoczynając w kierunku południowym do wiaduktu kolejowego tj. granicy pasa kolejowego.
Remontowi zostaną poddane nawierzchnia jezdni, poboczy chodnika oraz części przylegających do jezdni zjazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 351876,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Remont drogi gminnej w miejscowości Grabin
Remontowi zostanie poddany odcinek drogi gminnej Nr 000813 F na długości 340.0m od granicy pasa drogi powiatowej 1158 F rozpoczynając w kierunku wschodnim.
Remontowi zostaną poddane nawierzchnia jezdni, zjazdów, poboczy oraz ścieku z bruku kamiennego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 296848,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 zamówienia ponieważ oferty złożone w zakresie tej części zamówienia przez:
1) Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” sp. z o.o., Szosa Poznańska 17 66-600 Krosno Odrzańskie
2) DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 14, 66-200 Świebodzin
podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Ww. Wykonawcy w odpowiedzi na wniosek o przedłużenie terminu składania ofert nie przekazali zamawiającemu w wymaganym terminie pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Z uwagi na brak ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części 1 zamówienia .

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 zamówienia ponieważ oferty złożone w zakresie tej części zamówienia przez:
1) Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” sp. z o.o., Szosa Poznańska 17 66-600 Krosno Odrzańskie
2) DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 14, 66-200 Świebodzin
podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Ww. Wykonawcy w odpowiedzi na wniosek o przedłużenie terminu składania ofert nie przekazali zamawiającemu w wymaganym terminie pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Ponadto oferta
1) Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” sp. z o.o., Szosa Poznańska 17 66-600 Krosno Odrzańskie
odrzucił ofertę ww. Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń ww. wykonawca w odpowiedzi na wezwania z art. 274 ust. 1 i 128 ust. 1 nie złożył w wymaganym terminie podmiotowych środków dowodowych
Z uwagi na brak ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części 2 zamówienia .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.