Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00363776/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Przebudowa części szpitalnej przeznaczonej na pomieszczenia Poradni Rehabilitacyjnej i laboratorium diagnostycznego w związku z COVID-19.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532448467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcm@pcm.prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcm-prudnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Przebudowa części szpitalnej przeznaczonej na pomieszczenia Poradni Rehabilitacyjnej i laboratorium diagnostycznego w związku z COVID-19.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66045752-3d72-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363776/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/IX/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
Wykonaniu robót budowlanych, w oparciu o dokumentację projektową posiadaną przez Zamawiającego, obejmującą przebudowę części pomieszczeń PCM w Prudniku w ramach zadania p.n.: „Przebudowa części szpitalnej przeznaczonej na pomieszczenia Poradni Rehabilitacyjnej i laboratorium diagnostycznego w związku z COVID-19.”
Zakres prac budowlanych:
- wykonanie nowych pomieszczeń w celu prawidłowego działania placówki,
- przebudowa instalacji elektrycznej,
- przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej i c. o. wraz z montażem armatury,
- przebudowa instalacji wentylacyjnej mechanicznej,
- przebudowa instalacji klimatyzacji,
- wykonanie okablowania strukturalnego,
- wykonanie niezbędnych prac w celu dostosowania obiektu do potrzeb przebudowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna – Projektem budowlanym, Projektem technicznym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar Robót.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- sporządzenie planu BIOZ w oparciu o podane informacje,
- opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego,
- wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres robót określa Załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna, w tym pozwolenie na budowę z dnia 09.09.2022r. i uzupełnienie decyzji pozwolenia na budowę z dnia 22.09.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649588,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649588,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649588,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRMA BARTON JANUSZ BARTON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160062712
7.3.3) Ulica: Prusa 14
7.3.4) Miejscowość: Głogówek
7.3.5) Kod pocztowy: 48-250
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649588,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Dostępny Samorząd Powiatu Prudnickiego w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.