eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. "Piękne DRZEWA dla zdrowia i lepszej jakości życia na Koperniku (LBO)"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Piękne DRZEWA dla zdrowia i lepszej jakości życia na Koperniku (LBO)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Piękne DRZEWA dla zdrowia i lepszej jakości życia na Koperniku (LBO)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0deff105-459b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060957/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 "Piękne drzewa dla zdrowia i lepszej jakości życia na Koperniku_LBO"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.37.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
• zakup z dostawą i nasadzenia drzew liściastych - 162 sztuki
• zakup z dostawą i nasadzenia krzewów liściastych - 1507 sztuk
• zakup z dostawą i nasadzenia krzewów żywopłotowych - 70 sztuk
• renowacja trawników- rekultywacja istniejących trawników polegająca na przeprowadzeniu zabiegów agrotechnicznych: spulchnienie glebogryzarką, wertykulacja, areacja, krzyżowy dosiew trawy, dosypanie piasku, wałowanie – 4030m2
• nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce piaskowej – 65m2
• zakup z dostawą i montaż urządzeń małej architektury:
- zakup, dostawa, ustawienie i montaż ławek bez oparcia - 6 sztuk
- zakup, dostawa, ustawienie i montaż ławek z oparciem - 12 sztuk
- zakup, dostawa, ustawienie i montaż trejaży- 2 sztuki
- zakup, dostawa, ustawienie i montaż koszy na śmieci - 3 sztuki
- zakup i dostawa i montaż hamaków- 2 sztuki
• montaż tablic LBO - tablice dostarcza Zamawiający.
na terenach przy ul. Moniuszki, ul. Horyzontalnej, ul. Heweliusza, ul. Neptuna i ul. Galileusza.
2. Powyższe prace należy wykonywać z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności, zgodnie z zasadami wiedzy ogrodniczej, technicznej, przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia w tym załączonej „Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” BIOZ, obowiązującymi normami, instrukcjami warunkami stosowania oraz innymi przepisami prawa, w tym ustaw: - Ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r. poz. 2556- t.j. z póź. zm), - Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2022.699 t.j. z póź. zm.), a także w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszystkie prace należy realizować w sposób nie powodujący zagrożeń dla osób trzecich. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w tym dojścia do posesji, obiektów użyteczności publicznej oraz będzie usuwał wszelkie zbędne urządzenia pomocnicze, odpady i śmieci oraz zabezpieczy teren przed dostępem osób niepowołanych. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren prac, przywrócić go do stanu sprzed rozpoczęcia prac i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym podczas odbioru końcowego prac.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają:
- powyższy OPZ – pkt III IDW – Rozdział 2 swz;
- projekt umowy z załącznikami – Rozdział 3 swz;
- „Dokumentacja” – Rozdział 4 swz:
a) Projekt zieleni „Piękne DRZEWA dla zdrowia i lepszej jakości życia na Koperniku(LBO 2023)”
b) Projekt zagospodarowania terenu.
c) Projekt architektoniczno – budowlany
d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne SST.
e) Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
f) Przedmiary robót i rysunki.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe rzeczy, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie rzeczy (przedmiotu zamówienia) RÓWNOWAŻNYCH tj. o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności każdorazowo leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 101 ust 5 uPzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39142000-9 - Meble ogrodowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550299,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Pielęgnacji Zieleni Andrzej Łupkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911257681

7.3.3) Ulica: Jaworzyńska 63/4

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.