eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › BUDOWA STAWU ANTECKIEGO W ANDRYCHOWIE - DOKOŃCZENIE ROZPOCZĘTEJ INWESTYCJI w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Pańska Góra - kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STAWU ANTECKIEGO W ANDRYCHOWIE – DOKOŃCZENIE ROZPOCZĘTEJ INWESTYCJI w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Pańska Góra - kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@andrychow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA STAWU ANTECKIEGO W ANDRYCHOWIE – DOKOŃCZENIE ROZPOCZĘTEJ INWESTYCJI w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Pańska Góra - kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94cfa138-2467-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034030/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020 na podstawie zawartej w dniu 21.10.2019 roku umowy nr RPMP 11.01.02-12-925/17-00 XVII/92/FE/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6770200,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: BUDOWA STAWU ANTECKIEGO W ANDRYCHOWIE – DOKOŃCZENIE ROZPOCZĘTEJ INWESTYCJI w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Pańska Góra - kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”.
5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1 Etap I - wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez Wojciecha Ciejkę, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę, lub zmianę istniejącej decyzji o pozwoleniu na budowę.
5.2.1.1 Prace projektowe zadania obejmują w szczególności następujący zakres:
5.2.1.1.1 aktualizacja map do celów projektowych,
5.2.1.1.2 dane ewidencyjno-prawne,
5.2.1.1.3 projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem,
5.2.1.1.4 projekt robót ziemnych i niwelacji terenu,
5.2.1.1.5 projekt inwentaryzacji zieleni,
5.2.1.1.6 projekt w części drogowej,
5.2.1.1.7 projekt w części konstrukcyjnej,
5.2.1.1.8 projekt sieci zewnętrznych,
5.2.1.1.9 projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego,
5.2.1.1.10 uzgodnienia branżowe,
5.2.1.1.11 uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami,
5.2.1.1.12 przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach Państwowego Gospodarstwa Wodnego–Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Żywcu, oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie (gdy wymagane),
5.2.1.1.13 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż,
5.2.1.1.14 plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
5.2.1.1.15 projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót,
5.2.1.1.16 zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK),
5.2.1.1.17 przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże,
5.2.1.1.18 wyceny robót (kosztorysy szczegółowe) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych,
5.2.1.1.19 uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę lub zmianę istniejącej decyzji pozwolenia na budowę.
5.2.2 Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 2 pkt 1) projektu umowy zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo– finansowo - terminowym, o którym mowa w§6 projektu umowy oraz skompletowanie wymaganych dokumentów do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy wymagane).
5.2.2.1 Roboty budowlane obejmują w szczególności następujący zakres:
5.2.2.1.1 roboty przygotowawcze,
5.2.2.1.2 makroniwelacja terenu zbiornika wraz z robotami profilującymi dno zbiornika,
5.2.2.1.3 budowę ogroblowania, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających zalew,
5.2.2.1.4 wykonanie hydroizolacji w formie przesłony przeciwfiltracyjnej lub w innej technologii zaakceptowanej przez Zamawiającego,
5.2.2.1.5 zabezpieczenie grobli narzutem kamiennym od strony odwodnej,
5.2.2.1.6 budowę tras pieszo-rowerowych na groblach zalewu,
5.2.2.1.7 budowę kładki/mostku nad ciekiem wodnym (mostek górny),
5.2.2.1.8 budowę/przebudowę/remont kładki/mostku nad ciekiem wodnym (mostek dolny),
5.2.2.1.9 budowę pomostu,
5.2.2.1.10 budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku,
5.2.2.1.11 budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych,
5.2.2.1.12 budowę zejścia pieszego w formie schodów terenowych,
5.2.2.1.13 budowę sprawnego systemu odprowadzenia wód opadowych,
5.2.2.1.14 budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów,
5.2.2.1.15 budowę instalacji telewizji dozorowej (system monitoringu miejsc publicznych),
5.2.2.1.16 dostawę i montaż obiektów małej architektury wraz z wyposażeniem,
5.2.2.1.17 nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, humusowanie i obsiew mieszankami traw korpusów zapór ziemnych,
5.2.2.1.18 dostawę i montaż elementów informacji o terenie i informacji turystycznej,
5.2.2.1.19 budowę studni głębinowej,
5.2.2.1.20 wykonanie hydrantu wraz z przyłączem,
5.2.2.1.21 budowa ogrodzenia systemowego, panelowego od strony zachodniej,
5.2.2.1.22 budowa dwóch odejść pieszych w kierunku ul. Dąbrowskiego,
5.2.2.1.23 budowa dwóch miejsc postojowych przy dojściu do ul. Dąbrowskiego (MP+MPN),
5.2.2.1.24 uporządkowanie terenu po robotach budowlanych,
5.2.2.1.25 wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.2.2.1.25.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,
5.2.2.1.25.2 organizację zaplecza,
5.2.2.1.25.3 wytyczenie geodezyjne,
5.2.2.1.25.4 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
5.2.2.1.25.5 zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
5.2.2.1.25.6 napełnienie zbiornika wodą oraz wykonanie wymaganych badań wody, z zastrzeżeniem§7 ust.2, pkt 8 projektu umowy,
5.2.2.1.25.7 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót,
5.2.2.1.25.8 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,
5.2.2.1.25.9 badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
5.2.2.1.25.10 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
5.2.2.1.25.11 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
5.2.2.1.25.12 wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta,
5.2.2.1.25.13 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót,
5.2.2.1.25.14 uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń),
5.2.2.1.25.15 uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane,
5.2.2.1.25.16 uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego.
5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w PFU wraz z załącznikami oraz specyfikacjach wymagań technicznych: mała architektura, oświetlenie, monitoring.
5.3.1 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie z uwzględnieniem parametrów podanych w specyfikacjach wymagań technicznych: mała architerktura, oświetlenie, monitoring, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
5.3.2 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w specyfikacji wymagań technicznych: mała architerktura, oświetlenie, monitoring Wykonawca składa w formularzu ofertowym.
5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11057700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17475242,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11057700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – Konsorcjum Firm Lider Konsorcjum: GAMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum: Przedsiębiorca Janusz Orłowski EKO PROJEKT Janusz Orłowski Partner Konsorcjum: Przedsiębiorca Adrian Szelka HYDROINŻPROJEKT – NOWOCZESNA INŻYNIERIA ŚRODOWISKA ADRIAN SZELKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277537277

7.3.3) Ulica: ul. Chopina 94

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11057700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.