eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont budynku biurowego i garażowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku biurowego i garażowego Regionalnej Dyrekcji
Lasów Państwowych w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000118405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 16

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-402

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 631 79 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45268f2a-4837-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku biurowego i garażowego Regionalnej Dyrekcji
Lasów Państwowych w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45268f2a-4837-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033941/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji budynku, ogrodzenia frontowego oraz 2 wejść do siedziby biura

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EI.270.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 501056,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku biurowego i garażowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi. Zamówienie obejmuje następujące prace:
a) budynek biura:
- naprawa ubytków i malowanie elewacji,
- konserwacja (naprawa orynnowania), wymiana rur spustowych,
- konserwacja zewnętrzna drewnianych ościeżnic i ram skrzydeł okiennych,
- wymiana okładzin z sidingu na podbitkę drewnianą,
- przełożenie płyt na podjeździe dla niepełnosprawnych,
- naprawa schodów – wejście główne oraz dwa wejścia tylne,
- regulacja drzwi wejściowych od strony frontowej i dwóch od zaplecza
- konserwacja dachu z papy termozgrzewalnej,
b) budynek garażowy:
- naprawa ubytków i malowanie elewacji,
- wymiana rur spustowych,
c) ogrodzenie frontowe:
- naprawa ubytków, położenie nowego tynku na cokole z pomalowaniem słupków betonowych, wymiana uszkodzonych daszków na słupkach, zabezpieczenie antykorozyjne metalowych elementów (przy bramie wjazdowej),
d) schody i murek oporowy przy ul. J. Matejki
- naprawa ubytków, wymiana uszkodzonych płyt przy schodach i murku, renowacja murku (położenie tynku oraz malowanie).
Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania zadaszenia nad drzwiami wejściowymi od strony zaplecza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.