eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości oraz dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni, w zakresie 2 (dwóch) części.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości oraz dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni, w zakresie 2 (dwóch) części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości oraz dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni, w zakresie 2 (dwóch) części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d62960-3f09-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa środków czyszczących , drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni dla Sekcji Infrastruktury.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/50/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180193,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości wraz transportem i rozładunkiem do n/w magazynów:
 Grupy Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, budynek nr 75;  Grupy Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, budynek nr 12;  Grupy Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, budynek nr 97;
 Grupy Zabezpieczenia Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin, budynek nr 109;  Grupy Zabezpieczenia Jawidz, gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn, budynek nr 18
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1.1 do SWZ;
3) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 - stanowiący Załącznik nr 2.1 do SWZ;
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w w stosunku do dostawy:
1. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym, muszą być fabrycznie nowe (I kat.) nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizującego Umowę, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje).
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot umowy określony w § 1 ust. 1 wzoru umowy musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
4. Strony ustalają, że przeniesienie własności dostarczonych towarów, o których mowa w ust. 1, nastąpi z momentem ich wydania Zamawiającemu.
5. Wykonawca dostarczy towary na swój koszt i ryzyko. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. Towary muszą być zabezpieczone przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostaną uszkodzone w czasie transportu i przeładunku.
6. Towar dostarczony przez Wykonawcę winien być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, nieregenerowany, z produkcji co najmniej 2021 r.
7. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:
1) faktury VAT (oryginał oraz kopia),
2) protokołu odbioru towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego).
8. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy:
1) w części przekraczającej ilości określone w niniejszej Umowie,
2) jeśli dostawa zawiera inny towar niż wskazany w Umowie bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony towar jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodny z opisem przedmiotu umowy).
9. W przypadku odmowy przyjęcia dostawy, towar uważa się za niedostarczony, zaś Zamawiający nie jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia za towary.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru określonego w § 1 własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie, Chełmie i Hrubieszowie (w godz. 8 – 14 od poniedziałku do czwartku oraz w piątek od 8-12)), zgodnie z wykazem asortymentowo – ilościowym do miejsca wskazanego poniżej.
- ZAMOŚĆ - ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość,
- LUBLIN - ul. Nowy Świat 40 20-400 Lublin, - HRUBIESZÓW – ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów,
- CHEŁM – ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm,
- JAWIDZ- gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn;
Pozostały zakres, charakter oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

33711900-6 - Mydło

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

4.5.5.) Wartość części: 140441,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni wraz z transportem i rozładunkiem do n/w magazynów:  Grupy Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, budynek nr 75; Grupy Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, budynek nr 12; Grupy Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, budynek nr 97;
 Grupy Zabezpieczenia Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin, budynek nr 109; Grupy Zabezpieczenia Jawidz, gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn, budynek nr 18
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1.2 do SWZ; 4) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 - stanowiący Załącznik nr 2.2 do SWZ
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w w stosunku do dostawy:
1. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym, muszą być fabrycznie nowe (I kat.) nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizującego Umowę, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje).
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot umowy określony w § 1 ust. 1 wzoru umowy musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
4. Strony ustalają, że przeniesienie własności dostarczonych towarów, o których mowa w ust. 1, nastąpi z momentem ich wydania Zamawiającemu.
5. Wykonawca dostarczy towary na swój koszt i ryzyko. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. Towary muszą być zabezpieczone przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostaną uszkodzone w czasie transportu i przeładunku.
6. Towar dostarczony przez Wykonawcę winien być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, nieregenerowany, z produkcji co najmniej 2021 r. 7. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:
1) faktury VAT (oryginał oraz kopia),
2) protokołu odbioru towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego).
8. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy:
1) w części przekraczającej ilości określone w niniejszej Umowie,
2) jeśli dostawa zawiera inny towar niż wskazany w Umowie bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony towar jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodny z opisem przedmiotu umowy).
9. W przypadku odmowy przyjęcia dostawy, towar uważa się za niedostarczony, zaś Zamawiający nie jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia za towary.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru określonego w § 1 własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie, Chełmie i Hrubieszowie (w godz. 8 – 14 od poniedziałku do czwartku oraz w piątek od 8-12)), zgodnie z wykazem asortymentowo – ilościowym do miejsca wskazanego poniżej.
- ZAMOŚĆ - ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość,
- LUBLIN - ul. Nowy Świat 40 20-400 Lublin, - HRUBIESZÓW – ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów,
- CHEŁM – ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm,
- JAWIDZ- gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn;
Pozostały zakres, charakter oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 39751,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179484,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179484,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179484,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 946 23 13 838

7.3.3) Ulica: ul. Garbarska 16

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179484,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34565,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34565,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34565,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8840005883

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 38/2

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34565,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.