Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238800/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dodatkowej osłony radiologicznej bunkrów w budynku 90B na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dodatkowej osłony radiologicznej bunkrów w budynku 90B na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b62099-fb95-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238800/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.40.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 335619,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dodatkowej osłony radiologicznej bunkrów w budynku 90B na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) prace budowlane związane z wykonaniem ściany osłonowej o konstrukcji żelbetowej w tym m.in.:
a) usunięcie z istniejącej ściany budynku 90B fragmentu warstwy ocieplenia
b) wykonanie wykopu pod ławę fundamentową odcinkami o dł. do 1,5m
w odstępach co 3m
c) wykonanie podbudowy pod ławę fundamentową
d) wykonanie ławy i ściany fundamentowej żelbetowej o szer. 20cm odcinkami
o dł. do 1,5m
e) wykonanie ściany fundamentowej żelbetowej o szer. 40 cm i wys. 103cm
f) wykonanie ściany żelbetowej o szer. 75cm i wys. 400cm
g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej oraz pionowej ławy oraz ściany fundamentowej
h) wykonanie izolacji termicznej ściany fundamentowej
i) zasypanie wykopów
j) wykonanie ławy pod obrzeża betonowe o wym. 30x8cm
k) wykonanie opaski żwirowej o szer. 30 cm
l) wykonanie izolacji termicznej oraz tynku akrylowego na ścianie
m) wykonanie obróbki blacharskiej nad górną powierzchnią ściany
2) prace budowlane związane z przełożeniem fragmentu istniejącej linii kablowej SN w tym m.in.:
a) wytyczenie geodezyjne nowej trasy linii kablowej
b) wykonanie rowu kablowego
c) ręczne odkopanie kabla istniejącej linii kablowej
d) wyłączenie z pod napięcia linii kablowej w uzgodnieniu z Zamawiającym
e) zabezpieczenie, uziemienie, przecięcie i przełożenie w przygotowany rów
w nowej lokalizacji kabla istniejącej linii kablowej oraz połączenie kabli mufą systemową
f) wykonanie pomiarów stanu izolacji, ciągłości kabla i próby napięciowej
g) załączenie do ruchu po pozytywnych pomiarach
h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
i) zasypanie kabla
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w tym wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów niezbędnych do dokonania odbiorów)
4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych w procesie inwestycji pozwoleń i decyzji.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Tomie III SWZ. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa tj.:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
2) Dokumentacja techniczna wykonania dodatkowej osłony radiologicznej bunkrów w budynku 90B na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonania dodatkowej osłony radiologicznej bunkrów w budynku 90B na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku;
4) Przedmiar robót – Dla wykonania dodatkowej osłony radiologicznej bunkrów w budynku 90B na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
5) Decyzja nr 1614/2021 dotycząca zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę.
4. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu: nie ma możliwości podziału zamówienia na części z uwagi na jednorodność całości zamówienia oraz potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, podział mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
6. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty.
Uczestnictwo w wizji jest obowiązkowe. Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 12.07.2022r. o godz. 11:00.
Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wizji
wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego lub PESEL, które należy przesłać do
Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i
formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Dodatkowo Zamawiający wyraża zgodę na wyznaczenie drugiego terminu wizji lokalnej, jednakże zgłoszenia chęci odbycia wizji lokalnej przesłane do zamawiającego po upływie terminu 6 dni do wyznaczonego terminu składania ofert nie będą uwzględniane.
Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji lokalnej.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp złożenie oferty bez odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentacji powoduje konieczność odrzucenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Ozdarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140520751
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 29
7.3.4) Miejscowość: Gąski, gmina Ciechanów, 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
F.U.H. ALFA-2 Rafał Frelik - w zakresie: roboty budowlane
IGAN Aneta Pielak - w zakresie: roboty elektryczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Ozdarski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Ozdarski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa gazów medycznych i spożywczych w butlach będących własnością Zamawiającego przez okres 36 miesięcy do SPSK im. prof. Aa Grucy CMKP w Otwocku
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM".
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.