eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › "Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2023 - 2027."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2023 – 2027.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24824ca5-3695-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2023 – 2027.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24824ca5-3695-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055686/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa bankowa jednostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn.271.1.2023.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368880,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe w latach 2023 – 2024 w zakresie bankowej obsługi budżetu Miasta i Gminy Morawica (zwanej dalej „Gminą”) i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01 października 2023 roku do 30 września 2027 roku.

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1. Bieżącą obsługę bankową polegającą na:
1) Otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych dla Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych.
2) Realizacji poleceń przelewu (wersja papierowa), udostępnieniu systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów wersji elektronicznej w Urzędzie Miasta i Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy.
3) Prowadzeniu punktu obsługi kasowej w mieście Morawica z pełną obsługą wynikającą z przepisów Prawa Bankowego.
4) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych i dokonywaniu wypłat gotówkowych w punkcie obsługi kasowej we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.30 -16.30.
5) Obsłudze wypłat i wpłat świadczeń w punkcie obsługi kasowej banku, na podstawie złożonych dyspozycji oraz zwrot potwierdzenia odebranych świadczeń przez świadczeniobiorców:
a) Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morawicy,
b) Miasta i Gminy Morawica.
6) Wydawaniu druków czeków gotówkowych i ich potwierdzaniu.
7) Wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń.
8) Potwierdzeniu stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku obrachunkowego.
9) Wydawaniu historii rachunków bankowych na każde żądanie.
10) Udzieleniu telefonicznie informacji o stanie rachunku bankowego (usługa teleserwis).
11) Przyjmowaniu i przechowywaniu depozytów.
12) Wyzerowaniu wskazanych przez Zamawiającego rachunków jednostek organizacyjnych poprzez przekazanie z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostających na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Zamawiającego.
3.2. Oprocentowanie środków na rachunkach:
1) Oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych.
2) Środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M skorygowanej o stały wskaźnik banku określony w ofercie. Oprocentowanie będzie wyrażone jako iloczyn stawki WIBID 1M i stałego wskaźnika korekty.
3) Odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego kwartału, chyba, że jednostka wskaże inny rachunek do przekazania naliczonych odsetek bankowych.

3.3. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych obsługą:
1) Miasto i Gmina Morawica – Urząd Miasta i Gminy z siedzibą w Morawicy ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica,
2) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy, ul. Kielecka 9, 26-026 Morawica,
3) Zespół Placówek Oświatowych w Morawicy, ul. Szkolna 4, 26-026 Morawica,
4) Szkoła Podstawowa w Bilczy, ul. Szkolna 2, 26-026 Morawica,
5) Szkoła Podstawowa w Brzezinach, ul. Szkolna 1, 26-026 Morawica,
6) Szkoła Podstawowa w Obicach, ul. Szkolna 18, 26-026 Morawica,
7) Szkoła Podstawowa w Dębskiej Woli, ul. Szlachecka 173, 26-026 Morawica,
8) Samorządowy Żłobek w Bilczy , ul. Szkolna 2, 26-026 Morawica,
9) Środowiskowy Dom Samopomocy w Brudzowie, ul. Starowiejska 60, 26-026 Morawica,
10) Samorządowy Żłobek w Morawicy ul. Szkolna 4, 26-026 Morawica.

Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Na dzień ogłoszenia przetargu wszystkie jednostki organizacyjne Gminy są jednostkami budżetowymi.

4. Klauzula społeczna - Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP, aby usługi bankowe - bankową obsługę budżetu Miasta i Gminy Morawica (zwanej dalej „Gminą”) i jednostek organizacyjnych Gminy wykonywali pracownicy banku zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.

1) Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca i podaje Zamawiającemu do wiadomości przed zawarciem umowy.
2) Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do zatrudnienia dodatkowych pracowników lub zmiany zatrudnionych pracowników po uprzednim zgłoszeniu tych zmian na piśmie Zamawiającemu.
3) Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia pracowników banku na podstawie umowy o pracę poprzez:
− żądanie przedłożenia przez Wykonawcę informacji i wyjaśnień,
− wglądu w umowy o pracę lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
4) Sankcją za niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników banku są kary umowne zastrzeżone w umowie.
5) Do pracowników podwykonawców postanowienia pkt. 1 – 5 stosuje się odpowiednio.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.