eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - wymiana orynnowania i obróbek okapowych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - wymiana orynnowania i obróbek okapowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321477

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@brodnica.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff09685f-3b90-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - wymiana orynnowania i obróbek okapowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff09685f-3b90-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00144475/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.351-3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy, obejmujący wymianę orynnowania i obróbek okapowych o długości około 150 m.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1) ogrodzenie miejsca prowadzenia robót;
2) oznakowanie tablicami informacyjnymi i wydzielenie miejsc składowania materiałów
z rozbiórek i materiałów do wbudowania;
3) rozebranie desek okapowych, gzymsowych, podokapowych;
4) rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku;
5) rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku;
6) rozebranie obróbek pasa nadrynnowego;
7) demontaż dwóch pasów dachówki w celu wymiany obróbek;
8) wymiana ołacenia w miejscu rozebranego pasa dachówki;
9) wykonanie i ustawienie rynny drewnianej do gruzu;
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z dostarczeniem dokumentu potwierdzającego utylizację;
11) montaż desek czołowych nadrynnowych, podrynnowych;
12) wykonanie krawędzi i pasów nadrynnowych i podrynnowych z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm;
13) wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm;
14) montaż rynien dachowych z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm;
15) montaż rur spustowych okrągłych z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm;
16) krawędzie, pasy nadrynnowe z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm;
17) ponowne ułożenie dwóch pasów dachówki z demontażu;
18) ustawienie i demontaż rusztowań zewnętrznych o wysokości do 15 m w miejscach prowadzenia robót.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ, który obejmuje następujące opracowania:
1) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1.1;
2) Przedmiar robót – załącznik nr 1.2.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219766,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219766,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Kędziorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741029774

7.3.4) Miejscowość: Sumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-305

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219766,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.