eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Rozbudowa i przebudowa ul. Górnej (dr. powiatowa nr 2323B ) w Hajnówce od km 0+440,54 do km 1+756- II etap.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa ul. Górnej (dr. powiatowa nr 2323B ) w Hajnówce od km 0+440,54 do km 1+756- II etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HAJNOWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 683 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdphajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa ul. Górnej (dr. powiatowa nr 2323B ) w Hajnówce od km 0+440,54 do km 1+756- II etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea53daa3-0e80-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012487/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa i przebudowa drogi powiatorej nr 2323B ul. Górnej i ul. Wrzosowej w Hajnówce -II etapi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9347396,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot umowy realizowany jest w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy NR Edycja 2/2021/1657/PolskiLad dotyczącej Dofinasowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa ul. Górnej (dr. powiatowa nr 2323N) w Hajnówce od km 0+440,54 do km 1+756,00 – II etap na podstawie art. 69a ust. 1ustawy z dnia 31 marca 2020 roku o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., późn. 568 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Opis inwestycji: Budowa nawierzchni jezdni, obustronnych chodników dla pieszych, miejsc postojowych dla samochodów osobowych zatok autobusowych, ścieżki rowerowej, zjazdów indywidualnych i publicznych. Budowa oświetlenia przejść dla pieszych i kanalizacji teletechnicznej, rozbiórka i budowa przepustu pod korona drogi, sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami, napowietrznej linii elektroenergetycznej nN, kablowych linii elektroenergetycznych nN i sN, kanalizacji telekomunikacyjnej, telekomunikacyjnej linii kablowej doziemnej i napowietrznej. Droga powiatowa łączy 2 drogi wojewódzkie (Nr 685 i 689). Stanowi obwodnicę miast Hajnówki oraz alternatywę dla drogi wojewódzkiej ze względów strategicznych, związanych z bardzo złym stanem mostu na rzece Leśna, która znajduje się w centrum miasta. Ponadto przy ul. Górnej znajduje się dużo zakładów pracy. Droga była budowana w latach 70-tych, nawierzchnia drogi jest bardzo w złym stanie technicznym i obecnie nie spełnia kryteriów wytrzymałości dla ruchu pojazdów ciężarowym.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu Rozbudowy i przebudowy ul. Górnej w Hajnówce (drogi powiatowej nr 2323B) -II etap od km 0+440,54 do km 1+756. Zamówieniem jest objęty odcinek od terenów PKP (przejazd kolejowo-drogowego z LK 52) do skrzyżowania z ul. Wrzosową.
3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną obejmującą Projekt budowlany, Projekty wykonawcze poszczególnych branż, przedmiary, STWiOR, Operat wodnoprawny. Dokumentacja techniczna została załączona do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia
4. Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie:
- nawierzchni jezdni,
- ścieżki rowerowej,
- przebudowy obustronnych chodników,
- przebudowy kanalizacji deszczowej,
- oświetlenia przejść dla pieszych.

Założenia projektowe:
-klasa drogi -Z,
-kategoria obciążenia ruchem KR3.,
-prędkość projektowa 40 km/h
-szerokość jezdni -7,0 m
-ilość pasów ruchu – 2
-szerokość chodników dla pieszych 1,5 m÷3,8 m
-szerokość ścieżki rowerowej – 2,0 m
-szerokość zatoki autobusowej – 3,0 m
-wymiary miejsc postojowych równoległych : 2,5 m x 6,0 m
4. Zamawiający udostępnia posiadane przedmiary robót jako materiał pomocniczy, mając na uwadze ułatwienie skalkulowania ceny ofertowej. Zamawiający informuje, iż udostępniony przedmiary robót mają za zadanie jedynie ułatwić Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej, w związku z czym nie będzie miał wpływu na przebieg procesu budowlanego oraz wysokość wynagrodzenia umownego określonego poprzez zryczałtowaną cenę ofertową. Zamawiający informuje, że Wykonawcy powinni skalkulować cenę ofertową w oparciu o dokumentację techniczną.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zasięgnięcia we własnym zakresie informacji dotyczącej wbudowanej infrastruktury niezwiązanej z funkcjonowaniem drogi, wbudowanej od czasu stworzenia dokumentacji technicznej .
6. Kod CPV:
Główny przedmiot: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Przedmiot dodatkowy:
-45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
-45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
-45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
-45233280-5 – Oznakowanie pionowe

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części [art. 91 ust. 2 ustawy pzp]:
- zamówienie nie ogranicza udziału w nim małych i średnich przedsiębiorstw.
- podzielenie zamówienia na części spowodowuje jego zbyt duże rozdrobnienie co mogło by zniechęcić do udziału w nim przedsiębiorców

8. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu prowadzonych prac remontowych przed złożeniem oferty.

9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych nowych materiałów pierwszego gatunku. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane.
10. Materiały pochodzące z rozbiórki – tj. oznakowanie pionowe ( słupki wsporcze i tarcze znaków),a także pokrywy studzienek oraz kratki wpustów stanowią materiał Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przetransportować je do siedziby Zamawiającego. Inne materiały: pochodzące z rozbiórki nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, płytki chodnikowe, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe podlegają utylizacji zgodnie z właściwymi przepisami przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu materiałów do miejsca ich utylizacji lub składowania mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.
12. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm aprobat technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp. – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.
14. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie zakresu robót, którego realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
17. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
18. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ minimum 60 – miesięczną gwarancję na wykonane roboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11497297,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14494368,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11497297,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Inżynieria Lądowa Bracia Jurczuk s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka NIP:5431002087

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181330

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 82

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowych wykona przedsiębiorstwo Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych TRAKT Sp. z o.o. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11497297,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.