Ogłoszenie z dnia 2022-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318636/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
- 2023/BZP 00353454/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal dydaktycznych oraz dostawa, montaż mebli wyposażenia do MOK "Centrum" w Zawierciu w ramach zadania
"Kreatywne pracownie bez barier" w ramach 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY "CENTRUM" IM. ADAMA MICKIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 032 67 22882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sal dydaktycznych oraz dostawa, montaż mebli wyposażenia do MOK "Centrum" w Zawierciu w ramach zadania"Kreatywne pracownie bez barier" w ramach 2 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3273bfb-2392-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041129/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont sal dydaktycznych oraz dostawa, montaż mebli i wyposażenia do MOK "Centrum" w Zawierciu w ramach zadania pn. "Kreatywne pracownie bez barier"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318636/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Remont sal dydaktycznych:Zakres robót obejmuje:
1) Branża budowlana:
Pokój nr 309 (pracownia sensoryczno-teatralna):
Demontaż wykładziny ze ściany pomieszczenia;
Zerwanie istniejącej wykładziny podłogowej i zastąpienie ją nową wykładziną dywanową w płytkach o module 50x50cm;
Wyburzenie fragmentu ściany przy wejściu do pomieszczenia;
Zabudowa fragmentów ościeży systemem GK;
Wymiana istniejących drzwi wejściowych na stolarkę drzwiową aluminiową;
Wykonanie systemowego sufitu podwieszanego z kasetonów na ruszcie stalowym w kolorze białym + czerpnia;
Malowanie ścian wewnętrznych pomieszczenia farbą emulsyjną w jasnym kolorze;
Wykonanie modułowej osłony kaloryferów;
Obudowa istniejącego parapetu płytą laminowaną;
Montaż rolet okiennych typu „plisa”.
Pokój nr 307 (pracownia multimedialna):
Skucie istniejących płytek ceramicznych i zastąpienie ich nową wykładziną dywanową w płytkach o module 50x50cm;
Wyburzenie fragmentu ściany przy wejściu do pomieszczenia;
Wymiana istniejących drzwi wejściowych na stolarkę drzwiową aluminiową;
Wymiana istniejącego sufitu podwieszanego z kasetonów na ruszcie stalowym w kolorze białym + czerpnia;
Malowanie ścian wewnętrznych pomieszczenia farbą emulsyjną w jasnym kolorze;
Wykonanie modułowej osłony kaloryferów;
Obudowa istniejącego parapetu płytą laminowaną;
Montaż rolet okiennych typu „plisa”.
Pokój nr 305:
Wymiana istniejących drzwi wejściowych na stolarkę drzwiową aluminiową.
2) Branża elektryczna: instalację oświetleniową, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne oraz gniazda wtykowe wraz z
zasilaniem pracowni sensoryczno - teatralnej i multimedialnej, w tym:
Zasilanie pomieszczeń;
Tablice rozdzielcze;
Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne;
Instalacja oświetlenia;
Instalacja gniazd wtykowych;
Okablowanie;
Osprzęt;
Rozprowadzenie instalacji;
Ochrona przeciwporażeniowa.
2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji
warunków zamówienia (dalej SWZ).
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane
postanowienia umowne.
Ze wzgl. na ogr. il. znaków cd. w SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442110-1 - Malowanie budynków
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 78968,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pracownia multimedialna: Zabudowa meblowa ściany A do sufitu – 1 komplet;
Biurko z komputerem stacjonarnym zintegrowane z zabudową ściany A – 1 szt;
Biurka do pracy z laptopami – 7 szt;
Krzesło biurowe, obrotowe do pracy przy biurkach z laptopami – 7 szt;
Krzesło biurowe wysokiej jakości, obrotowe do stanowiska z komputerem stacjonarnym – 1 szt;
Parawan przy stanowisku z komputerem stacjonarnym – 1 szt;
2) Pracownia sensoryczno- teatralna:
Zabudowa meblowa ściany A do sufitu – 1 komplet;
Stoły robocze – modułowe – 4 szt;
Siedziska modułowe - skrzynie z szufladami – 4 szt;
Parawan przy stanowisku z komputerem stacjonarnym – 1 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SWZ dokumentacja techniczna.
UWAGA: Przedmiot zamówienia (w ramach części nr 2) nie obejmuje:
Pracownia multimedialna:
Wykładzina dywanowa w płytkach - 41 m2 + naddatek montażowy;
Osłona kaloryfera na całej długości parapetu (modułowa) – 3 szt;
Pracownia sensoryczno- teatralna:
Wykładzina dywanowa w płytkach - 41 m2 + naddatek montażowy;
Osłona kaloryfera na całej długości parapetu (modułowa) – 4 szt;
Elementy te stanowią przedmiot zamówienia opisany w części nr 1.
Oferowane meble muszą być dostarczone i zamontowane w budynku przy ulicy Piastowska 1 MOK Centrum w Zawierciu.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Transport wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
b) Sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia i montażu mebli;
c) Wykonanie szczegółowych pomiarów (w tym uwzględnienia lokalizacji gniazd elektrycznych oraz innych czynników mogących mieć wpływ na wykonanie mebli) celem dopasowania rozmiaru i prawidłowego wykonania montażu wyposażenia meblowego;
d) Dokonanie uzgodnień z Zamawiającym w zakresie kolorystyki i materiałów wyposażenia meblowego, a także elementów wyposażenia, tj. rodzaj uchwytów, zamków, nóżek, zawiasów, koloru płyty meblowej, drewna, tapicerki itp. W tym celu Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu próbki materiałów.
4) Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
5) W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wysokość biurek, stołów, tak, aby umożliwić swobodne użytkowanie dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
6) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
7) Zamówienie jest współfinansowane ze środków: Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu rządowego infrastruktura domów kultury pn. „Kreatywne pracownie bez barier”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
39143310-2 - Stoliki
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 81300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121126,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121126,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121126,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych Tomasz Stańczykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492200238
7.3.3) Ulica: Ul. Paderewskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12112628 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294585,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. Meble Ciosany Piotr Ciosek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492223854
7.3.3) Ulica: Woźniki 34
7.3.4) Miejscowość: Irządze
7.3.5) Kod pocztowy: 42-446
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U. MEBLE CIOSANY Piotr Ciosek
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U. MEBLE CIOSANY Piotr Ciosek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8216400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Wymiana instalacji elektrycznej z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego w budynku szkolnym Zespołu Szkół w Tułowicach
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.