Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług podobnych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa Rynku w zakresie zieleni".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług podobnych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa Rynku w zakresie zieleni".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cffbb55f-53cb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Rozszerzenie projektu poprzez zaprojektowanie większej ilości nawierzchni dostosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz osób z ograniczoną niepełnosprawnością ruchową. Uzasadnienie prawne: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W związku z prowadzonymi pracami projektowymi zaszła konieczność wykonania usług podobnych, tj. w umowie nr. BPP.272.38.2022 z 29.04.2022r. wg niżej wymienionego wykazu prac:
1. Opracowanie zamiennej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Przebudowa Rynku w zakresie zieleni”.
2. Zakres prac:
a) wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej do dokumentacji projektowej wykonanej na podstawie umowy nr BPP.272.38.2022 z 29.04.2022r.
b) Wprowadzone zmiany polegają na:
- zmianie posadzki rynku poprzez zastosowanie zamiast kostki granitowej surowołupanej, płyt granitowych płomieniowanych/groszkowanych oraz kostki granitowej ciętej (ze wszystkich stron),
- zmianie posadzki rynku poprzez zastosowanie zamiast obrzeży granitowych, palisady granitowej surowołupanej,
- zmianie posadzki rynku poprzez wprowadzenie dodatkowych płyt granitowych o wymiarach mniejszych niż 50x100 cm,
- zmianie posadzki rynku poprzez obniżenie projektowanych krawężników granitowych po stronie północnej i południowej płyty rynku do wysokości 0-1 cm nad istniejące płyty koloru grafitowego. Krawężniki granitowe mogą być zastąpione opornikami granitowymi.
- uwzględnieniu w dokumentacji projektowej (jako jednej z opcji) pozostawienia istniejącej podbudowy pod projektowaną nawierzchnią w rynku,
- uwzględnieniu w dokumentacji wzmocnienia fundamentów projektowanych słupków oświetlających,
- uwzględnieniu w dokumentacji projektowej zmiany płyt betonowych przy wpuście na skrzyżowaniu
ulicy Rynek z ulicą Senatorską wraz z przebudową nawierzchni przy wpuście,
c) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i STWiORB, uwzględniających zmiany wprowadzone na podstawie w/w wytycznych.
d) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji wszystkich robót budowlanych wynikających z w/w zmian dokumentacji projektowej.
Podstawa zlecenia usług podobnych: §2 ust. 3 umowy nr BPP.272.38.2022 z 29.04.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM PROJEKT Marcin Łukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100434534
7.3.3) Ulica: Brzechwy 16
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN ŁUKASIEWICZ REM PROJEKT
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN ŁUKASIEWICZ REM PROJEKT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
- Dostawa serwera do zainstalowania aplikacji LIMS wraz z urządzeniem do wykonania kopii bezpieczeństwa, 19/ZP/2024
- Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych
- Naprawa uszkodzonych poboczy na drodze powiatowej nr 2752E w miejscowości Sielce Prawe i Wola Makowska
- Dostawa samochodów
- Remont mostów w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Skierniewickiego.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie pełno branżowych dokumentacji projektowo kosztorysowych dla obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Korzenna, z podziałem na części.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w Kłecku wraz z infrastrukturą towarzyszącą umożliwiającą jego prawidłowe funkcjonowanie, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ogólnodostępnej infrastruktury sportowej w Gminie Jastków
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 92 w m. Bedlno w woj. łódzkim.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja (przebudowa) sieci wodociągowej w ciągu ul. Kowalskiej, ul. Małej, ul. Krakowskie Przedmieście, ul. Wielkiej w m. Tarnogóra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.